Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy auta elektryczne na pewno są eko?

W pierwszych latach rozwoju motoryzacji, na drogach, królowały samochody elektryczne. Przegrały, bo te spalinowe były tańsze. Historia lubi się powtarzać, czy czeka nas kolejna zmiana? I najważniejsze. Czy nasze miasta, będą przez to czystsze i cichsze?

Partnerem cyklu „Porozmawiajmy o SmartCity” jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

Ujęcia lotnicze: Maciej Margas / Poland On Air

Subskrypcja – http://youtube.com/naukatolubie?sub_confirmation=1

TOP 10
Co jemy w parówce?

Ludzki magnetyzm. O co chodzi?

Dlaczego sól roztapia lód?

Jak widzą zwierzęta? – Nauka. To lubię.

6 sposobów na oszczędność prądu

Papierosy są do d.py!

Jajka które świecą

Coś mnie ścisnęło – Nauka. To lubię.

Ziemia wiruje! Szejku- Nauka. To lubię.

Barbie okiem fizyka

————————————————————————————————-
Pozostałe filmy (PLAYLISTY):

Fizyk o naturze:

Okiem Fizyka

Nauka w kuchni:
http://www.youtube.com/watch?v=grFy7EWVXBY&list=PLDPzuM2MRz8X93hSOl7DOgD4v8f2ptwBo

Z gościnnym udziałem

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

52 thoughts on “Czy auta elektryczne na pewno są eko?

  1. Już od dawna mamy coś o wiele tańszego i bardziej ekologicznego od samochodów elektrycznych: transport publiczny
    Ogólnie ciekawe ile osób by tak adwokowało samochody elektryczne gdyby lit wydobywano np w Polsce

  2. Według mnie uczciwość wymaga jeszcze aby powiedzieć o kosztach dla środowiska związanych z wydobyciem i przetworzeniem surowców potrzebnych do produkcji takich akumulatorów . Trzeba też pamiętać że w Polsce" sorry taki mamy klimat" że przez kilka miesięcy jest ujemna temperatura , jak to wpłynie na czas użytkowania takich akumulatorów . A co z czasem ładowania takiego akumulatora i z potrzebną do tego infrastrukturą ??? Myślę też że za popularnością aut spalinowych stoi ich szeroko rozumiana użyteczność, ludzie je kupują bo taki zakup efektywnie rozwiązuje problem dojazdu do pracy w biedronce gdzie właściciel auta zarabia 3000 pln/mc a auto ma 15 lat .Czy auta elektryczne są konstruowane z podobną perspektywą czasu eksploatacji ??? Według mnie prawdziwym i bardzo palącym problem dla społeczeństw na świecie jest dostępność tanich zródeł energii . Nasze wygodne życie opiera się na ropie ,węglu i gazie a ostatnie wydarzenia nawet grecie chyba to unaoczniły . Czy mam rację ? Proszę o rzeczowy komentarz .

  3. Czy mógł bym się Pan odnieść do tematu zakazu rejestracji aut spalinowych po 2035r. Czy ma to jaki kolwiek sens w kwestii ekoligii?? Chciał bym aby odniósł się Pan do filmu z kanału "Powagowani" PT. "czas w końcu powiedzieć prawdę o elektrykach…"

  4. Myślałem że jest Pan mądrzejszy i patrzy szerzej…
    Często oglądałem Pana filmy i słuchałem w Trójce!
    Ale mocno Pan popłynął w temacie.
    Cena: sztucznie podbijane koszty zakupu i eksploatacji spalinówek poprzed dodatkowe podatki (rejestracja,opłaty za wiazd do centrów miast,itd).
    Tak właśnie elektryki stają się atrakcyjniejsze cenowo-sztucznie.
    Żywotność baterii,samozapłony baterii trudne do ugaszenia,recycling baterii,co z ładowaniem jak wszyscy będą mieli elektryki przy dzisiejszych deficytach i kosztach energii elektrycznej(a może nie wszyscy tylko wybrani)?
    Jak pożyczyć energię od innego kierowcy w sytuacji awaryjnej.
    Kto ma i jak eksploatuje złoża pierwiastków rzadkich używanych do produkcji baterii (Chiny,Rosja,Afryka)-wykorzystywana praca dzieci,finansowanie potencjalnie wrogich państw ( patrz wojna na Ukrainie i kasa za ropę która te wojnę umozliwila).
    Trwałość samochodów spalinowych jest specjalnie obniżana od lat.
    Samochody z lat 90 są praktycznie nie do zajechania po 30 latach.
    Łatwo się naprawiały, ale komuś to nie pasowało.
    Będziemy tego żałować, że sami się oszukujemy.
    Moznaby jeszcze długo wymieniać i to bez specjalnego rozygotowania.
    POZDRAWIAM PANA.

  5. Przeanalizowałeś ile energii potrzeba zużyć, żeby stworzyć a później zutylizować akumulatory? W 2022 już tego dokonano. Warto się zapoznać z wynikami badań. Okazało się, że stary diesel jest bardziej przyjazny środowisku.

  6. samochody spalinowe wygraly poprzez zasieg i czas tankowania energii i nawet nisko inteligentni ideolodzy ze swoimi dyktatorskimi zakazami nie pomoga elektrykom, ktore przegrywaja przez caly czas, pozostajac ZABAWKA dla naiwnych… dopiero przy innym nowym zrodle energii moze sie wszystko zmienic…

  7. Większość z tego filmu dawno sam wykminilem – jednak spoko uzupełnienie… Lubię Pana styl przekazywania wiedzy na YT, pozdrawiam i dziękuję.

  8. Uważam że warto było by wspomnieć skąd, jak i przez kogo wydobywany jest np kobalt do takich baterii i przemyślenie co by było gdyby na tak masowa skalę jak auta spalinowe byłby produkowane auta elektryczne. Skutki dla środowiska w takiej Afryce byłby druzgocące.

  9. Nie mogę zgodzić się z kwestią samochód spalinowy – elektrownia węglowa. Zawsze łatwiej jest zapanować nad emisją punktową (elektrownia), niż liniową (samochód). Elektrownie obejmowane są coraz to nowymi wymogami i restrykcjami, buduje się bardziej wydajne piece, unowocześnia procesy tak, by powstawało coraz mniej odpadów tak stałych, jak i gazowych i zakłada filtry wyłapujące cząstki stałe. Kominy wyprowadzają odpady na tyle wysoko, że wiatr może je roznieść i rozrzedzić, dzięki czemu wpływ na otoczenie jest zmniejszony. Samochód spalinowy, to często produkt przestarzały, bez unowocześnianych na bieżąco technologii. Często ludzie wręcz usuwają filtry cząstek stałych, a więc cały syf idzie w świat. Rura wydechowa zamontowana jest nisko, a więc to, co przejeżdżający samochód wydzieli, my będziemy w pełni wdychać. Brak tu elementu rozrzedzenia spalin, tym bardziej, że w Polsce mamy głupią tendencję do zamykania dróg między barierami dźwiękochłonnymi, czego nie uświadczy się, a przynajmniej nie w takiej skali w innych krajach, również gorzej rozwiniętych (Rumunia). Wszystkie spaliny zostają w tym tunelu i każda osoba mająca otwarte okno wdycha kumulację wszystkich wyziewów. Ruch samochodów nie jest tak skuteczny, jak wiatr przy rozwiewaniu tego. Ostatnią kwestią jest obszar emisji. Elektrownia stoi w miejscu. Samochód porusza się, przemieszcza, a wraz z nim jego spaliny. Zwiększa to ogólną skalę zanieczyszczenia. Suma sumarum, nawet samochody elektryczne zasilane dzięki elektrowniom węglowym są bardziej przyjazne naturze, niż spalinowe. Powiem więcej, bardziej mnie przekonują elektrownie węglowe, mimo wszystko, niż atomowe. W razie awarii mamy pożar i dużą masę węgla oraz jego pochodnych, a nie skażenie radioaktywne, groźbę zmiecenia wszystkiego w okolicy i umieranie w cierpieniu przez długi czas. Plus pomniejszy wpływ na otoczenie, taki jak podniesienie temperatury wody o raptem kilka stopni, co jednak będzie skutkować katastrofą dla żyjących tam stworzeń. Wolę wybrać mniejsze zło, a najlepiej szukać jeszcze innych źródeł energii, jak słońce czy wiatr.

  10. Ślad węglowy wyprodukowania akumulatorów to 8 lat eksploatacji diesla. Akumulatory efektywnie wytrzymają ok 5 lat. Auta elektryczne sa nienaprawialne po kolizji i muszą być zlomowane. Bardzo dobrze widać to w Norwegii.

  11. Producenci aut elektrycznych na prąd z węgla muszą się bardzo starać i lobbować aby ktokolwiek potrzebował ich produktów. Tak samo jest z fotowoltanika, soja i produkcja papieru (na torby, rurki i patyczki), która spadła po popularyzacji gazet elektronicznych, które wyparły papierowe.

  12. Elektryki to fanaberia . jest zima wszystkie auta elektryczne . jedziemy zakopianka zdążył sie wypadek . na zewnątrz- 10 stopni . usuwanie ciężarówki potrwa kilka godzin . po kilku godzinach wszystkie elektryki padły bo ogrzewanie wyzarło prąd. Jak je teraz usunąć z autostrady? Gdzie maja udać sie ludzie żeby sie ogrzac i przenocować? Ile potrwa ściągnięcie kilku tysięcy elektrykow z drogi ?

  13. "W 2015 roku liczba samochodów osobowych na świecie przekroczyła 1,1 miliarda" Moc silnika Tesli model S: 225 kW. "Na 2022 rok uruchomienie swojego prototypu największej morskiej turbiny zapowiada Vestas. Ta turbina ma osiągnąć nominalną moc 15 MW". Czyli: 1,1* 10^9 * 225* 10^3= 1,1* 225* 10^12 = 247,5 *10^12. Gdyby to miały być silniki od Tesli zapotrzebowanie globalne na same samochody osobowe wynosiłoby 247 TW mocy! Powodzenia…

  14. Zielony samochód elektryczny w którym miejscu?
    Zajmowanie się CO2 który niby szkodzi A pozwalanie na trucie środowiska gigantyczną ilością trujących substancji które są wytwarzane np przy produkcji akumulatorów a potem ich złomowaniu to jest ta ekologia Tu taj chodzi tylko o biznes i abi kilku na ziemi zarobiło 10do 9 a i może do 12$ Samochody były zasilane LPG i CNG bardzo czyste paliwo co się stało dzisiejsze silniki już ie mogą być tym zasilane bo nie wytrzymują Ale tylko Chora Europa się tym karmi w Afryce Ameryce południowej i jeszcze częściowo w północnej oraz Azji np Indie gdzie ludzie są traktowani jak zwierzęta mają to w bani tam nadal produkuje się silniki z E3 E4 i się ich używa Gdzie Tu taj jest logika? Nie ma tylko jest biznes i marnowanie zasobów ziemi

  15. Jeśli chodzi o niską awaryjność samochodów elektrycznych to mam poważne wątpliwości. Przeciętny silnik benzynowy sprzed kilkunastu lat wytrzymywał ponad 300 tys km bez konieczności remontu a diesla jeszcze więcej, skrzynie biegów i sprzęgła ponad 200 tys km. Z kolei rozruszniki miały kłopoty ze szczotkami czy bendixem już przed przekroczeniem 200 tys km a akumulatory rzadko kiedy wytrzymywały dłużej niż 8-9 lat niezależnie od przebiegu. Dla kierowcy najgorsze były właśnie usterki elektryki bo unieruchomiały auto. Z poborem oleju czy hałasującymi łożyskami da się jakiś czas jechać.

  16. Samochód potrzebuje minimum 16kWh aby przejechać 100km.

    Zakładając, sprawność silnika elektrycznego wraz z akumulatorami na poziomie 80% wychodzi, że do przejechania 100km masa baterii musi wynieść 16000/250/0.8 = 80kg. Zatem, aby zapewnić sobie zasięg 600km to masa baterii wyniesie minimum 480kg.

    Ten sam zasięg zapewni 8×6=48 litrów benzyny. 48 litrów benzyny to 48×0,7kg = 34kg. Masa akumulatorów musi być ponad 14 razy większa od masy benzyny celem zapewnienia tego samego zasięgu.

    Dodatkowo masa benzyny wraz z przebiegiem maleje (bo ubywa jej w baku), a balast akumulatorów pozostaje bez zmian.

    O innych urokach baterii – np. spadek pojemności w czasie, redukcja zasięgu po włączeniu ogrzewania kabiny itd.

  17. Może powie ktoś na swoim kanale ile kosztuje utrzymanie elektryka w stosunku do spalinowych. Droższe OC. AC.
    Problem z naprawą u byle janusza praktycznie tylko ASO a jakie to koszty.. większość wie że w aso nawet wymiana oleju to astronomiczny koszt. To jak kupić ciasko na "CPN-ie" za 3-4 zł a w kiosku obok 1.2zł.
    Nie wiele osób zdaje sobie sprawe że auta elektryczne które brały udział w zdarzeniu drogowym jeśli naruszono konstrukcję. Lub same ogniwa . Są przeznaczone do złomowania ze szkodą całkowitą. Jeśli TU zaczną ludziom wypłacać szkody całkowite to w następnym roku KAŻDY z nas odczuje to na OC. Nie ważne czy masz Benzyne Diesla czy LPG. Czy elektryka.

  18. Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy potrafią jeździć takimi meleksami, dla mnie elektromobilność to największe nieszczęście naszej cywilizacji, samochody będące od dziesiątek lat symbolem swobody i wyzwolenia ich właścicieli, stały się urządzeniami do bezpłciowego i bezemocjonalnego przemieszczania się z miejsca na miejsce. Mam nadzieję, że nie dożyję czasów w których auta benzynowe kipiące testosteronem przestaną być oferowane na rynku. W życiu nie poradziłbym sobie emocjonalnie z tym, abym mógł jeździć autem elektrycznym zamiast spalinowym lub używać zegarka elektrycznego zamiast mechanicznego – dla mnie to fundamenty których prawdziwy facet nie możne burzyć, chyba że chce być odpowiednio sklasyfikowany w społeczeństwie.

  19. Jeśli chcemy być ekologiczni cofnąć musimy się do lat 70-80 większość opakowań była szklana mięso było w opakowaniach papierowych ludzie do pracy poruszali się komunikacją miejską .. Rolnictwo było ekologiczne ludzie nie mieli komputerów smartfonów czyli nie zużywali tyle energii

  20. Pytanie ,jaki wpływ na środowisko ma wyprodukowanie samochodu elektrycznego a jaki spalinowego . Bo przy takiej ilości akumulatorów śmiem wątpić że wyprodukowanie elektryka jest mniej szkodliwe.

  21. Panie Tomaszu proszę zwrócić jeszcze uwagę na szacunki fachowców którzy mówią że samochody elektryczne zanim się zaczną na dobre to się już skończą z powodu braku surowców. Ceny akumulatorów będą rosły bo będą rosły ceny surowców. Z powodu elektro mobilności ceny miedzi wzrosły do rekordowych poziomów bo elektryk ma jej w sobie około 3 razy więcej. Moim zdaniem samochody elektryczne będą zawsze drogie z powodu słabej technologii magazynowania prądu i drogich surowców. A za 20 lat zabraknie materiałów do ich produkcji i wrócimy do spalinowych.

  22. Tomasz zapomniałeś o jednej kluczowej rzeczy. Zasięg samochodów elektrycznych co dzisiaj maksymalnie 400 km a ładowanie trwa przynajmniej 40 minut podczas gdy paliwo zatankujesz za 5

  23. Ciekawe czy cena nowych ( niezbednych ) elekrowni tez spadnie? Zastanawiam sie czy wymiana sieci energetycznej tez bedzie niska, obecna siec nie jest obliczona na masowe ladowanie akumulatorow samochodowych, liczba stacji ladowania akumulatorow bedzie musiala byc duzo wieksza niz liczba stacji bezynowych bo nigdy czas ladowania elekryka nie bedzie tak krotki jak tankowanie samochodu spalinowego.

  24. Nie ma sznas na rozówj silników elektrycznych. Specyfikacja akumulatorów jest bardzo marna. ch specyfika. W sierpniu byłem na skuterze lektrycznym na takiej wyceczce Gdansk, Mazury, Kraków z powrotem. 43 dni, przejeżdzając 1880 km. Co takiego determinuje zasięg? Ciężar, ale najbardziej wznie sie nia! No niestety. Już 2 km z pozoru, dl aauta to bułka z masłem podjazd o kilku procentach pochylenia, zmniejszal mi zasięg o jakies 1/3 Z 30 pewnych km gdy do 40 rozglądałem się za ładowaniem, robiłem ok 20 i już się trząsłem o ładowanie. Miałem ok 15kg ładunku. silnik 1000w 60V. Wg ksiazki 55 km zasieg. Oczywiście jakż ewpływ ma wielki prędkość z jaką się poruszłaem. Można przejechać 40km owszem. Ale 5-10 km/h. Ja jeżdizłem ok 12-15. Sprawdzianem dla mnie był teren płaski Gdańsk Gdynia przed wyprawą. Jadąc 20-25 km/h prawie non stop, z uwagi nna światła na skrzyżowaniach, maksymalnie przejachałem 30 km! raz 27 i prawie wiosłując jedną nogą ledwo dojechałem do gniazdka. Także jeszcze to jest w powijakach. Skuter Faster Max. 120 kg. ja 70 Pozdrawiam Rafał z Gdańska. Tak, mam odcinki

  25. Przecież produkcja tego auta jest wyższa, niż spalinowego. No to jaki ma to sens? Często trzeba go ładować. Teraz, przy stale wzrastającej cenie energii elektrycznej, nie jest to wcale wielka atrakcja. W okolicach Poznania składują eternit, istniejący tam Instytut związany z rolnictwem nie zajmuje się tymi odpadami, bo to nie leży w zakresie ich zadań. Czy odpady pochodzące z elektryków będą wpływały na życie ludzi, roślin i zwierząt? Jakie instytuty się tym zajmują dzisiaj?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!