Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

DPF Cleaner Test produktu. Czy warto i czy to ma sens? Regeneracja i wypalanie filtra DPF/FAP odc2

Siemanko zapraszam do oglądnięcia drugiej części filmu z regeneracji naszego DPF-a. Czy warto zakupić taki produkt DPF Cleaner do czyszczenia filtra DPF dowiesz się w filmie.

Zapraszam do subskrybowania kanału YouTube!

👉 Instagram: greg.slowik : https://www.instagram.com/greg.slowik

✔ https://www.youtube.com/channel/UCwwu…
FanPage na Facebooku

✔https://www.facebook.com/WnpTv

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

18 thoughts on “DPF Cleaner Test produktu. Czy warto i czy to ma sens? Regeneracja i wypalanie filtra DPF/FAP odc2

  1. Ten silnik chodzi jakoś chujowo, mam na myśli dźwięk na wolnych obrotach. Jakby wtryski lały i było spalanie stukowe. Może temu zatkało DPF początkowo prawie w 100%

  2. W 3.0tdi audi 2009
    I w volvo d5 2015 zdemontowałem filtr I oddałem do profesjonalnego czyszczenia. Na koniec komputerowa informacja ze jest nowy dpf I auta jeżdżą jak miło.
    W audi były problemy z dpf poprzez błędna diagnozę mechaniorów co nic się nie znali.
    W volvo zrobiłem to profilaktycznie. Jest różnica na plus.
    W audi stosowałem tego typu środki i o dupe to potłuc. Tyło demontaż I pranie.
    Fajnie ze tobie się udało ale to tylko połowiczną naprawa bo sadzy nadal masz tam dużo.
    Pozdro

  3. I jak, po jakims czasie spadło jeszcze ponizej 55%? Po kilku miesiacach nadal efekt jest w podobnym stanie, czy szybko wrocilo do akcji sprzed? Jaki to dokladnie produkt testowaliście – marka?

  4. Mam ten sam silnik po chipie, też lubi czasem zadymic ale tylko jak siw vpower zatankuje, możesz kiedyś zatankować bo w czwartek akurst w cenie normalnego a troszkę przecyzszcza dpf bo większa temp spalania jest

  5. Filtr dpf czy fap nie jest przelotowy i by odzyskał pełną sprawność należy go wymontować z auta i wyczyścić. Takim środkiem można się ratować by do domu dojechać. A co do jazdy miejskiej autem z filtrem, cóż, dobre paliwo, dobrej klasy olej silnikowy z klasą C3 niskopopiołowy i też da radę.

  6. Nie wiem jak we Fiacie ale w PSA jest procent zapchania i w gramach ile jest syfu.. Procen jest zawsze mniejszy jak podłączysz kompa zaraz po wypalniu. A problemem jest syf wyrażany w gramach on po wypaleniu nie spada. A kiedy jest Wypalanie to trzeba wyczuć troszkę wzrastają obroty i chwilowe spalanie się zwiększa. Zalanczam się też grzanie tylnej szybu i lusterek, ja mam w lusterku diodę podłączona pod grzanie i widzę kiedy się wypala

Dodaj komentarz

Zadzwoń!