Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Szukali filtra AdBlue i tracili czas na marne! #Mobilni_Mechanicy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/mobilni_mechanicy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mobilni-mechanicy-odcinki,29770/odcinek-7,S03E07,232363
Subskrybuj TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
„Mobilni mechanicy” po raz kolejny wyruszą w drogę, by ratować z opresji kierowców, których pojazdy uległy awarii. Adam Weigel i Tomek Zarzycki otrzymają wezwanie do awarii Iveco Eurocargo. Samochód utknął w Nowym Brzesku, a jego kierowcy pracującemu jako kurier bardzo zależy na czasie – musi zdążyć na załadunek towaru w Tarnobrzegu.
#tvnturbo #motoryzacja #mobilnimechanicy

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

27 thoughts on “Szukali filtra AdBlue i tracili czas na marne! #Mobilni_Mechanicy

  1. Błąd był tak naprawdę od czujnika różnicy ciśnienia spalin (oglądałem cały odcinek), a ci ludzie sami wymyślili sobie niepotrzebną robotę. Wystarczyło zajrzeć do czujnika i go wymienić albo naprawić instalacje. Ta ekipa jest naprawdę mocna- jeden coś tam nawet potrafi i działa, a drugi tylko stoi i próbuje się wymądrzać… Sam jestem mechanikiem, za taką robotę to bym uciekał ze wstydu, a nie kasował 850zł i to bez fakturki…

  2. Gościu przejedzie 50 km i znowu mu błąd wyskoczy. Kostki rozłączyli, czyli zrobili reset. Skasowali za niepotrzebna robotę. 850 zł za nic. Spoko, tak można biznes prowadzić

  3. Taka ciekawostka apropo MAN'a, po odpięciu pompy AdBLUE(samej żółtej wtyczki) można oszukać sterownik do następnego zgaszenia samochodu. Także w przypadku ograniczenia mocy przez błąd AdBlue wystarczy wypiąć żółtą wtyczkę od pompy na kilka sekund, zapiąć, zapalić i błędy same znikają(bez udziału komputera!) do następnego zgaszenia samochodu(dlatego, błędy stały się nieciągłe). Czasami pompa po prostu się przywiesi, lub też AdBlue zwyczajnie skrystalizuje(co w MANach jest baaaardzo pospolite), od tego w programach diagnostycznych(nawet w tym co mają "spece", tylko trzeba mieć oryginalną wersję programu) są opcje do testowania dawki, czyszczenia dyszy. W niektórych TGSach oraz w większości TGX'ów są 2 filtry AdBlue, jeden przy zbiorniku i drugi w środku. Na tym "zewnetrznym" widnieje napis "Do not OPEN", rozchodzi się oczywiście o to, by otwierać tylko w sterylnych warunkach a nie na drodze. Jeżeli coś się dzieje ze smokiem(który raptem kosztuje około 6tyś złotych) to mamy błędy czujnika jakości AdBlue lub temperatury AdBlue 🙂

  4. Hahahah specjaliści … Nie zapłacił bym za taki czas roboty szukali 2 godziny …. coś co mogli w internecie sprawdzić w parę sekund a jeśli pojawiły się błędy w komputerze najpierw zdjęcie skasowanie i sprawdzenie co powraca … Parodia nie mechanicy…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!