Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy SAMOCHODY ELEKTRYCZNE są EKOLOGICZNE?



Film „EV czy SAMOCHÓD SPALINOWY, co ZANIECZYSZCZA bardziej?”:

Film o recyklingu baterii:

Raport Tesli:
https://www.tesla.com/ns_videos/2021-tesla-impact-report.pdf

Mój sklep:

Strona główna

Moja grupa FB:
https://www.facebook.com/groups/514138730513989/?ref=share_group_link

Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Wynajmij moją Tesle:

Strona Główna

Moja strona:
danielgrzyb.pl

Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#tesla #elektromobilność #danielgrzyb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

41 thoughts on “Czy SAMOCHODY ELEKTRYCZNE są EKOLOGICZNE?

  1. Certyfikaty OZE:
    Skąd je mają właściciele stacji ?
    Kupują od właścicieli wiatraków i farm PV.
    Gdzie tu ekologia ?

    Greenway z Krakowa kupił certyfikat od gościa z Gdańska.

  2. Generalnie cała ta bitwa o ekologię jest bez sensu. Nie ma ekologicznych środków transportu i tyle. Nawet jazda rowerem nie jest ekologiczna, bo zużywamy do niej dodatkowe kalorie, które trzeba uzupełniać. Elektryki to ciekawa alternatywa i mam nadzieję że w ciągu kolejnych 30-40 lat ta technologia pójdzie mocno do przodu. A tymczasem wiadomo że ma swoje słabsze i mocne strony. Skoro kosiarka czy odkurzacz, a nawet pociąg czy tramwaj na węgiel nam jakoś nie przeszkadza, to nie rozumiem dlaczego ludziom przeszkadza auto na węgiel? Tym bardziej że każda stacja benzynowa jest zasilana tym samych węglem. 🙂

  3. Samochody elektryczne nie płoną tylko wybuchają I myślę że na taką ilość aut elektrycznych jest za dużo tych wybuchów i dwa są to samochody nowe.Wiadomo tyle że te samochody po 10-15 latach trzeba pewnie utylizowac

  4. Bardzo mądry film. Sam nie jestem za elektrykami ale ja patrzę że względu na produkcję Energii w naszym kraju i patrząc przyszłościowo że gdyby od 2035 r każdy kto chce kupić nowe auto będzie miał tylko elektryka do wyboru to długo zostaniemy przy produkcji energii z węgla. Jest powiedziane ze Niemcy mają duże farmy fotowoltaiczne i turbiny wiatrowe. Kluczowe słowo "Niemcy" a nie Polska. W przyszłości możemy się ładować z oze ale co zrobimy gdy będzie moc fotowoltaika nie będzie działać i będzie zbyt mały wiatr przez co turbiny nie uprodukują tyle energii? Magazynowanie jej jest bardzo kosztowne że względu na akumulatory

  5. Musiałem wyłączyć ten film po kilku minutach bo tego się oglądać nie da. Zero konkretów, autor zafiksowany na tesle, mało wiedzy o możliwościach systemu elektroenergetycznego, który obecnie nie jest gotowy na budowę sieci szybkich ładowarek. Jesteśmy za biedni na elektromobilność i mamy zbyt słaba sieć elektroenergetyczną nie wspominając o nowoczesnych elektrowniach. Tymczasem rząd blokuje możliwość rozbudowy sieci zabierając całe zyski że spółek dystrybucyjnych na łatanie dziury budżetowej i kupowanie głosów przed wyborami. Żeby nie było że się nie znam – 21 lat w energetyce.

  6. Drogi Danielu podpisuję się pod tym co powiedziałeś obiema rękoma. Ale jest jedno Ale… Dla niektórym może mało istotne ale podejrzewam że dla innych dość znaczące. A mianowicie "bilet wstępu do BEVa". Mając na wydanie 120-150kzł można wybierać jak w ulęgałkach w spalinowych autach. Czy to w kombi z rechotem czy crossowerem w hybrydzie. Powiedz mi co można kupić za 150kzł z BEVa (nowego)? Odpowiedź brzmi niewiele. Na pewno nic pokroju co zapewni mi w miarę komfortowe podróżowanie z rodziną i bagażami nie tylko po mieście ale i w wakacje (np. Chorwacja). Jak ktoś ma na wydanie 300kzł to bynajmniej dla mnie nie logiczne jest dziś kupowanie auta spalinowego a śmiało można już powiedzieć, że nawet w PL można już bezstresowo przemieszczać się autem EV. Jedyna przeszkoda to cena. Wiele osób nie stać na kupno auta za 300kzł i więcej. Wiele osób kupi nowe auto za owe 130kzł i "przeżyje" ponosząc większe koszty użytkowania spaliniaka. No i jeszcze kwestia rynku wtórnego który praktycznie nie istniej. Jedyny pewniak to demówka z salonu lub przejęcie lesingu/kredytu. Gdzieś te ceny elektryków uciekają nam. Zamiast być coraz bardziej dostępne stają się poza zasięgiem. Reasumując czekam aż auto pokroju TM3SR będzie zaczynało się w cenniku od 160kzł, KIA EV6 od 180kzł itd. choć wiem że to nie nastąpi raczej na przełomie kilkunastu lat. Może zdjęcie VATu z BEVa by sprawiło że byłyby bardziej dostępne. Nie ma co ukrywać ale na dzień dzisiejszy mnie po prostu nie stać na zakup BEVa a bardzo chciałbym takowe mieć w garażu. Tak czy siak wiem że kiedyś przyjdzie taki dzień, że to się stanie 😁
    Pozdrawiam Was robaczki i dalej promujcie auta EV bo przyjdzie kiedyś taki dzień że każdy przekona się do auta EV to tylko kwestia czasu 😀

  7. Od 100 lat jeździmy elektrycznymi tranwajami. Czy ktoś robi dzisiaj problem z ich "szkodliwości"? Te wszystkie wypowidzi przeciw elektrykom to bardziej stan umysłu. Jeszcze niedawno podobnie broniono żarówki. Kto dzisiaj używa tradycyjnej żarówki ?

  8. Co w aucie elektrycznym ma wpływ na astronomiczną cenę. 250k za podstawową Teslę 3??! Ciągle słyszę, że w tych autach nie ma się co psuć, bo jest bardzo mało części, więc co jest tak drogie? Bateria? Ile kosztuje taka nowa bateria? Co w niej tyle kosztuje? Nigdy nie podejmujesz takich tematów. Dlaczego?

  9. Bardzo ciekawym zagadnieniem jest recykling baterii w Europie . Recykling baterii jest procesem nie ekologicznym lecz procesem nie uniknionym . Dlaczego baterie wyprodukowane w Chinach i Korei będą poddane recyklingowi w Europie .

  10. Myślę o zakupie Tesli Model Y, mam trójkę małych dzieci, zastanawiam się czy nie będzie za mała. Nie orientujesz się czy po zainstalowaniu fotelików ISOFIX jest między nimi wystarczająco dużo miejsca by zmieściła osoba? Czy jest ISOFIX na przednim siedzeniu pasażera?
    Jeśli jest to ciekawy temat na materiał to zapraszam, mam dużo fotelików i też mieszkam w Warszawie koło lotniska 🙂 (Ps. mieliśmy okazję się już poznać w Dublinie)

  11. Jeśli chodzi o rozmowę z ekspertem to chętnie bym zobaczył rozmowę z przedstawicielem straży pożarnej. Przy okazji byłaby to odpowiedź na zarzuty Hołowczyca w Kanale Sportowym. Żeby jednak materiał miał wartość musiałbyś poprosić rozmówcę o obiektywną wypowiedź nie naginającą argumentów ze względu na tematykę kanału. Ciekaw też jestem na ile duża jest świadomość strażaków w Polsce w kwestii obchodzenia się z autami elektrycznymi. Niedawno oglądałem reportaż w niemieckiej telewizji… tamtejsi strażacy googlali na tablecie gdzie jest awaryjne odcięcie baterii w Tesli. Słabo to wyglądało, mam nadzieję, że u nas lepiej.

  12. Witaj Daniel. Film mega, wyjaśnia wszystko. Masz rację, każdy kupuje takie auto, jakiego potrzebuje. Uważam, że elektromobilność ma przyszłość, kwestia kilkunastu lat 😉 Powiedz mi, czy ja jestem eko, posiadając Opla Amperę ? 😁 Ale właśnie takiego auta potrzebuję, 3,5 km do pracy i tylko po mieście, a na wakacje, raz do roku PB95 i generator. Na dziś to dla mnie optymalny wybór. Oglądam Twój kanał, bo chyba kolejnym autem będzie pełen elektryk. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy

  13. Poruszam się samochodem elektrycznym. Gdybym chciał być eko to bym trawe wpierdalał. Samochód zakupiłem tylko dlatego że nie płacę podatku i nie płacę za ladowanie baterii.

  14. Dobry odcinek. Też jestem zdania, że zmuszanie kogokolwiek do aut elektrycznych przynosi odwrotny ekekt. Prawda jest jak zawsze po środku, jednak rozwój elektromibilności musi być spokojną ewolucją a nie rewolucją, którą szykuje nam eurokołchoz.

  15. Pocisnąłeś ze sprawnością silników spalinowych 🙂 moim zdaniem średnia sprawność silników spalinowych jest na poziomie maks. 20%. Mazda zrobiła silnik, który ma chyba 42% sprawności, ale to w idealnych warunkach przy idealnych obrotach. W jeździe po mieście, gdzie w większości jeździmy, silnik spalinowy ma minimalną sprawność. Stąd bierze się wysokie spalanie w silniku spalinowym w mieście, a niskie w trasie. Przecież fizyki się nie oszuka. Spalinowy też w trasie zużywa więcej energii, ale przez jazdę na stałych obrotach silnik pracuje z dużo wyższą sprawnością, dlatego spalanie jest stosunkowo mniejsze.

  16. Mam wrażenie, że ekologia jest bardzo ważna dla producentów i hejterów, bo tylko oni o niej mówią. Ja jako użytkownik mam to głęboko w nosie. Mogę robić prąd z palonych opon, nic mnie to nie obchodzi.

  17. Zapomniałeś dodać jakie są ceny aut elektrycznych! Dla jakiej grupy społecznej są te auta?. Nie ma czym podniecać. Pokazuj naszą infrastrukturę do ładowania, a nie na zachodzie. Ile jest w Polsce serwisów, które poradzą sobie z naprawą auta elektrycznego? Jakie są ceny usług i czas oczekiwania na naprawę???

  18. Osobiście to nie jestem fanem tej eko ściemy. Zbyt dużą hipokryzją bije od ludzi jeśli chodzi o ten temat. Dla mnie najważniejsza jest ekonomia, wygoda jazdy i ta cisza bez wibracji, dlatego wybieram samochody elektryczne, nie dla jakiejś głupiej wyssanej z palca ideologii zwanej ekologią 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!