Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Nowe cześci niedostępne, lub długi czas oczekiwania? Dokąd zmierza motoryzacja? AdBlue,rozrzad, itd



10% rabatu na raport twojego samochodu-
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

40 thoughts on “Nowe cześci niedostępne, lub długi czas oczekiwania? Dokąd zmierza motoryzacja? AdBlue,rozrzad, itd

  1. Piter pomocy
    Mam a6 c7 3.0 tfsi z 11 roku
    Od roku mecze się z niskim cisnieniem oleju
    Na błędach wyskakuje przelacznnik cisnienia oleju – nieprawidłowe działanie
    Wymienione wszystkie czujniki, regulator. Pompa, odma, zawory pod odmą. Ciśnienie książkowe – wszystko cacy tylko błąd na fisie przy postoju – dodaje gazu i znika, obroty spadną i znowu się odpala- wszystko na rozgrzanym silniku
    Pomocy

  2. i co wyszlo z tym a8 sypiacym bledami ? mialem dokladnie taki sam przypadek jak przyjechalem do Polski z Anglii, nagle zaczol sypac bledami wszystkimi jakimi istnieje, nikt nie mogl sobie poradzic, a raczej nie bylo zabardzo chetnego szukac bo to byl wakacyjny czas to albo mechanicy na wakacjach albo terminow nie mieli. Ale wkoncu sam do tego doszlem i naprawilem. ciekaw jestem co tu sie dzialo ?

  3. Jak robicie AdBlue w Mercach, pamiętaj o odłączeniu sterownika adblue w bagażniku + wykasować błąd komunikacji.(można kodować np Vediamo) Czasem potrafi po 10kkm zacząć walić błędy jak jest spięty. sterownik.

  4. Piter odnośnie mercedesa sprawdź czy na tylnej kanapie od strony pasażera stuka po plecach podczas zmieniania biegów sprawdziłem 3 mercedesy i miały ta wadę i swojego oddałem na gwarancji skrzynia manualna

  5. Piter co to może być jak mój mercedesowski m272 3.5l stuka na wolnych obrotach jak się rozgrzeje? Ludzie piszą ze Podtarte cylindry jednakże mój ma stabilne obroty nie pobiera oleju i trzyma moc, rozrząd był już robiony przez co nie chce mi się wierzyć żeby tyczyło to mojego silnika

  6. Witam.
    Majster mam silnik z audi b8. W b7 3.0 tdi. EGR wykodowany ale przepływ się nie zgadza. Da się to zrobić?
    Plus ciśnienie doładowania przy jeździe z stała prędkością o 0.4 bra wyższe jak żąda sterownik, czy wina źle zrobionego EGR? Dasz radę zrobić z wysyłką sterownika?
    Pozdrawiam

  7. Jakość audi i tych śrub to sam powiedz że to jakaś porażka jeszcze a4 b5 było niezawodne a te co ty masz to tylko księgowy dyktuję cenę a podwykonawcy dają gówniane części

  8. Co do ad blue to ludzie nie wiedzą jak tankować adblue i uj je trafia.
    Ad blue tankujemy po min 2minutach od wyłączenia silnika.Dlatego sprzedawane jest w plastikowych kontenerach.Czytajcie instrukcje panowie i pany.

  9. Stopień komplikacji i zagmatwania nowych jest niesamowity. Przeciwieństwem tego jest Audi które pokazujesz, ale jak ono wychodziło z fabryki poglądy były identyczne jak dzisiaj. Pamiętam jak do Polonezów zaczęto montować wtrysk jednopunktowy – och, jaka to była technologia. Narzekanie że bez komputera to już nic się nie zrobi itp. 😀. A co mamy dzisiaj – lata świetlne naprzód, udziwnienia które kiedyś nikomu by do głowy nie przyszły. Ale jak to było w pewnym filmie – postępu widłami nie zatrzymamy 😀. Dobrze że są tacy fachowcy jak Piter którzy te fanaberie inżynierów poskramiają.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!