
Nowe cześci niedostępne, lub długi czas oczekiwania? Dokąd zmierza motoryzacja? AdBlue,rozrzad, itd
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
10% rabatu na raport twojego samochodu-
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter
👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/
Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007
👩💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Typowe złom… Y że stajni łałllllldi🤮
co to audi 80 ma zegarek zamiast obrotomierza? 😀
Piter pomocy
Mam a6 c7 3.0 tfsi z 11 roku
Od roku mecze się z niskim cisnieniem oleju
Na błędach wyskakuje przelacznnik cisnienia oleju – nieprawidłowe działanie
Wymienione wszystkie czujniki, regulator. Pompa, odma, zawory pod odmą. Ciśnienie książkowe – wszystko cacy tylko błąd na fisie przy postoju – dodaje gazu i znika, obroty spadną i znowu się odpala- wszystko na rozgrzanym silniku
Pomocy
Nie dokąd zmierza motoryzacja tylko rezultat lewackich rządòw każdy lewak ma taką chorobę niedojebanie mòzgowe dlatego tak źle zarządają
i co wyszlo z tym a8 sypiacym bledami ? mialem dokladnie taki sam przypadek jak przyjechalem do Polski z Anglii, nagle zaczol sypac bledami wszystkimi jakimi istnieje, nikt nie mogl sobie poradzic, a raczej nie bylo zabardzo chetnego szukac bo to byl wakacyjny czas to albo mechanicy na wakacjach albo terminow nie mieli. Ale wkoncu sam do tego doszlem i naprawilem. ciekaw jestem co tu sie dzialo ?
Piter jaki polecasz komputer do skanowania auta do celów prywatnych
Termowlacznik
siema na jakim vcds jezdzisz do jakiego rocznika??
Jak robicie AdBlue w Mercach, pamiętaj o odłączeniu sterownika adblue w bagażniku + wykasować błąd komunikacji.(można kodować np Vediamo) Czasem potrafi po 10kkm zacząć walić błędy jak jest spięty. sterownik.
Aluminiowe śruby, tu inżynierowie pokazali klase .
Czesc. Mam na oku do kupna audi A6 C7 3.0TDI 325KM 4×4 2018R PERFORMANCE przebie 160 tys. Mam taka na oku. Co mozesz mi doradzic. Na co zwracać uwagę.Pozdowienia
Piter odnośnie mercedesa sprawdź czy na tylnej kanapie od strony pasażera stuka po plecach podczas zmieniania biegów sprawdziłem 3 mercedesy i miały ta wadę i swojego oddałem na gwarancji skrzynia manualna
Kurcze, w Niemczech nawet inwalidów stać na nowe auta!
😃Piter Waszym Egr-owym Pasterzem 😇
Z tego co pamiętam Piter ty mieszkasz w Niemczech to mam pytanko ile euro zarabia mechanik początkujący i na twoim stopniu
Dokąd zmierza Świat, czwarta rewolucja przemysłowa Klausa Schwaba
Piter kiedy można wpadać do Kwidzyna na serwis? 😁
Piter co to może być jak mój mercedesowski m272 3.5l stuka na wolnych obrotach jak się rozgrzeje? Ludzie piszą ze Podtarte cylindry jednakże mój ma stabilne obroty nie pobiera oleju i trzyma moc, rozrząd był już robiony przez co nie chce mi się wierzyć żeby tyczyło to mojego silnika
Teraz Niemcy będą na serwisy do Polski jeździć hehe
Witam.
Majster mam silnik z audi b8. W b7 3.0 tdi. EGR wykodowany ale przepływ się nie zgadza. Da się to zrobić?
Plus ciśnienie doładowania przy jeździe z stała prędkością o 0.4 bra wyższe jak żąda sterownik, czy wina źle zrobionego EGR? Dasz radę zrobić z wysyłką sterownika?
Pozdrawiam
3.10. Za zbicie lustra jest teraz nie 7 lat, tylko 10
Jakość audi i tych śrub to sam powiedz że to jakaś porażka jeszcze a4 b5 było niezawodne a te co ty masz to tylko księgowy dyktuję cenę a podwykonawcy dają gówniane części
witam Majstra, jak można wyłączyć na stale system odłączania dwóch cylindrów ACT w A3 1.5 TFSI?
Co do ad blue to ludzie nie wiedzą jak tankować adblue i uj je trafia.
Ad blue tankujemy po min 2minutach od wyłączenia silnika.Dlatego sprzedawane jest w plastikowych kontenerach.Czytajcie instrukcje panowie i pany.
Sonda do merca 2017-2021 to kosz 50 funa od ręki w UK kierunek Ebay Z ori.Kupiłem sobie na wszelki wypadek.Piotrek demonizujesz trochę a nie jest wcale tak źle.
Witam…
Prosze zeby tego pecha przez lustro niebylo.,bo mam nadzieje ze Sie uda ogarnac moje a8 d3…
Trzymam kciuki.
Pozdrawiam
majster a czy jak zaslepiłem EGRa w passacie B5 1.9 130 km to rzeba go z kompa wywalic ? dodam ze zadne błędy sie nie swiecą ,i auto jedzie lepiej niz przed zaslepieniem
Piter przecież Gates nie produkuje rolek do zestawów rozrządu tylko paski a że rolki się nie kręcą to wina producenta rolek napinaczy .
Potocznie termo włącznik
Zacne Audi 80 z pierwszym 1.9 tdi pod maską. Ładnie utrzymane,przeżyje wiele nowszych Vagowych wynalazków.👌👌
Pozdrowienia dla ciebie i rodziny z opolszczyzny. Czekamy na dalsze ciekawe zdarzenia z pracy twojej.
Napisz gdzie mogę przyjechać na wykasowanie adblue?silnik 2.0 190ps pozdrawiam
Włącznik bimetaliczny ten od wentylatorów
Stopień komplikacji i zagmatwania nowych jest niesamowity. Przeciwieństwem tego jest Audi które pokazujesz, ale jak ono wychodziło z fabryki poglądy były identyczne jak dzisiaj. Pamiętam jak do Polonezów zaczęto montować wtrysk jednopunktowy – och, jaka to była technologia. Narzekanie że bez komputera to już nic się nie zrobi itp. 😀. A co mamy dzisiaj – lata świetlne naprzód, udziwnienia które kiedyś nikomu by do głowy nie przyszły. Ale jak to było w pewnym filmie – postępu widłami nie zatrzymamy 😀. Dobrze że są tacy fachowcy jak Piter którzy te fanaberie inżynierów poskramiają.
Mordo popraw tytuł bo aż w oczy razi "zmierza" a nie zmieża !!!
Błędy ,błędy ,błędy a stare graty jeżdzą do dziś i niema błędów.Motoryzacja zmierza do wymień wszystko co pokazuje błąd.
19:26 jakim testerem czytałeś w 205? Launch? jaki to model? 431 pro mini? Ten co pokazywałeś kiedyś?
10:00 I co majster kupiłeś tego Volkswagena Sharana?
Piter a co sądzisz o rozrzadzie z INA?
10:39 krzywka na wałku się obróciła.