Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Toyota RAV4 Hybrid 2019 (PL) – test i jazda próbna

Toyota RAV4 2019 nie tylko wygląda inaczej niż poprzednia generacja. Odważny design przypomina SUVy Toyoty, których w Europie w oficjalnej dystrybucji nie uświadczymy – Highlander i 4Runner. Kanciasty kształt przywodzi też na myśli Jeepa Cherokee, który nawiasem mówiąc jest dosłownie o milimetry większy od RAV4. Toyota podkreśla, że RAV4 5. generacji powstaja na nowej platformie TNGA – Toyota New Global Architecture. Nowa platforma to m.in. nowe możliwości zmieszczenia układu napędowego. A nowy napęd hybrydowy w RAV4 jest zupełnie nowy i podobno o wiele bardziej wydajny.

Cena od: 109 900 pln
Egzemplarz testowy: 180 000 pln

Obejrzyj też:
Toyota RAV4 https://youtu.be/1iJFe_FMnSg
Honda CR-V https://youtu.be/x8-HYx01oGA
Jeep Cherokee https://youtu.be/zYJkt-3sGZA
Mazda CX-5 https://youtu.be/IQQKlebKcJM
Peugeot 3008 https://youtu.be/0bdYv5fj-2k
Volkswagen Tiguan https://youtu.be/8pF6Uxh_kq8
Mitsubishi Outlander https://youtu.be/vT1hH_qTrdw
Citroen C5 Aircross https://youtu.be/0BXD2uJrz8U
Hyundai Tucson https://youtu.be/ljlzYmiW1Lg

Możesz mnie śledzić na:
www.wieruszewski.com
facebook.com/marekdrives
@mwieruszewski
instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #Toyota #RAV4

Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

42 thoughts on “Toyota RAV4 Hybrid 2019 (PL) – test i jazda próbna

  1. Jesli kuga FHEV to konkurent RAV 4, to rozpieprza wynik spalania w cholere.
    Kuga ma podobnej pojemnosci i mocy silnik benzynowy, jednak silniejszy silnik elektryczny.
    Nie ma takiej mozliwosci, by po miescie ten naped spalil wiecej niz 5l.
    Jadac spod Monachium do Bielska przez Austrie i Czechy, przekraczam ledwo 6l. / 100km.

  2. Witam Marku .

    Super teścik jak zwykle zresztą 👍
    Mam prośbę a zarazem pytanko co do kupna Rav4 .
    Chodzi mi tylko i wyłącznie o hybrydę tych rozmiarów..
    Czy jesteś w tanie ocenić różnice miedzy zeszła generacja np rok 2016 2017 a ta nowsza 2019 spalanie w mieście?
    Kobita taki chce i dlatego pytam .
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  3. Samochód prawie za 200 000 zł. Przednia szyba jest zasłonięta przez lusterko wsteczne. Klapa silnika podtrzymywana przez drut. Brak podświetlania klawiszy – przełącznik sterowania podnośnikiem szyb. Brak oświetlenia schowków i klamek od wewnątrz. Mizerne oświetlenie przestrzeni bagażnika. Wykładzina bagażnika bardzo surowa. Brak otwieranej przestrzeni w tylnym oparciu kanapy (na narty lub inny dłuższy sprzęt). Takie udogodnienia powinny być w standardzie. To jest już XXI wiek. Tym bardziej, że koszt tych udogodnień podczas produkcji zamyka się w 100 $

  4. Otwieranie klapy po wcześniejszym odryglowaniu to fajny pomysł. Miałem kilka raz telefon od sąsiadów, że mam otwarty bagażnik w samochodzie. Kucając np. po to żeby rozwiązać buty i mając kluczyk w kieszeni otwierałem zdalnie bagażnik 🙂

  5. Panie Marku czekam na konfrontację Toyoty Hybrydy z nowym Leksusem NX; waga, spalanie, przyspieszenie, skrzynia etc …Pertyn o krok do przodu z testem 😉 Tak poważnie, to fajnie że pokazuje Pan niuanse o których zwykły Kowalski nie wie i na dobrą sprawę ( podjarany zakupem ) nie dostrzega na początku użytkowania nowego pojazdu…, a jak wiemy "diabeł tkwi w szczegółach", które pozniej okazać się mogą nieco uciążliwe podczas codziennej eksploatacji.

  6. Odbyłem dziś jazdę dwugodzinną testową rav4 hybrid 4*4 222 km i mogę napisać że napęd toyoty i skrzynia e-cvt bardzo przyjemnie pracuję tylko aby nie wciskać pedału gazu do końca raptownie. Mam zastrzeżenie co do jakości plastików i wykończenia…jeżdziłem chyba najbogatszą wersją wyposażenia…za około lub ponad 200 tys zl a plastiki rodem z auta najtańszego budżetowo. Oczywiście da sie to przeżyć, ale trochę wstyd dla toyoty. Druga wada….duża podatnośc na wiatr boczny…i duże hałasy nadwozia od 130 km/h. Trzecia wada…ale to rzecz już gustu…brzydka kanciasta mocno sylwetka. No i została chyba czwarta zasadnicza ostatnia wada…której nie przetestowałem ponieważ było jasno, to rzekomy brak podświetlenia przycisków. Za to co do samej pracy napędu i skrzyni…oraz przestronności auta, to wielki szacun dla toyoty. Musze pomyśleć czy toyota, a może lepiej lexus.

  7. Posiadam owe autko i mam parę zastrzeżeń do Twojej opinii Marku. Klapa moim zdaniem wcale nie otwiera się jakoś wolno – raczej normalnie. Regulacja oparcia jest z tego co pamiętam w 3 pozycjach nie dwóch. Kieszenie w drzwiach mieszczą butelkę 1l (na wcisk), a nie 0,5l. Ekran przed kierowca można rozjaśnić i absolutnie nie jest za ciemny. Wyświetlacz systemu info rozrywki nieczytelny ? – nie rozumiem tej opinii, gdyż dla mnie jest bardzo czytelny. W autach "model 2020" jest już android auto i apple car play (sparowanie po kablu) – wiem że materiał był kręcony wcześniej, pisze to tylko informacyjnie. Wyświetlacz w lusterku jest tylko w najbogatszej wersji.
    Więcej nie pisze, gdyż absolutnie nie chce "hejtować" twoich opinii tylko przedstawić swoją. No może jeszcze tylko… Crossover ? yyy chyba to SUV 😉

    ps. Spalanie po 14tyś mam 5.2l ;), a z bluetooth nigdy nie sprawił żadnego problemu w moim egzemplarzu.

    Pozdrawiam

  8. Jestem ciekaw jak szybko powinna się otwierać klapa żeby prowadzący nie zaczął ziewać ?? To że nie otwiera się za pierwszym naciśnięciem przycisku to moim zdaniem nie jest wada a wręcz przeciwnie!

  9. Mialem okazje testowac. Bieda. Najwieksza irytacja ze nie ma gdzie lewej nogi postawic. Nie ma na nia miejsca. Ta "tapicerka" na desce to twardy plastik z imitacja szwow. Glosnik jrst chyba tylko jeden… gdzies w przednim kole. Slychac tylko jakis belkot zamiast dzwieku. Jak kazda hybryda irytujaco bzyczy i nie jedzie. Po prostu toyota – bieda

  10. Pan Marek powinien zastanowić się nad Sobą jeżeli w jego ocenie ta klapa otwiera czy zamyka się w 30 minut, a najlepsze jest podsumowanie że kupiłby to auto z powodu koloru. Pan Marek opowiada takie bzdury i bajki że aż by się wstydził.

  11. Zamykanie bagażnika trwa 10 sekund i to są sekundy potrzebne żeby zachować bezpieczeństwo. Wiem, bo wożę w tym bagażniku psy, które bezpiecznie się cofają w trakcie zamykania bagażnika. To dobry i bezpieczny czas 🙂 i nie musisz stać przy tym bagażniku żeby on się zamknął.

  12. Slaby ten pan prowadzacy. Kolejny zachar tyle ze ten przyczepia sie do rzeczy ktore czesto sa na plus… w ogle co on gada czasem to porazka. Polecam wrocic do recenzowania passatow 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!