
OD SPODU #67 VOLKSWAGEN PASSAT B8, NAZYWA SIĘ JAK "TAKIE" AMORTYZATORY XD
SIEMANO
Dzisiaj porzondnde ałto!
Niemcy to umiejo!
Samochody robić i takie tam… no wiecie… a zresztą każdemu zdarzy się czasem coś zmalować!
Pozdro!
Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/
Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local…
Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl
#GERMANY #Profesorchris #odspodu
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Wolcwagen passat, dwa zero tedei for motion – rooobi wrażenieeeeeee.
Z tą rasą Aryjką to jeden wielki fałsz pan akwalerysta gdyby znał genetyke wiedzial ze niemcy nie mają za wiele z Ariami . Niemcy według genetyki to koktajl Mołotowa, Sasanidzi, Frankowie ,Tełtoni , Słowianie , i najwiecej Khazarów ze wschodu z wędrówki ludów z od 400 do 800 r. Dlatego Niestety wiekszość Niemców to nie R1A1 a najwiecej tej grupy DNA właśnie jest w Polsce. To taka sama wersja falszu jak z obozami Polskimi.
Sami nie mamy swojego auta a z paska się napierdzielasz🤣🤣🤣 Hipokryta
Sam jesteś plasticzek to jest nakładka aluminium weź sobie multimetr insprawdz dokładnie to jest powlekane ale na kantach listew multimetr ci powie prawdę,klamki obwódki metal!
Nie wiem czy tak dla ludu. Bo nie każdy może mieć takie auto.
Za ten tekst o śliniącej się klasie rolniczej powinieneś oberwać nie powiem gdzie inteligencie…. masz coś do rolników???
Trzeba miec cos z glową aby w takim programie mowic ze ministerstwo oddaje jakies pieniadze Rydzykowi..Nie jestem za Rydzykiem wogole ale to juz gosciu przesadzasz jak bede chcial pop[atrzec na program polityczny to sobie go wlacze..
dzięki teraz nie muszę wchodzić pod swoje auto żeby zobaczyć co ma….:)
A jak w weraji b8 sie spisuja silniki tsi?
Już sam początek zrobił mi dzień- "wtrysk moczu" daje suba 😁😅
Aż zdjąłem gumofilce i pomyślałem czas zmienić Króla b5
Co z nim nie tak…
Ogoliłem się i zaczynam oglądać.
Na skrzypiące zawieszenie x przodu pomaga wymiana tulei wachacza na pełne tuleje z audi rs 3
3:04 Belka już rudzieje.
Co tu dużo mówić. Uwielbiam passaty. No i sam mam jednego. CC 2.0 TDI 177 KM jeszcze bez moczu. Jak narazie jestem zachwycony. Dla ścisłości, jestem z Podlasia, tu mieszkam i nie jestem rolnikiem, a nauczycielem, który dorabia na wakacjach jeżdżąc śmieciarką.
Kupując kolejnego passata powtarzam sobie że to już ostatni. I tak z każdym przewalam pół bańki kilometrów. I co?Szukam szukam i znowu passat. Na woła roboczego nie ma nic lepszego. Proste wdzięczne auto. Dużo zniesie mało wypije. One dają się lubić.
Rdzewiuch…
Zrobisz Film o różnicach w haldexie od 1 gen do tej nowej. Różni się to czymś czy wszystko jedno to jest
Ta generacja passata przyciąga wyjątkowy tłum krulów szos, którzy z kartofliskiem i scybulko w bagajerze nie potrafią opuścić lewego pasa na autostradzie.
W vw rdzy nie widać, przez to mają tyle plastikowych osłon pod spodem .oni gnija pod tym niby barankiem na podwoziu .z zewnątrz pięknie, w rzeczywistości czasem nie ma wcale blachy
Fajnie się tym jeździ, naprawdę wszystko jest dopracowane. Jedyny problem, że koszty napraw to 4-6 tys. rocznie. Auto 4 letnie, 150 kkm.
🤣🤣🤣
Hej Chrisie, do testów dołóż test wymiany żarówki 😉
Ten wodny intercooler z biegeiem czasu sie luszczy a kawalki aluminium wpadaja glebiej. Efekt widomy do przewidzenia. Nowe jednostki vw to jedne z najgorszych silnikow na rynku, gorsze sa chyba tylko skyactiv od mazdy.
quarto dla ubogich, a właśnie, zanim wpuściłeś go na podnośnik to wyczyściłeś go z gnoju?
Profesorze a co myślisz o silnikach benzynowych w Passatach B7-B8 ? co sie w nich najczęściej psuje ?
Wtrysk moczu do spalin, podsumowanie tzw. Ad BLUE, gdzie BLUE to jest chyba portfel korporacji samochodowych od kabzy napchanej z serwisowania tego gówna
passat b6 mia alum. przednie wahacze a od b7 już stal. W moim pasku b8 tylne amory po 90 tyś wylane totalnie a w pasku b6 którego też mam 370tyś i amory suchutkie i sprawne przy czym zawias o wiele bardziej komfortowy.
Szmelc
Dzięki za materiał!
"…klasa rolnicza juz sie slini"
leze na podllodze i ryje ze smiechu
Kurde oglądam już 10 passata wykręcam te zawory dawkowania i nigdzie nie ma opiłków, czy muszą się one tam znajdować? No panie bo nigdy auta nie kupię wszystkie zajechane.
Witam. Pana Profesora. Znajomy wymieniał czujnik azotków w tym aucie i zapłacił koło 7 tyś zł. To już drugi mechanik opłacony przy naprawie Pastucha. Pozdrawiam
To jest klasa z humorem na temat i tak trzymać.👌👌
Co to za osłona miski olejowej…
Półprawda pół nieprawda
Dzień Dobry profesorze! Jak wycinasz katalizator klientowi to razem z tą przepustnicą, czy ona nic nie warta?
nigdy bym nie kupił VW !
o co dokladnie chodzi z tymi opiłkami?
Jeźdzíłem takim służbowym z tym samym silnikiem. Miałem nawet kupić takiego prywatnie, ale kupiłem opla insygnię. W sumie polecam i jednego i drugiego, chociaż bardziej mi odpowiada insygnia.
Ta technologia z której tak wszyscy się śmieją jest w całej rupie VAG z audi na czele.
Siłowniczek pod maską? Ja w 80 B4 też mam, a auto 29 lat…
Szacun za szczerość, pozdro Profesor Chris 🙂
jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa…….shoennnnnnn das is auto
Bardzo piękny i sentymentalny dokument, prostota i silnik w Tedeju,
Pokaż więcej
Ciekawe czy do 500k dożyje?
Pracuje w VW&Audi i te nowe auta to tragedia, kiedys można było rozebrać boczek drzwi z poszczególnych elementów, teraz juz wszystko jest zgrzewane, czyli głośniczek, klamka, cała elektronika i elementy które chciało by sie wymienić, nawet listewki ozdobne, nawiewy w kokpicie (tunele prowadzące) wykonane z pianki, skóro podobne materiały na fotelech pękają, korozja tylnego podwozia- komserwowane tylko tam gdzie trzeba a nie po całości, gnijące gwinty w przednim pasie, obkręcające się nito nakrętki, gęsty szary szlam w dieslach- układ dolotowy