Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

OD SPODU #67 VOLKSWAGEN PASSAT B8, NAZYWA SIĘ JAK "TAKIE" AMORTYZATORY XD



SIEMANO
Dzisiaj porzondnde ałto!
Niemcy to umiejo!
Samochody robić i takie tam… no wiecie… a zresztą każdemu zdarzy się czasem coś zmalować!
Pozdro!

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local…

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#GERMANY #Profesorchris #odspodu

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

50 thoughts on “OD SPODU #67 VOLKSWAGEN PASSAT B8, NAZYWA SIĘ JAK "TAKIE" AMORTYZATORY XD

  1. Z tą rasą Aryjką to jeden wielki fałsz pan akwalerysta gdyby znał genetyke wiedzial ze niemcy nie mają za wiele z Ariami . Niemcy według genetyki to koktajl Mołotowa, Sasanidzi, Frankowie ,Tełtoni , Słowianie , i najwiecej Khazarów ze wschodu z wędrówki ludów z od 400 do 800 r. Dlatego Niestety wiekszość Niemców to nie R1A1 a najwiecej tej grupy DNA właśnie jest w Polsce. To taka sama wersja falszu jak z obozami Polskimi.

  2. Sam jesteś plasticzek to jest nakładka aluminium weź sobie multimetr insprawdz dokładnie to jest powlekane ale na kantach listew multimetr ci powie prawdę,klamki obwódki metal!

  3. Trzeba miec cos z glową aby w takim programie mowic ze ministerstwo oddaje jakies pieniadze Rydzykowi..Nie jestem za Rydzykiem wogole ale to juz gosciu przesadzasz jak bede chcial pop[atrzec na program polityczny to sobie go wlacze..

  4. Co tu dużo mówić. Uwielbiam passaty. No i sam mam jednego. CC 2.0 TDI 177 KM jeszcze bez moczu. Jak narazie jestem zachwycony. Dla ścisłości, jestem z Podlasia, tu mieszkam i nie jestem rolnikiem, a nauczycielem, który dorabia na wakacjach jeżdżąc śmieciarką.

  5. Kupując kolejnego passata powtarzam sobie że to już ostatni. I tak z każdym przewalam pół bańki kilometrów. I co?Szukam szukam i znowu passat. Na woła roboczego nie ma nic lepszego. Proste wdzięczne auto. Dużo zniesie mało wypije. One dają się lubić.

  6. Ta generacja passata przyciąga wyjątkowy tłum krulów szos, którzy z kartofliskiem i scybulko w bagajerze nie potrafią opuścić lewego pasa na autostradzie.

  7. W vw rdzy nie widać, przez to mają tyle plastikowych osłon pod spodem .oni gnija pod tym niby barankiem na podwoziu .z zewnątrz pięknie, w rzeczywistości czasem nie ma wcale blachy

  8. Ten wodny intercooler z biegeiem czasu sie luszczy a kawalki aluminium wpadaja glebiej. Efekt widomy do przewidzenia. Nowe jednostki vw to jedne z najgorszych silnikow na rynku, gorsze sa chyba tylko skyactiv od mazdy.

  9. passat b6 mia alum. przednie wahacze a od b7 już stal. W moim pasku b8 tylne amory po 90 tyś wylane totalnie a w pasku b6 którego też mam 370tyś i amory suchutkie i sprawne przy czym zawias o wiele bardziej komfortowy.

  10. Kurde oglądam już 10 passata wykręcam te zawory dawkowania i nigdzie nie ma opiłków, czy muszą się one tam znajdować? No panie bo nigdy auta nie kupię wszystkie zajechane.

  11. Jeźdzíłem takim służbowym z tym samym silnikiem. Miałem nawet kupić takiego prywatnie, ale kupiłem opla insygnię. W sumie polecam i jednego i drugiego, chociaż bardziej mi odpowiada insygnia.

  12. Pracuje w VW&Audi i te nowe auta to tragedia, kiedys można było rozebrać boczek drzwi z poszczególnych elementów, teraz juz wszystko jest zgrzewane, czyli głośniczek, klamka, cała elektronika i elementy które chciało by sie wymienić, nawet listewki ozdobne, nawiewy w kokpicie (tunele prowadzące) wykonane z pianki, skóro podobne materiały na fotelech pękają, korozja tylnego podwozia- komserwowane tylko tam gdzie trzeba a nie po całości, gnijące gwinty w przednim pasie, obkręcające się nito nakrętki, gęsty szary szlam w dieslach- układ dolotowy

Dodaj komentarz

Zadzwoń!