Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Toyota bZ4X – Dlaczego nie można już jej mieć na własność?

Toyota zaprezentowała nowy model, który ma napęd wyłącznie elektryczny.
Dla rynku europejskiego jest to nowość i może rodzić się pytanie, dlaczego producent tak późno zdecydował się na napęd bezemisyjny. Są jednak rynki, gdzie model bZ4X będzie kolejnym samochodem Toyoty napędzanym wyłącznie prądem.
W tym filmie dowiecie się, co kryje nie do końca intuicyjna nazwa tego modelu oraz na jaki zasięg może liczyć jego kierowca. Zapraszamy do oglądania.

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)

#AutoCentrum #bz4x #toyota

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

45 thoughts on “Toyota bZ4X – Dlaczego nie można już jej mieć na własność?

  1. Miło się spędza czas. A ja już widzę że tunel środkowy jest za szeroki jak w rav4 i człowiek siedzi nie naturalnie co może być męcząca co z resztą widać 12:57. Nie wiem dlaczego dziś producenci aut robią taki szeroki ten tunel środkowy człowiek potrzebuje przestrzeni A nie plastiku. Jeździłem rav4 skoda Octavia 3 i jeszcze kilka innych aut i co tunel środkowy jest nie do przyjęcia.

  2. Moim zdaniem i tak będzie więcej hybryd, toyota ma ich bardzo dużą sprzedaż i czy ja wiem, czy wszyscy nagle zmienia na elektryka. Jak przykładowo c-hr spala w mieście w okolicach 3l/100 to po co pchać się w kable i ładowanie

  3. Fajne autko ale nie obyło sie od wad fabrycznych. Toyota 'wzywa' te samochody na poprawki bo mozesz (nie) dojechać do celu ze wszystkimi kołami na pokładzie 🤔🤣🤷‍♂️

  4. Ciekawa rzeczą jest taka że nikt nie mówi o utylizacji takich baterii,no ale kto by się tym teraz martwił ,zostawmy ten problem nowym generacja,tak jak to robili nasi dziadkowie i rodzice ,niech się inni później martwią 👏

  5. TO NIE HEJT ODCINEK SUPER ALE Jak można nazwać to auto bez emisyjnym? Nie rozumiem tego😂 po 1 hamulce robią opiłki klocków….. 2 elektrownia musi wyprodukować prąd to poprostu samochód nie benzynowy nie bez emisyjny A tylko elektryczny😀

  6. prezes Akio Toyoda obiecywał nigdy wiecej nudnych samochodów !!!!
    a tu duże łaciate paskudztwo i do tego plastiki fortepianowe na potęgę które od patrzenia sie rysują! toyota przespała wprowadzanie elektrycznych modeli kiedy bz3?

  7. Uważam, że zużycie nie pokrywa się z deklaracją producenta skoro tylko 30 procent tej trasy pokonałeś poza miastem. Dla mnie średnie zużycie powinno w warunkach 50 procent miasto i 50 procent poza miastem.

  8. Szkoda, że nie można go mieć na własność, bo samochód jest bardzo ciekawy. W sumie nie dziwię się , że toyota nie spieszyła się z bateryjnym elektrykiem na nasz rynek, skoro i tak największe wzięcie mają obecnie hybrydy

  9. W filmie nie odpowiedzieliście dlaczego Toyota napluła w twarz klientom mimo iż w tytule deklarowaliście taką odpowiedź.
    Ja jestem bardzo zasadniczy i Toyota mnie trwale do siebie zraziła i straciła klienta. Nie lubię zabaw z pluciem w twarz czy zabawy w Amber Heard z moją twarzą zamiast łóżka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!