Toyota bZ4X – Dlaczego nie można już jej mieć na własność?
Toyota zaprezentowała nowy model, który ma napęd wyłącznie elektryczny.
Dla rynku europejskiego jest to nowość i może rodzić się pytanie, dlaczego producent tak późno zdecydował się na napęd bezemisyjny. Są jednak rynki, gdzie model bZ4X będzie kolejnym samochodem Toyoty napędzanym wyłącznie prądem.
W tym filmie dowiecie się, co kryje nie do końca intuicyjna nazwa tego modelu oraz na jaki zasięg może liczyć jego kierowca. Zapraszamy do oglądania.
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #bz4x #toyota
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Nie można bo to bubel i zostanie najpewniej wycofany z rynku kompromitacja Toyoty. Poerwszy ev i takie oszustwo
Na dzień 26.10.2022r można bz4x kubić na własność.
Nadal nie wiem czemu nie będzie można mieć jej na własność?
Toyota będzie wynajmować ??
Pierwsza od dawna toyota co mi się ani trochę nie podoba
Fajne autko w którym mogą odpaść koła 🤣
Bok auta super wyglada, natomiast tył, a zwłaszcza przod jak dla mnie dramat..
Miło się spędza czas. A ja już widzę że tunel środkowy jest za szeroki jak w rav4 i człowiek siedzi nie naturalnie co może być męcząca co z resztą widać 12:57. Nie wiem dlaczego dziś producenci aut robią taki szeroki ten tunel środkowy człowiek potrzebuje przestrzeni A nie plastiku. Jeździłem rav4 skoda Octavia 3 i jeszcze kilka innych aut i co tunel środkowy jest nie do przyjęcia.
Za dużo piano black, ale po 4 latach leasingu klient weźmie nowy samochód. Takie to eko.
Już możesz mieć na własność.
Ten ekran i jego ostre rogi to jest jakaś dziwna moda z tymi odstającymi ekranami
Najem deprecjonuje ten model na rzecz innych. Toyota nie jest zainteresowana podbojem rynku EV.
Można mieć na własność. Tylko nie w Polsce. Kinto czyli szkoda w ogóle komentować.
wynajem? to wynajempierdalać Toyota!
Jak ktoś ma domek z prądem i mieszka nie daleko miasta i nie jeździ w trasy to może ma to sens. Koszty 100km i tak więcej niż LPG czy dieslem…
obietnica takiej żywotności baterii i tak małego jej zużycia przy milionie kilometrów albo po10 lat mnie przekonuje, samochód na lata
Ciekawa premiera, sporo systemów, dużo mocy mu dali i przestrzeni w środku, sterowanie klimą i mi się podoba
To pierwszy elektryk, który mi się nawet podoba. Przestronny, napęd na 4, nie ma nadmiaru tabletów z każdej strony, super
Moim zdaniem i tak będzie więcej hybryd, toyota ma ich bardzo dużą sprzedaż i czy ja wiem, czy wszyscy nagle zmienia na elektryka. Jak przykładowo c-hr spala w mieście w okolicach 3l/100 to po co pchać się w kable i ładowanie
W środku wygląda na przestronny, fajny dach, jak na ich pierwszego elektryka udany samochód
Dźwięki godne medalu, są miłe i w końcu ktoś pomyślał o uszach klienta. Z nazwa trzeba się osłuchać bz4x tak intrygująco. Prędkościomierz w dobrym miejscu.
Owszem , kierownica zasłania wyświetlacz. No chyba ze ustawiona jest w najniższym dolnym położeniu 😬
Fajne autko ale nie obyło sie od wad fabrycznych. Toyota 'wzywa' te samochody na poprawki bo mozesz (nie) dojechać do celu ze wszystkimi kołami na pokładzie 🤔🤣🤷♂️
Ciekawa rzeczą jest taka że nikt nie mówi o utylizacji takich baterii,no ale kto by się tym teraz martwił ,zostawmy ten problem nowym generacja,tak jak to robili nasi dziadkowie i rodzice ,niech się inni później martwią 👏
Kierownica żywcem wyjęta z aut które w latach 80tych w filmach miały byc futurystyczne
TO NIE HEJT ODCINEK SUPER ALE Jak można nazwać to auto bez emisyjnym? Nie rozumiem tego😂 po 1 hamulce robią opiłki klocków….. 2 elektrownia musi wyprodukować prąd to poprostu samochód nie benzynowy nie bez emisyjny A tylko elektryczny😀
cicho w toyocie? to coś nowego. Do tej pory trzeba było szarpnąc się na parę tysi na właściwe wyciszenie toyot i lexusów
Szacunek za jezyk polski, udogodnienia, uchwyte na kubki … 👍.
dlaczemu ani słowa porównania z solterrą ?
W końcu elektryk, który naprawdę mi się podoba!
pertynowi wyszło 24kw!!!! wiec jezdziłes ja emeryt zawalidroga
prezes Akio Toyoda obiecywał nigdy wiecej nudnych samochodów !!!!
a tu duże łaciate paskudztwo i do tego plastiki fortepianowe na potęgę które od patrzenia sie rysują! toyota przespała wprowadzanie elektrycznych modeli kiedy bz3?
kia/hyundai ma auta do kupienia za gotówkę i na własność, pa pa toyota
I brak schowka pasażera, dobrze że ma kufer bo już wycieraczki tylnej szyby brakuje. Jaki głąb projektował ten badziew.
I chuj im w dupę, wiecej nie kupie Toyoty. Brałem 20 lat teraz wezmę od innych i pewni podziękują a toyota niech spierdala do Afryki.
Dodatkowo takie pruby powinny być robione zarówno w lecie jak i zimie. I tak to powinno być podawane.
Uważam, że zużycie nie pokrywa się z deklaracją producenta skoro tylko 30 procent tej trasy pokonałeś poza miastem. Dla mnie średnie zużycie powinno w warunkach 50 procent miasto i 50 procent poza miastem.
Szkoda, że nie można go mieć na własność, bo samochód jest bardzo ciekawy. W sumie nie dziwię się , że toyota nie spieszyła się z bateryjnym elektrykiem na nasz rynek, skoro i tak największe wzięcie mają obecnie hybrydy
W filmie nie odpowiedzieliście dlaczego Toyota napluła w twarz klientom mimo iż w tytule deklarowaliście taką odpowiedź.
Ja jestem bardzo zasadniczy i Toyota mnie trwale do siebie zraziła i straciła klienta. Nie lubię zabaw z pluciem w twarz czy zabawy w Amber Heard z moją twarzą zamiast łóżka.
Świetna recenzja 🙂
Elektryki to porażka,to zły kierunek w motoryzacji
-100km jak włączę klime? To jakiś żart. A zimą z ogrzewaniem -200?
A jo se wole poloneza mic
Ten samochód, jego cena i forma sprzedaży to jakiś żart.
Nie będziesz miał nic i będziesz szczęśliwy. A więc wojna.
Powinniście koniecznie zrobić dokładniejszy test tego auta, podobnie jak to robił Zachar