Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Test preparatów do ochrony lakieru na samochodzie #101_Napraw

Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

50 thoughts on “Test preparatów do ochrony lakieru na samochodzie #101_Napraw

  1. Szkoda że marki Mafra nie ma w testach, ale mogę powiedzieć na podstawie własnych doświadczeń że ich produkty są warte tych pieniędzy. Moje auto lśni jak nowe, a ma 15 lat

  2. Wygrał najlepszy! FUSSSO

    Przyznam że to najlepszy wosk z którym mialem do czynienia podczas nakladania wydaje sie że będzie ciężko go dotrzec ale nic podobnego….idzie jak po maśle. Po odczekaniu i wypolerowaniu wrazenie jakby sama baza zostala i nie było lakieru taka tafla i przejrzystość jak się zrobi pochmurnie to dopiero jest efekt odbijaja sie chmury jak o lustro.
    Drobne rysy poznikały.
    Połysk jest nie do opisania !
    Felgi też robię i sa jak nowe!

    POZDRAWIAM!

  3. ta maska do ze szrotu ? Trzeba było najpierw doprowadzić lakier na niej do porządku, a następnie nakładać wosk. Na tej masce w ogóle nie wydać połysku. Ten Meguiars, który wygrał nijak ma się do Collinite 476 S czy Collinite 915, ale przede wszystkim lakier musi być przygotowany. A przynajmniej powinno się wymienic jakie czynności nalezy wykonac przed nałożeniem wosku.

  4. Dwa pytania:
    1. Jaka jest optymalna temperatura nakładania?
    2. Czy po użyciu Micro Liquid Compound Dark trzeba odtłuścić czy wystarczy dotrzeć fibrą i od razu nakładać Fusso Coat?

    Z góry dzięki!

  5. Na nieprzygotowany lakier tj bez dekona cleanera czy polerki fusso jasne bomba. Ma właściwości cleanera lekkie i mocny nośnik więc lepiej siadzie. Trwałość fusso aplikowanego poprawnie to długie miesiące. Wosku aplikuje się tak z 10-20 razy mniej niż na filmie. Kilka gram na całe auto.

  6. Kupilem wosk fussio do czernego lakieru, nakladanie spoko ale po polerowaniu ocienie byly rozne, w niektorych miejscach wosk byl bardziej czarny a w innych jasniejszy czrny, pisalem do producenta i odpisal mi ze za duzo nalozylem, to za drugim razem ciensza warstwe zrobilem i wyszlo to samo, samochod wygladal w ciapki czarne, ale fakt ze splywa z niego woda jak z kaczki. niedlugo wakacje i czas polozyc jeszcze raz sprobuje jeszcze cieniej polozyc moze cos z tego bedzie.

  7. Po technice nakładania na krzyż poznałem ten pierwszy😉, bo używam ich preparaty dobre 2 lata. Zarówno samochód jak i – a może zwłaszcza moto. Kiedyś smarowalem tańszym, ale faktycznie efekt był taki sobie. Kiedyś szwagier przywiózł mi z Anglii z salonu Forda – tez petarda jak ten Soft99, ale nazwy już nie pamiętam. Dla mnie poza blyszczeniem liczy się, żeby po myciu ładnie bród odpadł. Ten z testu tak właśnie ma. Warunek że trzeba się postarać przy pierwszym nakładaniu 😀.

  8. Panie Grzegorzu, o technice ma Pan faktycznie duże pojęcie. Natomiast jeśli chodzi o kwestie związane z detailingiem to przy całej mojej sympatii dla Pana, powiem ze nie wie Pan o czym Pan mówi i nie ma Pan o tym zielonego pojęcia. Cena wosku nie ma nic wspólnego z uzyskaniem połysku. Za to odpowiada przeznaczenie wosku. Są woski które mają zazadaniecwyciagniecie głębi i połysku a są takie które mają za zadanie długotrwałą ochronę. Znaczenie ma też to czy jest to wosk waturalny czy sealent. Wosku nakłada się baaaaaardzo cienka warstwę. To kiedy się go dociera czy po wyschnięciu czy zanim wyschnie (test palca) to również kwestia tego z jakiem woskiem mamy do czynienia (naturalny czy sealent) itd itp.

  9. Też kiedyś nakładałem za dużo wosku potem ciężko się wykańcza. Niektórzy używają wagi kuchennej przed i po i widzą ze na prawdę bardzo mało schodzi na cały samochód. Osobiście mam syntetyczny wosk FINISH KARE 1000P HI-TEMP PASTE WAX

    I od wielu lat nie mogę puszki wyjechać więc zalecam kupić mniejsze opakowanie.

  10. Droższy, tańszy, kaki owaki i tak jeśli chodzi o sam wosk, to i tak są grubo przepłacone (w cenie za wosk). Cena dopasowana pod to ile klient byłby wstanie wydać. Najlepszy efekt dadzą najtwardsze woski/mieszaniny wosków. Ale również będą najtrudniejsze i wymagające wysiłku w aplikacji.
    Ilość samego preparatu również nie świadczy o ilości wosku w wosku. Pasty woskowe łatwo i chętnie przyjmują większe ilości rozpuszczalnika, oczywiście zwiększając swoją objętość, zachowując konsystencje pasty. Nie będę zachęcał do zakupu wosków i eksperymentów z pastami, bo ilość pasty woskowej która powstanie podczas takich eksperymentów starczy dla prapraprawnków waszych prapraprawnków.

  11. Super głębia koloru. Może efekt byłby lepszy żeby wpierw oczyścić lakier z wszelkiego rodzaju sadzy, lotnej rdzy, wyglinkować a przed samym nałożeniem wosku odtłuścić ? Jeżeli wosk nałoży się tak jak tu pokazano na tylko umyty lakier to nie oczekujmy ani efektu wizualnego ani długiego utrzymania. Nawet jeżeli to będzie super drogi wosk super dobrej jakości.

  12. Nie rozumiem dlaczego w tv czy ma yt puszcza się takie miernej jakości "testy". Wosk na zniszczony lakier? Serio? Jak masz ściany popękane i farba schodzi to też ją od razu malujesz? Czy jednak zrywasz starą powłokę, przygotowujesz (gruntujesz, szpachlujesz, szlifujesz) i dopiero malujesz? Z woskami jest tak samo. Jak jest zorany lakier to trzeba go najpierw wypolerować. Wosk to wisienka na torcie. Na takim lakierze jak na filmie to nawet fusso może zjechać po 1-2 miesiącach. Na lakierze prawidłowo przygotowanym posiedzi minimum 6 miesięcy. Panie prowadzący. Przed położeniem wosku przeprowadzamy dekontaminację. Czyli stosujemy preparat typu Tar&Glue remover, deironizer. Jeśli auto będziemy polerować co przy tak zmęczonym lakierze jest konieczne to najpierw je całe glinkujemy. Jeśli lakier jest zadbany to stosujemy tylko cleaner. Następnie można auto odtłuścić (ipa, wipe out) i wisienką na torcie jest wosk. To co tu zostało pokazane to czyste partactwo. No chyba że ktoś lubi wcierać balsam w skórę przed kąpielą… ale to już nie mój problem. Pomijam fakt nawalenia ilości wosku na ten testowy kawałek jak na pół auta. A kropelki? Żadne odniesienie. Proszę użyć choćby ADBL Synthetic Spay Wax. Nawet na mokrym lakierze. Efekt jest taki sam jak przy fusso. Same kropelki niczego nie oznaczają.

  13. Test nie jest miarodajny. Woski wzięte z dupy tak naprawdę, porównanie syntetyka do wosku carnauba to żadne porównanie. Fusso posiedzi najdłużej i ma najlepszy efekt hydrodobowy bo jest wosk chemiczny i siedzi na lakierze przy średniej pielęgnacji ponad rok. Generalnie do 100zl nie dostaniesz lepszego wosku. Jeśli ktoś chce przeznaczyć więcej polecam zymol albo swiswax.

  14. Wosk woskiem ale najważniejsze umiejętność mycia i czym ktos myje. Odpowiednie pH oraz środki wydłużają żywotność wosku. Ja stosuje obecnie fusso i big white stosunek ceny do jakości na +. Fajny test czekam na więcej. Pozdrawiam 😉

  15. Sam stosuję fusso coat softu99, nie ma równych sobie utrzymuje się na lakierze do 8-10 miesięcy, grunt to odtłuścić lakier przed aplikacją środekiem typu IPA. Nie dawno wyszła druga generacja tego wosku ciekawe jak ona się spisuje 😉

  16. FUSO sam używam, na niebieskim metalicu robi robotę. Może jestem pedantyczny ale woskuje raz na półtora/dwa miesiące.
    P.S. ZIMA NIEBAWEM, poswięćcie kilka godzin na dokładne umycie i nawoskowanie, auto się odwdzięczy na pewno!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!