Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Related
26 thoughts on “Tym razem kierunek Łódź i Scania R ! Na miejscu czekała nas wymiana łożyska piasty w przednim kole”
Zastanawiam się po obejżeniu kolejnego odcinka nad takim pozornie głupim wręcz idiotycznym tematem jaki ciągnik i z którego rocznika polecałbyś pod kontem awaryjności i ewentualnej naprawy na szosie przez swój serwis?Mowa o serwisie po gruntownym przeglądzzie od nakrętki koła a skończywszy na tłokach silnika.
Dzień dobry. Mam pytanie. Czy taki pakiet łożysk jak w filmie można samodzielnie nasmarować? Dziś zakończyłem wymianę łożyska w piaście w starze 266 gdzie do piasty wchodzi prawie 1kg smaru ŁT43. Rozumiem że taki pakiet łożysk do Scania posiada w sobie smar?
Wydobycie tej zaślepki z piasty prosta sprawa kup sobie gwint na metry i zrób sobie tak zwany wybijak jak robią do wyciągania wtryskiwaczy zaoszczędzisz parę dekli pozdro 👍👍
Jeszcze zostaje podgrzanie palnikiem i na pewno da się odkręcić szlifierka jest ostatnio deska ratunku, a dekilki norma 1 x 100 udaje się uratować, szacun za profesjonalne podejście do pracy.
Super odcinek i fachowo wykonana praca. Mała uwaga co do odkręcania nakrętek kół. Za nim bym użył szlifierki, spróbował bym podgrzać każdą z nakrętek palnikiem gazowym i próbować odkręcić. W 90% przypadków to działa. Szlifierka to ostateczność 🙂
Zastanawiam się po obejżeniu kolejnego odcinka nad takim pozornie głupim wręcz idiotycznym tematem jaki ciągnik i z którego rocznika polecałbyś pod kontem awaryjności i ewentualnej naprawy na szosie przez swój serwis?Mowa o serwisie po gruntownym przeglądzzie od nakrętki koła a skończywszy na tłokach silnika.
Dzień dobry. Mam pytanie. Czy taki pakiet łożysk jak w filmie można samodzielnie nasmarować? Dziś zakończyłem wymianę łożyska w piaście w starze 266 gdzie do piasty wchodzi prawie 1kg smaru ŁT43. Rozumiem że taki pakiet łożysk do Scania posiada w sobie smar?
zwykli ludzie robią dzień w dzień niezwykłe rzeczy by ten kraj funkcjonował i szedł ku dobremu. Szkoda , ze politycy to wszystko niweczą….
misiek to ty jestes a nie on 😀
Dla zasięgów 👍
Wydobycie tej zaślepki z piasty prosta sprawa
kup sobie gwint na metry i zrób sobie tak zwany wybijak jak robią do wyciągania wtryskiwaczy zaoszczędzisz parę dekli pozdro 👍👍
Posmarować czop i gwint ,, nie na sucho,…
Posmarować gniazdo zegera,,
a sciagacz do lozysk ile ma ton?pewnie nie odpiszesz jak znam zycie
👏👌
nie ma co krytykować chinszczyzny oni sa lepsi od niemców , trzeba im dobrze zapłacic o rzecz jest ok
Jeszcze zostaje podgrzanie palnikiem i na pewno da się odkręcić szlifierka jest ostatnio deska ratunku, a dekilki norma 1 x 100 udaje się uratować, szacun za profesjonalne podejście do pracy.
Oglądam często wasze filmiki
I rzadko używacie wiertarek z szczotka drucianą.
Mega ułatwia prace
Wystarczy szybko oczyścić i nic by nie opierało.
11 Konwojow z Kanady do Parlamentu w Ottawie z drona- https://www.youtube.com/watch?v=fQ9BjjIDWLc &
– https://www.youtube.com/watch?v=5DtOqCUHjjs & https://www.youtube.com/watch?v=_uDCtfL_OUs & https://www.youtube.com/watch?v=mtavR3EOTpA. Jedzie 50 tys ciezarowek z Kanady i 32 tys z US aby zdjeli wszystkie restrykcje kowidowe. maja campery i kilka ciezarowek z jedzeniem. Njadluzszy Konwoj z Kanady ma 150 km. Nie wracaja bez wolnosci dla Kanady i tym samym dla wszystkich. Kierowcy z Europy i innych kontynentow musza zrobic to samo..
Majstry, mam kolegę który nie ma oka przez segera. Pozdrawiam.
az sie miło patrzy jaki macie chłopy obcyk w tym co robicie gratulacje fajne filmy
Super odcinek i fachowo wykonana praca. Mała uwaga co do odkręcania nakrętek kół. Za nim bym użył szlifierki, spróbował bym podgrzać każdą z nakrętek palnikiem gazowym i próbować odkręcić. W 90% przypadków to działa. Szlifierka to ostateczność 🙂
Mega szacun za taką znajomość mechaniki 🙂
Do wyciągania dekielka to młotek bezwładnościowy pewnie byłby skuteczniejszy
Vidéo 0/10
A czy to nie jest tak, że jak wymieniasz łożysko z jednej strony, to dla równej pracy trzeba wymienić od razu z drugiej?
Co to za dzwonek masz do telefonu?
Rewelacyjne filmy i na konkretny temat bardzo fajnie Ci to wychodzi miło się ogląda waszą pracę
Good job!
Good work
Skad ci wezkme zima jagód