Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Zipp vz 4 instalacja elektryczna, nie działa

Film przedstawia niedomagania związane z brakiem zasilania w motocyklu ZIPP VZ4 125.
http://serwis.sklep-czesci.pl
http://sklep-czesci.pl

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

28 thoughts on “Zipp vz 4 instalacja elektryczna, nie działa

  1. Normalnie magia. Jak już udało się naprawić jednoślad, palił, wszystkło działało elegancko t.j światła, rozruch elektroniczny, odcięcie zapłonu. Wymieniłem przełącznik zespolony bo była obudowa pęknieta od jazdy w terenie, no i nagle nie ma reakcji na kluczyk w stacyjce, po przekręceniu powinno się zapalić już światło dzienne, mało tego – wróciłem do starego przełącznika zespolonego i to samo – kompletnie jakby elektronike odcięło. Czy ktoś ma jakiś pomysł gdze szukać? czy po prostu sprawdzać teraz przewody z kostki pinowej na różne opcje? Dodam, że moja oryginalna instalacja miała kostkę 6pin, ten przełącznik co kupiłem nowy ma kostke 6+2. Pacjent to cross Xmotos Xb88 (ZS169FMM)

  2. mam pytanie odnośnie braku świateł długich i krótkich w barton rs 50ccm – żarówka dobra wszystkie przełączniki sprawdzone wymieniono stator – może Pan coś doradzi

  3. To tak po chłopsku ciul minus. Przydał by się filmik jak znaleźć takie zwarcie w instalacji. Wszystko co najważniejsze zostało ominięte żeby pokazać zaśniedziałe kabelki i godzinę się nad nimi produkować bez sensu.

  4. Dzień dobry. Też mam ten motocykl i mam taki problem że przestał działać obrotomierz na początku strasznie szalał i przestał działać co to może być, patrzyłem już wszędzie, proszę o odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam

  5. To o czym mówisz, to nie bolączka tych modeli, a bolączka faktu przerzucenia w latach 60. plusa z masy na przewód. Dawniej nie było upalonych styków rozrusznika, zgnitych klaksonów, zarośniętych skrzynek bezpieczników. Porażka, że ktoś do tego dopuścił, zwłaszcza, że korodujące nadwozie czy rama będące katodą, jeszcze silniej podnosi potencjał spoczynkowy dodatniej anody.

  6. |Witam mam problem z chopperem Q50T czy jakoś tak . mianowicie kupiłem nową instalacje bo stara była tak pocięta że nic się z niej nie dało zrobić . nowa instalacja trochę się różni kolorami . przy przednich światłach jest jakaś dioda świateł . nie wiem gdzie ja podłączyć . później podłączenie silnika dwa podłączyłem ale reszty nhie mogę bo inne kolory ze silnika mam dwa żółte kable itp. może ktoś doradzić w tej sprawie ?. z góry dziękuje 🙂

  7. Pokaż jak podłączyć alarm w motocyklu i skuterze tak żeby dział i żeby podłączyć nie przez gotową kostkę bo ta może być źle połączona czasem fabrycznie pod lampą kabelek po kabelku gdzie go włączyć by start był z pilota i cała reszta

  8. Witam mam romet router ws50, potrzebuje do niego instalacje elektryczną ponieważ poprzednik pourywał i poucinał połowe i nie idzie się polapac o co chodzi, mam wiązke nową ale nie pasuje, mozna gdzies takową dostać używaną bądź nową ale pasującą?

  9. Mam podobny problem ze swoją instalacją. Od czego zacząć bo już kilka podobnych filmików ogladnolem i w żadnym nie stwierdziłem od czego zacząć mój motor to Honda varadero 125cc v7. Prosze o pomoc

  10. Co do instalacji elektrycznej jest to bolączka każdego chińczyka, kostki w ogóle nie izolowane przed wodą, światła słabo świecące na wolnych obrotach itp, najlepszym sposobem na to jest skorzystać z pierwszej okazji jak mam rozebrany motocykl lub skuter i wszystko poprawić, światła możemy połączyć w ten sam sposób jak kierunkowskazy czyli tak aby działały po przekręceniu stacyjki, daje nam to to że nie będą przygasać

  11. Mam problem z Rometem 717. Gubi prąd. Po podłączenia miernika wykazuje pobór prądu gdy wszystko jest wyłączone. Sprawdzałem po kolei odpinając odbiorniki i dopiero Po odpięciu kostki od zegarów lub czerwonego kabelka który idzie obok kostki do zegarów, pobór prądu znika. Co może kraść prąd w zegarach? trzeba całe liczniki wymieniać

  12. Witam Centrum Motocyklowe Rybnik,…. mam pytanie,mam Zippa Quantum R125 i gdy zgaszony skuter przekrecę kluczyk w pozycje ON to tylko światło przednie świeci,kierunkowskazy też działają na zgaszonym silniku,natomiast tylna lampa nie świeci na wyłączonym silniku,od nowości tak było,a gdy odpalę skuter to tylne światło świeci,tylko że jak dodaje gazu na postoju gdy jadę to chwilami mruga-przygasa raczej mrugają diody w tylnym świetle ,przygasają,bo tylne światło jak i kierunkowskazy są z diód LED,kierunkowskazy działają dobrze,tylko tylne światło są problemy,naciśnięcie hamulcy powoduje mocne świecenie diód LED tylnej lampy i nie przygasa,tylko w czasie jazdy przygasa…Co to może być? może nie prawidłowo podłaczone kable w przedniej lampie może robić takie coś? a może w przełączniku zmiany świateł? będe wdzięczny za podpowiedż…Pan się bardzo dobrze zna na naprawach z tego co widać w filmach..Pozdrawiam i będę wdzięczny za informacje…

  13. hehehe i wszystko gra widzimy sie do bramy i sie nie znamy… heheeh żartuje wiem że udało sie to naprawić ale jak ktoś obejrzy a nie przeczyta opisu ma niezłą zagwostke

  14. Witam mam problem z skuterem
    Zaczęło się od tego że w pewnym momencie żeby go zapalić musiałem kopać pył godziny więc pomyślałem że czas na remont włożyłem cyilninder i głowice 80cc moretti poprawiło wymieniłem ssanie w gaźniku i cewke było trochę lepiej ale nadal trzeba było go odpalac 10min
    Dziś chciałem to odpalić i zobaczyłem że ucieka paliwo z gaźnika w stronę filtra przy odpalaniau jeszcze bardziej dwa dni wcześniej nic się niedziało skuter jeździł normalnie (bez filtr)
    Teraz odpaliłem na plaka to skuter odpalił ale przy większej prędkości zaczyna przerywać coś na zasadzie jak by łańcuch był luźny w motocyklu (dalej bez filtra) niewiem co mam robić proszę o szybką pomoc pozdrawiam

  15. Witam ma ważne pytanie z "okazji" wymiany wału w mojej sendzie muszę wymienić również łożyska set to cylinder airsal sport 70 wydech conti chr i filtr powietrza polini air box muszę montować łożyska z metalowym wiankiem (będę mątował na gorąco teflon by się stopił) i nie wiem czy ma być luz c3 czy już c4?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!