Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Naprawa za 2000zł? Mondeo MK5 pierwsza awaria przy 64000km!!! ***NOWE AUTO – jakie plany?***

Trochę szczegółów odnośnie dosyć drogiej w naprawie awarii. Poza gwarancją kosztowało by mnie to 2000zł ale na szczęście awaria miała miejsce tuż przed zakończaniem okresu gwarancyjnego. Oczywiście gwarancję przedłużyłem o kolejny rok aby uniknąć dodatkowych kosztów związanych z ewentualną naprawą.

Kontakt do doradcy serwisowego Ford RE-WO Lubin to 603 553 937.
Tak RE-WO to najlepsze ASO Forda jakie znam i koniec kropka (co nie oznacza że nie ma lepszych).

—————————————————-
Facebook: https://www.facebook.com/FastLifeVlogRS
Instagram @fastlifevlog

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

40 thoughts on “Naprawa za 2000zł? Mondeo MK5 pierwsza awaria przy 64000km!!! ***NOWE AUTO – jakie plany?***

  1. No ale co bylo przyczyna w tej polosi? Ktore lozysko poszlo? Watpie aby kielich byl ruszony. Stad dolary za orzechy, ze lozysko sie wyrobilo. Zdarza sie. Nawet po 80kkm. Projektowane sa dla ekonomicznych na 150 kkm a dla wyzszego segmentu na 270kkm.

  2. Witam mam pytanie mam modeo mk5 disel 150 km zwykły system sync nie moge sluchac muzyki z telefonu przez blothot jedynie po polaczeniu moge dzwonic wiecie jak to ogarnąc ???????????

  3. Oprócz tych objawów, które opisujesz, miałeś jeszcze jakieś inne? Nie wiem, np szarpnięcie przy przyspieszaniu lub po odpuszczeniu gazu takie bujnięcie jakby silnikiem odczuwalne wewnątrz kabiny? Ja co prawda nie w mondeo ale w starej lagunie z automatem mam tego typu objawy z tym, że od trzeciego biegu do piątego. Na pierwszym i drugim jest ok. Nawiasem to piękne masz te mondeo, chociaż sobie u Ciebie pooglądam, może kiedyś będzie mnie stać:) Aaa i te komentarze, że łooo matko nowe auto i już padlina, przyprawiają o ból głowy. Jak będzie się miało przysłowiowego pecha to i po wyjeździe świeżo z salonu coś się może zepsuć. Normalna rzecz, jednemu się psuje, drugiemu nie. Albo panie, ja to tylko paliwo leje i nic nie robię. No i kup potem po takim… Ja przykładowo jestem z tych co za dużo słyszą i bardzo dbają o auto. Dużo też zależy od samego kierowcy, ktoś będzie słyszał jak mu zawieszenie stuka, inny to oleje, a jeszcze inny sobie radio podgłośni. Ale wiadomo, w internetach każdy mądry.

  4. Mam okazje kupić taki samochód z 2017 roku 90tys przebiegu 2.0 diesel cena 109000 sek brutto co daje około 43tys zł czy jest coś na co warte zwracać uwagę przy tych mk5? Dodam ze auto będzie jezdzone dość intensywnie( około 25-35tys km rocznie)

  5. Panie majster ostatnio rozleciał mi się przegub zewnętrzny(jest to usterka teoretycznie dużo częstsza a przegub bardziej podatny na awarie niż wewnętrzny) w Audi 80 B4 2.0 ABT. Kupiłem zamiennik SKFu no i biorę się za robotę. Auto na zegarach ma ponad 300tys km(realnie minimum 350tys ponieważ wymieniana była wkładka licznika z licznikiem km ze względu na to że się zepsuła a założona od innego auta miała nakręcony o 50tys niższy przebieg) dodatkowo auto było 10 lat temu kupione od handlarza, który przywiózł je z Niemiec i nie wiadomo ile wyniosła korekta licznika. I wyobraź sobie moje zdziwienie gdy po demontażu i przetarciu okazało się że jest to oryginalny przegub wyprodukowany w 92 roku. A samochód przechodził liczne wariacje typu ruszanie z piskiem na skręconych kołach itd. Więc macie odpowiedź jaka była jakość starszych samochodów a co mamy dzisiaj. Swoją drogą co to za przegub że kosztuje 1500zł 🤯? Nie naciągnęli Cię czasem?

  6. 64000 i taka awaria sory stary ale ja mam auto klasy srednieniej w sedanie i diesel,u (celowo pomijam markę auta) ale nie Ford. Klepie po 40 tysięcy km rocznie fakt 99%autostrada i nawet palcem nie dotykam oleje i filtry co dyche wymieniam i wio.a ty tu takie kwiatk i

  7. 123 tyś wymiana wszystkich osłon gumowych na przegubach zewnętrznych i wewnętrznych przeniesienie napędu ok poprostu tak trafiłem i podejrzewam że Pan też. Pozdrawiam

  8. Czy nas hothatch i jazdy na torze będą interesować. Zobaczymy co tam będziesz wyczyniać. Paradoksalnie na kanał zajrzałem dzięki focusowi. Nowe auto, białe, czyżby yaris gr ? czy jak to się tam nazywa…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!