Hybryda typu plug-in nie jest już rzadkością wyróżniającą tylko nielicznych producentów. To powszechnie obecne rozwiązanie, które po pierwsze obniża normy emisji spalin dla całej gamy modelowej a po drugie faktycznie stanowi ciekawą alternatywę dla osób szukających oszczędności przy pewnych scenariuszach związanych z eksploatacją samochodu.
Hyundai Tucson występuje w różnych odmianach napędowych, także nie jesteśmy skazani tylko na jednostkę wspomaganą prądem. Mimo że konkurencji oferującej podobne rozwiązania nie brakuje na rynku, to warto przyjrzeć się temu modelowi, ponieważ jest to konstrukcja, która może stanowić przykład dla niektórych koncernów.
Jak spisuje się układ hybrydowy w tym samochodzie? Na jakie zużycie paliwa może liczyć kierowca? Ile trzeba za to wszystko zapłacić? Tego dowiecie się w tym filmie.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
14 thoughts on “Hyundai Tucson Plug-in Hybrid – jest tylko jedno "ale"…”
10 l/100 km w trybie hybrydowym w mieście? Coś wam nie poszło. Miałem te auto w zastępstwie,kiedy moje było serwisowane i… wyszło pomiędzy 6-7 l/100 km. Pozwoliłem sobie na kilka durnowatych przyspieszeń, jeździłem "normalnie" i ani na moment nie myślałem o eco drivingu. Może to mi coś poszło nie tak? 🤔 😁
Przecież te pluginy to się w ogóle nie opłaca. Różnica w cenie pomiędzy spalinowym/hybrydowym, a pluginem kilkadziesiąt tysięcy. Całych lat trzeba żeby się zwróciła. Bateria padnie do tego czasu 🙂
Na wysokie spalanie u redaktorów AutoCentrum polecam przestać testować wszystkie Porsche Mercedesy i BMW. I wziąć sobie na pół roku normalny samochód i za własne pieniądze tankować i jeździć. Bo absolutnie widać że stracili chyba kontakt z bazą i każdym samochodem muszą być pierwsi od świateł do świateł (i to na pewno nie przepisowo ;))jeżeli mają takie wyniki spalania. Sam jeżdżę hybryda plug in po Warszawie i wiem jakie wyniki można osiągnąć jeżdżąc NORMALNIE po dużym mieście z wyładowana bateria. P.S. błagam nie wyrabiacie sobie opini o spalaniu z ich testów, już kolejny samochód ktorym też jeździłem i strasznie widać u nich brak umiejętności/obiektywizmu
Za maly bak, za duze spalanie, na baterii w praktyce przejedzie ze 35 km normalnrj jazdy a potem palil bedzie 8 litrow lub wiecej. Takie auto mialoby wiecej sensu z dwu lub wiecej litrowym wolnossacym silnikiem i LPG. Bylby i ekologiczny i oszczedny. Wynalazki na prad i baterie to chybiony pomysl no moze jako trzecie auto w domu na zasadzie ciekawostki jak kogoos stac
Hybryd takiego lub innego rodzaju się nie uniknie.
A wiecie dlaczego promowane są samochody z wtyczką a nie samo ładujące?. Odpowiedź jest szalenie prosta. Klient kupując samo ładującą się hybrydę nic nie musi płacić dla państwa, bo samochód sam ładuje swoje akumulatorki, czyli obywatel cieszy się z samochodu i nie musi płacić państwu tj za prąd, a tylko za samo paliwo !!!. A kupując hybrydę z wtyczką dalej musi płacić tj dokładać do samochodu a państwo dalej takiego klienta doi z kasy i to podwójnie tj. za prąd i za paliwo !!!!!!!!!!!!. Ale tzw dziennikarze samochodowi maja prykaz promować jedynie słuszny napęd 😉
A może motoryzacyjni dziennikarze zrobią wreszcie programy co dzieje się z aku od hybryd po 10 latach, bo na taki okres producenci dają gwarancję??. A co jest logiczne to pojemność aku maleje systematycznie. Któryś motoryzacyjny dziennikarz sie odważy podjąć ten temat ?? gdyz obecnie to wszyscy robią filmiki na jedno kopyto !!
Mnie jedno interesuje. Ile posłużą akumulatory?
10 l/100 km w trybie hybrydowym w mieście? Coś wam nie poszło. Miałem te auto w zastępstwie,kiedy moje było serwisowane i… wyszło pomiędzy 6-7 l/100 km. Pozwoliłem sobie na kilka durnowatych przyspieszeń, jeździłem "normalnie" i ani na moment nie myślałem o eco drivingu. Może to mi coś poszło nie tak? 🤔
😁
Mniejszy bak, bagażnik, więcej pali od zwykłego 1,6 i tylko 60km na prundzie, rav4 plugin robi to znacznie lepiej…
Mam i polecam polecam
Patrząc na film stwierdzam, że toyocie lepiej wychodzą hybrydy.
Przecież te pluginy to się w ogóle nie opłaca. Różnica w cenie pomiędzy spalinowym/hybrydowym, a pluginem kilkadziesiąt tysięcy. Całych lat trzeba żeby się zwróciła. Bateria padnie do tego czasu 🙂
Wygląda na to że żadna oszczędność z tym autem
Super odcinek pozdrawiam
Kogo to obchodzi panie wojna i niedpowiedzialny rzad.
Na wysokie spalanie u redaktorów AutoCentrum polecam przestać testować wszystkie Porsche Mercedesy i BMW. I wziąć sobie na pół roku normalny samochód i za własne pieniądze tankować i jeździć. Bo absolutnie widać że stracili chyba kontakt z bazą i każdym samochodem muszą być pierwsi od świateł do świateł (i to na pewno nie przepisowo ;))jeżeli mają takie wyniki spalania. Sam jeżdżę hybryda plug in po Warszawie i wiem jakie wyniki można osiągnąć jeżdżąc NORMALNIE po dużym mieście z wyładowana bateria.
P.S. błagam nie wyrabiacie sobie opini o spalaniu z ich testów, już kolejny samochód ktorym też jeździłem i strasznie widać u nich brak umiejętności/obiektywizmu
Za maly bak, za duze spalanie, na baterii w praktyce przejedzie ze 35 km normalnrj jazdy a potem palil bedzie 8 litrow lub wiecej. Takie auto mialoby wiecej sensu z dwu lub wiecej litrowym wolnossacym silnikiem i LPG. Bylby i ekologiczny i oszczedny. Wynalazki na prad i baterie to chybiony pomysl no moze jako trzecie auto w domu na zasadzie ciekawostki jak kogoos stac
Hybryd takiego lub innego rodzaju się nie uniknie.
A wiecie dlaczego promowane są samochody z wtyczką a nie samo ładujące?. Odpowiedź jest szalenie prosta. Klient kupując samo ładującą się hybrydę nic nie musi płacić dla państwa, bo samochód sam ładuje swoje akumulatorki, czyli obywatel cieszy się z samochodu i nie musi płacić państwu tj za prąd, a tylko za samo paliwo !!!. A kupując hybrydę z wtyczką dalej musi płacić tj dokładać do samochodu a państwo dalej takiego klienta doi z kasy i to podwójnie tj. za prąd i za paliwo !!!!!!!!!!!!. Ale tzw dziennikarze samochodowi maja prykaz promować jedynie słuszny napęd 😉
A może motoryzacyjni dziennikarze zrobią wreszcie programy co dzieje się z aku od hybryd po 10 latach, bo na taki okres producenci dają gwarancję??. A co jest logiczne to pojemność aku maleje systematycznie. Któryś motoryzacyjny dziennikarz sie odważy podjąć ten temat ?? gdyz obecnie to wszyscy robią filmiki na jedno kopyto !!
Fajna ta hybryda, może i droga i potencjalnie kosztowna w serwisowaniu, ale chociaż dużo pali.
Już wiosna przyszła? U mnie pod domem drzewa dalej bez liści 😁😁