
Serwis wagi ciężkiej, czyli jak to się robi w ciężarówkach
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Wymiana filtra, szlif silnika, przegląd skrzynie biegów, elektronika… Brzmi znajomo? Zobacz jak te czynności wykonuje się w samochodach transportu ciężkiego. Mnóstwo ciekawostek, informacji. Miłego odbioru!!!
Ciężary Adama – 40 ton informacji. Poznaj świat ciężkiego transportu!
Gdzie znaleźć info o Nijhoff-Wassink:
https://nijhof-wassink.com.pl/o-nas/ #motoryzacja #adamkornacki #automaniak
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Mechanicy zadowoleni jak małe dzieci bo nie dosyć ze przerwa nieregulaminowa to jeszcze po placu bemka dupa zamiatała też tak chce
Wymiana sprzęgła 7 tys netto gościu chyba przeszarżował
A to dobre tak trzymać oringi i uszczelki? Nie parcieją i sie nie psują?
Bardzo źle że olej jest wymieniany co 70 k
Odcinek dobry, widac ze firma tez fajna
Tylko taka ciężarówka ma tego oleju z 20 litrów a druga sprawa 70 tys km to robi w rok wiec co innego niż w osobowce :€
O ja Cie nie pierd…le jaka końcówka!!!!
Wymiana oleju po 70 tys…i to chodzi, a niektorzy to niedlugo po 5 tys w osobowkach bd wymieniać…jesli silnik jest twardy to i dluzsze interwaly przezre, co nie jest mu na korzysc na pewno, a jak bd lichy to mozna mu olej zmieniac co chwile i tak za dlugo nie pociagnie…jak slucham niektorych to odnosze wrażenie ze zywotnosc calego pojazdu zalezy glownie od terminowej wymiany oleju i jego jakosci.
I szacunek do czasu naprawy…czy kiedys to do warsztatow dla osobowych nastanie xD
Piękny koniec filmu szanuje
Jak byłem w zawodówce to 2 miesiące miałem praktyki przy serwisie ciężarówek. To było fajne uczucie siedzieć na silniku i wypełniać go wiadrami oleju 😀
Sam dźwigam takie zaciski 👍
Fachowiec 100 tys na oleju 🤥
Panie adamie pamietam jak pan mówił o urywających się przegubach w polonezie. Od tamtego czasu twierdzę że z pana wiedzą jest bardzo marnie .
Akurat euro 5 i 6 po spełnieniu tego co mówi producent przy wymianie oleju na long life jest jak najbardziej ok, ale internetowi Januszem są przecież mądrzejsi od inżynierów co te silniki wymyślają, a wystarczy posłuchać o co chodzi z tą wymiana oleju od producentów ciężarówek.
Adam fajny gość 😀👍
Ja bym proponował na tvn turbo żeby było więcej programów o ciężarówkach bo to jest ciekawe a sam jestem kierowcą ciężarówki. Naprzykład taki zakup kontrolowany ciężarówki.
pan Adam tworzy show a nie program o motoryzacji.Po tym jak kiedyś otworzył drzwi i doprowadził do kolizji z autobusem stracił w mojej ocenie miano obiektywnego dziennikarza …
Pierwsza wymiana oleju po 70k w nowym silniku to wielki ukłon w stronę serwisu.
Ciekawe za ile lat volvo będzie rekomendowało wymiane co 500k lub wcale?
typowne TVNbAJKA 😉
Oooo serwis na który czasem jeżdżę 😁
Fajny materiał
70 tyś wymiana oleju hahaha, nie dziwie się czemu mojemu szefowi jeden nowy merc ciągnik po 350 tyś silnik kapa i w podobnym Manie to samo, jeśli w tych markach też mają taką politykę haha, "ekologia" lepiej ciągnik złomować po 300-500 tyś niż zrobić taki który 2 mln walnie jak starsze 😀
Transport się nie opłaca 🙁
"w tym przypadku wycinamy katalizator ale chlopaki robia to szybko i sprawnie " ;D
Przebieg około 2 miliony km hahahaha .
70-100tys.km …a w MB co 150tys km i tez się nie psuje aczkolwiek po kilku latach spędzonych w tym biznesie w dwóch dość istotnych markach stwierdzam: im mniejszy interwał tym lepiej,
100.000 km pierwszy przeglad? moj Freightliner w Kanadzie zmieniam olej co 10.000 km
fajne podejście do ciężarówek
Fajne odcinek ale Panie Adamie – zadziało to synonim zapodziało a nie stało.
nie wiedziałem że w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze w niektórych silnikach ustawiać luzy zaworowe płytkami nie można było zastosować hydraulicznej kompensacji?
K…a 😠 jo nie byde czysciół ty kostki😠
Nowe Volvo najechało na tył innego pojazdu? No niemożliwe…
Zaburzenia w transporcie 🤣🤣🤣 skąd oni te texty biorą 🤣🤣🤣
Opony to się wymienia na autostradzie 🤣🤣🤣
Bomba!!!!
Pan Adam driftowal ?
👍
I zaorali parking. 👍
Moje ulubione auto ciezarowe. Dobry material i gratuluje skompresowania tak obszernego tematu w 10 minutach.
Z ta wymiana oleju przy ponad 75 tys km to chyba nawet w ciężarówce to przegięcie
I kto to teraz do pierze tą kostkę brukowa 🤷😆
specjalista najwyzszych lotow zainteresuje czlowieka nawet nie interesujaca kwestia. Brawo
Mega odcinek! Dziękuję Panie Adamie. 😀
Aż mnie dziwi że ma Pan tylko 60tys subów.
Pracowałem prawie 3 lata w takim serwisie, aż zacząłem jeździć ciężarówkimi – brakuje mi tego kręcenia śrub, ale tutaj kasa jakieś 3-4 razy większa…
PS: Zapomnieli dodać, że w VOLVO są 3 filtry oleju i 2 od paliwa.
Super
👍👍
Filtr oleju 180pln? Nie ma się co dziwić że olej po 100 tysiącach wymieniają… volvo to jest zło;)
"Ja wiem ze sie zgodza"😁