Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

7 mitów o samochodach elektrycznych – Jest Pięknie za kierownicą

Samochody elektryczne to nośny temat. Jedni czekają na nie, inni uważają je za beznamiętne pudła, a prawie wszyscy powielają mity na ich temat. Na podstawie Waszych komentarzy pod moimi tekstami aut elektrycznych, przygotowałam materiał, w którym mówię, jak jest. Zapraszam!

Co u mnie, czym dziś jeżdżę? Oglądaj Stories na https://www.instagram.com/amgidynska/

Inne wideo, które warto obejrzeć:

Nissan Leaf: https://www.youtube.com/watch?v=UnrRYkjZl3E
Jaguar i-Pace: https://www.youtube.com/watch?v=Szyk4nste5g
Volkswagen e-Golf: https://www.youtube.com/watch?v=FMP3rz3Xw04
Hybrydy i elektryki – playlista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrUZd4QWDYUEqschiTMVpdJn8NNQI_EBu

#samochodyelektryczne #jestpięknie

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

44 thoughts on “7 mitów o samochodach elektrycznych – Jest Pięknie za kierownicą

  1. To jest jeden z Waszych najwartościowszych i najlepszych filmów. Powstał 2 lata temu a zobaczyło go… zaledwie 5k osób. Szkoda :(((

  2. 3:31 Obecnie udział węgla w polskiej energetyce to już poniżej 70%. W roku 2010 było to jeszcze 90%, a w roku 1990 było to 98%. Czyli gołym okiem widać że z każdym dziesięcioleciem ten udział będzie malał i samochody elektryczne nie są tylko "na węgiel".

  3. 1.porównuje Pani nowego elektryka (za min. 200 tys.) że starym dieslem z wycietym katalizatorem. Żeby było rzetelnie trzeba porównać nowoczesnego diesla lub benzynę za taką samą kwotę.
    2. Własna instalacja fotowoltaiczna to min. 30 tys. i żeby "prąd był za darmo" do ładowania elektryka trzeba taka instalację posiadać.
    3. Prąd z fotowoltaiki nie jest dostępny przez cały czas. Ogniwa działają tylko w dzień czyli albo ładujemy auto w domu albo jesteśmy nim w pracy. No chyba, że pracujemy tylko w nocy. 😉
    4. Skoro elektryki nie mają silników spalinowych, turbin, kół dwumasowych, wtrysków itd a jedynie silniki elektryczne to dlaczego są takie drogie?
    5. Jak Pani stwierdziła, elektryki to nie są auta dla przedstawicieli handlowych. Zgadzam się w 100%. To raczej fanaberie a nie auta robocze czy użytkowe.

  4. Witam. Zastanawiam się nad kupnem auta elektrycznego ale kompletnie nie mam pojęcia na co się zdecydować. Na co dzień wiadomo dom-praca ale od czasu do czasu dluzsza podróż nawet do Polski a mieszkam w UK. 4 osobowa rodzina plus pies. Wizualnie podoba mi się Mitsubishi Outlander ale sama już nic nie wiem. Mogę prosić o pomoc ? Pozdrawiam

  5. Mam nadzieje że obsesyjne utrzymywanie naładowania 100% z gniazdka 230V nie będzie problemem. Zakładam że będę lądował zawsze jak będzie okazja, tj. stojąc w nocy w garażu, czy na parkingu w trakcie zakupów. Szybkie lądowanie do tych 80%, to raczej rozwiązanie na trasę. Dziennie robię 20-100 i elektryczne mini mogłoby mi to uprzyjemnić 😉

  6. Jak to mówi mój Profesor będący polskim tęgim umysłem specjalizujący się w silnikach samochodowych w szczególności interesujący się samochodami o alternatywnym napędzie (miłośnik hybryd) : "samochody elektryczne zyskają sens dopiero wtedy, kiedy ładowanie będzie trwało 6 minut, waga akumulatorów to 6 kg, a maksymalny dystans to 600 km a cena od 60 000 ł". A do tego wszystkiego dochodzą nowe badania, które delikatnie ujmując działają na niekorzyść samochodów elektrycznych, okazuje się, że poprzez swoją wagę potrafią generować dwa razy więcej szkodliwych cząstek stałych niż samochody hybrydowe o podobnej klasie. A materiały, z których są robione akumulatory bardzo niechętnie poddawają się przetworzeniu (fakt średnio zużyte akumulatory można wykorzystać do innych celów lecz mocno wyeksploatowane ogniwa na pewno wylądują na składzie odpadów niebezpiecznych, a ciężko będzie zmusić użytkowników do częstej wymiany drogich baterii. Jeszcze jedna uwaga choć może jestem nastawiony negatywnie do samochodów elektrycznych (mimo wszystko uważam, że większość modeli wygląda przynajmniej intrygująco) martwi mnie zasięg, nie wyobrażam sobie jechać np z Katowic do Sopotu samochodem elektrycznym i zaliczać dwa razy ładowanie po godzinie (szkoda czasu ). Mimo wszystko świetny film i super jest zobaczyć inne spojrzenie na samochody elektryczne. Pozdrawiam i oby więcej takich materiałów :D.

  7. Przydatny materiał, bo z kim nie gadam to ściana i beton składający się przynajmniej z tych 7 mitycznych warstw. To nasze Państwo powinno lobbować ten temat a nie prywatni ludzi jak Ty… Sam myślę nad Pluginem Toyoty, uważam, że to najrozsądniejsze rozwiązanie na najbliższe 10-15 lat. Jest gdzieś jakaś mapa darmowych ładowarek w Polsce/Europie?

  8. Przekonujące? Ta.. jasne 😉 Uroczo miesza Pani argumenty z zakresu "nie lubię jeździć ale muszę" z tymi z gatunku "kocham jeździć" Poleca pani rywalizację w optymalizacji zużycia energii z radością z przyspieszania i szybkości. Ja rozumiem, że w benzyniakach czy dieslach również nie ma nic za darmo, ale jednak elektryki okupują frywolność znacznie szybszą porażką i lądowaniem pod ładowarką :/ Rozumiem też, że cały świat zmierza do tego, żeby auta prowadziły się beznamiętnie SAME. Etap elektromobilności jest jedynie etapem przejściowym :/ Prawdziwa motoryzacja niestety jest skazana na powolny upadek… Podam jeszcze przykład z życia, choć pewnie Pani nie zrozumie :/ Otóż dwustuparokonny diesel na długiej, nocnej trasie z Wybrzeża na Dolny Śląsk bez autostrad, w rywalizacji (takiej pierwotnej, dla frajdy) z Teslą właśnie skazał Teslę na sromotną porażkę. Zasięg diesla w trybie eko to niemal 1000km na zbiorniku. W trybie "race" powiedzmy połowa tego, czyli środkowe wybrzeże – okolice Wrocławia BEZ TANKOWANIA. Oczywiście Tesla na przyspieszeniach i na długich prostych znikała, ale pierwsze zakręty i już miała diesla na karku. Na krętych drogach, diesel odchodził, bo jest O POŁOWĘ LŻEJSZY 🙂 Co do aspektów ekologicznych, polecam walkę na argumenty z kolegą poniekąd po fachu – p. Pertynem. Zostawię jeszcze tylko pytanie retoryczne: ILE ZAPŁACIŁ PANI MERCEDES za entuzjazm w zachwalaniu elektryków? Proszę nie mieszać zachwytów nad "EKOLOGICZNOŚCIĄ" JAZDY z RADOŚCIĄ Z JAZDY, bo to się nie da pogodzić… Zapraszam kiedyś za kółko np. z kierowcą ciężarówki na cywilizowane i zelektryfikowane drogi np. Norwegii. Zobaczy Pani na własne, piękne oczy, co znaczy "rywalizacja w optymalizacji zużycia energii" drodze z limitem 90km/h z góry 100, a pod górę stopniowo coraz wolniej do 60… :/ Pozdrawiam.

  9. Witam Masz racje elektryk to nie ekologia WĘGIEL tak naprawdę go zasila. Jak się coś zmieni np. zasięg i zasilanie to zmienię swojego diesla na elektryka. chociaż dla mnie to nie takie proste bo muszę kupować samochody dostosowana dla mnie. Powodzenia Wam życzę

  10. Anna nawija, jakby czołowy elektromobilista, M.Morawiecki jej tekst napisał i zasponsorował cały odcinek. Aha, już widzę, jak mieszkańcy PRL-owskich blokowisk ładują samochody w domu nocną porą XD Przewody chyba z mieszkań przez okna będą ciągnąć.

  11. Szczerze…nie obchodzi mnie co mam pod maska. Kupie elektryka wtedy kiedy:
    – kazdy producent bedzie mial palete modeli( a nie jeden czy dwa) a ja beda mogl sobie wybrac model do swoich potrzeb

    -zasieg REALNY bedzie podobny do aut spalinowych( wiem ogladalem wasz wypad do zakopca ale…z 6miesiecznym dzieckiem bym nie ryzykowa=dojade czy nie?!?o chyba dojade=)

    – czas ladowania bedzie podobny do czasu spedzonego przy tankowaniu

    Na razie wiekszosc mowi nie…. ale to moze sie zmienic wraz z postepem techologi

  12. Po pierwsze! Samochód parkuje na parkingu pod blokiem, ja mieszkam na piętrze. Jak mam go ładować w domu w nocy? Ze 100m przedłużacza rzuconego z okna?
    Po drugie! Oglądałam test jazdy Teslą S z Torunia do Łodzi i z powrotem. Kierowca mając 700 konny wózek jechał 90km/h za ciężarówką bez muzy i bez klimy w upale bo "optymalizował" zużycie prądu, żeby w ogóle dojechać do szybko ładowarki w Ciechocinku. SŁABO.
    Po trzecie! Kilogram kabli i przejściówek w bagażniku bo nie ma jednego standardu gniazda i wtyczki. BARDZO SŁABO.

    I to tyle na temat wrażeń z użytkowania elektryka.

  13. Ja bym nie chciał urazić komentujących ale mam odczucia że jednak importerzy wiedzą co robią, a jak by szybkie lądowanie niszczyło baterie to gwarancja by tego nie obejmowała

  14. Gorzej jak ktos mieszka w zwyklym bloku z lat 80 na 3 piętrze. Jak wtedy ma naładować auto? Nie we wszystkich miastach sa dostępne publiczne darmowe ladowarki albo komercyjne. Niby mozna 30m przedłużacza z domu pociągnąć…ale nie jest to wygodne

  15. Moim zdaniem na w pełni elektryczne auta jest jeszcze za wcześnie.Ja na tą chwile stawiam na hybrydy .Są ta auta bardzo oszczędne bardzo ekologiczne i można nimi pojechac na wakacje bez strachu ze zaraz sie rozładuje akumulator i co wtedy.

  16. Z ceną i taryfami za prąd zrobi się w Polsce tak samo jak na zachodzie, kwestia czasu, to są te same koncerny.
    Cena za nocną taryfę będzie tylko minimalnie niższa za to opłata stała za licznik dwutaryfowy będzie na tyle wysoka by zrekompensować sobie straty z różnicy cen taryf.
    Komu będzie się opłacało tankować w domu nocą? Chyba tylko tym co dużo jeżdżą, czyli nie miejskim pierdzidełkom. Aktoś kto dużo jeździ wybierze chyba co innego.

  17. Konkretnie miło posłuchać osoby w temacie. A nie Zdzicha który gdzieś coś słyszał o elektrycznych autach tylko gdzie i co to już jego tajemnica. Pozdrawiam…. 😁

  18. Z samochodami elektrycznymi jak z lodami jedni lubia czekoladowe drudzy owocowe i się hejterom nie dogodzi 😉 Ale fakt jakby u Nas bylo wiecej szybkich ladowarek i tańsze byly by w zakupie to bylo by ich znacznie więcej tak jak przykładowo w Skandynawii. A materiał jak zawsze świetny!

  19. Nie neguję samochodów elektrycznych jednak największym ich problemem jest zasięg. W samochodzie z tradycyjnym napędem mogę bez problemu przejechać np. 500 km bez zatrzymywania się a w samochodzie elektrycznym muszę czy chce czy nie zatrzymać się po drodze aby doładować akumulatory i poświęcić na to swój cenny czas.

  20. Powiedzmy tak. Jest tylko JEDEN scenariusz w którym posiadając rozsądny wolny budżet na wynajem nie kupuję elektryka – Dojazd do pracy powyżej 100km w jedną stronę przy budżecie na jedno auto. A tak: jedno auto dla rodziny? Jag IPace; auto do miasta, drugie dla przyjemności? Honda E, C43 Cabrio; cała reszta scenariuszy to kombinacje 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!