Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Rok z elektrykiem – Nissan LEAF. Czy samoch贸d elektryczny ma sens?

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Sprawd藕 EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Rekomendacje ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje/

Reklamki u Szafy – info znajdziesz na tej stronie: https://mocnyvlog.pl/reklama100
Linki z Reklamek u Szafy: http://bit.ly/ReklamkoweLinki
Kontakt e-mail: MocnyVlog+Kontakt@gmail.com

馃憤馃徎Postaw browar Szafie – wspieram tw贸rce:
M贸j Patronite: https://patronite.pl/Szafa
Normalne konto: PL 32 1160 2202 0000 0003 0396 4666
PayPal: https://www.paypal.me/MocnyVlog

馃敂Subskrybuj: http://bit.ly/MocnyVlogSUB

馃實Filmy z wyjazd贸w do: USA, Japonia, Iran, Korea, Gruzja, innych znajdziesz tu: http://mocnyvlog.pl/Playlisty

馃帵Moje Playlisty: https://mocnyvlog.pl/Playlisty https://www.youtube.com/user/MocnyVlog/playlists?sort=dd&view=1&shelf_id=0

Strona: http://www.MocnyVlog.pl

Facebook: http://www.facebook.com/VlogMocny
Twitter: https://twitter.com/MocnyVlog
Instagram: http://instagram.com/MocnyVlog
Instagram Jedzeniowy: http://instagram.com/DailyFFD
Twitch: https://www.twitch.tv/mocnyvlog
Grupa FFD Fast Food Diet: https://www.facebook.com/groups/1703113456574981/

YouTube RSS: https://www.youtube.com/feeds/videos.xml?channel_id=UCPkbc6JNM7O299DY3ZyXJLw

Muzyke do film贸w znajduj臋 tu: https://bit.ly/MuzykaSzafy

M贸j drugi kana艂: https://www.youtube.com/user/TestHubPL

Je偶eli nie mo偶esz wys艂a膰 czego艣 mailem wy艣lij do paczkomatu:

Paczkomat MGO02A
26-085 Miedziana G贸ra, ul.Urz臋dnicza 8
telefon do nadania: 732 624 265
e-mail do nadania: mocnyvlog+paczkomat@gmail.com

Mo偶esz zrobi膰 to tu: https://bit.ly/3bSmA6T

#vlog #NissanLeaf #EV

Mechanik do Hybrydy Serwis samochod贸w elektrycznych oraz specjali艣ci z uprawnieniami, dysponuj膮cy profesjonalnym sprz臋tem. Um贸w si臋 na przegl膮d auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochod贸w Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jeste艣my firm膮, kt贸ra specjalizuje si臋 w naprawie pojazd贸w/ samochod贸w hybrydowych w Warszawie. Jeste艣my firma kt贸ra specjalizuje si臋 w naprawie samochod贸w elektrycznych i hybrydowych. Jeste艣my specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwo艅 do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Bia艂o艂臋ka. Mechanik 艢r贸dmie艣cie. Weso艂a Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-P贸艂noc.

Naprawa Samochod贸w Elektrycznych

Mechanika
Serwis og贸lny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochod贸w elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie dzia艂a na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonali艣my setki napraw samochod贸w marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jeste艣my specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy si臋 r贸wnie偶 napraw uk艂adu wysokiego napi臋cia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochod贸w Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Wed艂ug przeprowadzonego przez nasz膮 firm臋 z bran偶y firm warsztat贸w samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne s膮 znacznie dro偶sze w naprawie od samochod贸w tradycyjnych 鈥 koszt szkody jest 艣rednio to 1500 z艂 do 12,000 z艂 o 10 proc. wy偶szy, ni偶 w przypadku pojazd贸w benzynowych i a偶 50 proc. wy偶szy, ni偶 w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie system贸w informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie system贸w 艂adowania US-EU. Zajmujemy si臋 serwisem zaawansowanej elektroniki z r贸偶nych bran偶 przemys艂u, a tak偶e samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy s膮 wykonywane na poziomie pojedynczych komponent贸w co stanowi u艂amek ceny ca艂ego modu艂u. Nasz warsztat jest wyposa偶ony w profesjonalny sprz臋t naprawczo-pomiarowy, kt贸ry jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradz膮 sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

20 thoughts on “Rok z elektrykiem – Nissan LEAF. Czy samoch贸d elektryczny ma sens?

  1. Chyba najlepsze z elektryk贸w pomys艂y maj膮 Chi艅czycy bo maj膮 wymienne baterie podje偶dzasz pod paczkomat tzn bateriomat wyciagacz baton taki jak w elektrycznym rowerze i wymienisz swoj膮 baterie roz艂adowan膮 wk艂adasz do 艂adowania a na艂adowan膮 wyjmujesz i wrzucasz do autka moim zdaniem 艣wietne rozwi膮zanie .

  2. Mia艂em 鈥瀙rzyjemno艣膰鈥 u偶y膰 s艂u偶bowego Leaf鈥檃 na trasie 80 km wyjazd 80 km powr贸t. Jazda w trybie eco + e-pedal. Podr贸偶 drogami powiatowymi z pr臋dko艣ciami do 100km/h w jedna stron臋 i powr贸t z pr臋dko艣ci膮 do 80km/h ju偶 bez trybu e-pedal. Tu wyja艣niam 偶e wynika艂o to ze stanu na艂adowania baterii po dojechaniu do celu: 54%. Po powrocie by艂o 14% stanu baterii. Wra偶enia mieszane, nawet bardzo. Auto ciekawe ale wykonanie i wyposa偶enie jest mocno dyskusyjne. Przyk艂adowo super kamery vs regulacja kierownicy w jednej p艂aszczy藕nie. Kiepskie plastiki, prze艂膮czniki bez pod艣wietlania, liche fotele, ergonomia te偶 bez sza艂u. A i jeszcze ogrzewanie, nie wiem czy to przej艣ciowe ale po w艂膮czeniu ogrzewania 艣mierdzi plastikiem. Ja w tym aucie czu艂em si臋 藕le i osobi艣cie bym go nie kupi艂 chyba 偶e jako III w rodzine na dojazdy do sklepu ewentualnie pracy. Jako uzupe艂nienie – auto ma 1,5 roku i 15k km przebiegu.

  3. Du偶o b艂臋d贸w w prezentacji, og贸lnie spoko materia艂. Ale ten pojazd to nie jest na trasy wi臋c m贸wienie 偶e problem jest w trasach to zdana informacja. Samoch贸d jest prezentowany przez Nissana jako pojazd miejski.

  4. Filmik zawiera b艂膮d merytoryczny. Poj臋cie 鈥瀋ykl 艂adowania鈥 to pe艂ne 艂adowanie 0-100. Nie wa偶ne czy to 0-50% dwa razy czy cztery razy 25%. Wi臋c 艂aduj膮c do np. Od 20 do 80% nie ma Pan pe艂nego cyklu 艂adowania, chodzi艂o Panu o liczb臋 pod艂膮cze艅. Pozdrawiam

  5. Cykl 艂adowania to nie jest ka偶de podpi臋cie do 艂adowarki. Tylko uzupe艂nienie od 0%-100% w rozumieniu ilo艣ci pr膮du. Jako 偶e nigdy nie roz艂adowywujemy do zera to traktujemy to po prostu ile % bateri uzupe艂niamy. Np od 20%-80% (zalecane 艂adowanie elektryk贸w) to 0.6 cyklu. 50%-70% to 0.2 cykla itd. Przyk艂ad, bateria zak艂ada 1500 cykli, kierowca 艂aduje 20%-80% to daje 1500/0.6 = 2500 艂adowa艅.

  6. Szfa bardzo rzeczowo podsumowa艂e艣.Bez chura optymizmu i gl臋dzenia jak to jest super mie膰 elektryka.
    Bez problemu wok贸艂 komina a 艂adowarki na trasie zamiast dzia艂a膰 p艂atno艣ci膮 jak port w markecie na kart臋.Wydziwiaj膮 z aplikacjami albo torb膮 kart do ka偶dej 艂adowarki inna.Ot Polska.
    Pozdrawiam

  7. Za 20 lat elektryki b臋d膮 du偶o wydajniejsze i spalinowe auta zaczn膮 przechodzi膰 do lamusa. Po za tym w takim elektryku nie trzeba zmienia膰 oleju w silniku, skrzyni bieg贸w, p艂ynu w ch艂odnicy, zmiany rozrz膮du itd, a to s膮 dodatkowe koszty.

  8. Po roku samoch贸d nie ma przejechane nawet tych 12 tys. km. Czyli mniej wi臋cej granicy op艂acalno艣ci dla spalin贸wki, w przypadku elektryka ta granica si臋 przesuwa (ze wzgl臋dy cho膰by na wy偶szy koszt zakupu). Czyli po obejrzeniu kilkudziesi臋ciu pierwszych sekund wida膰, 偶e taki samoch贸d przy takim u偶ytkowniku sensu nie ma 馃檪

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!