Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)

Dziś prezentujemy film na temat pompy wtryskowej BOSCH VP44 PSG16. To produkcja dla posiadaczy opli i saabów z silnikami 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD

Potrzebujemy pomocy w przetłumaczeniu tego filmu na język Angielski i Rosyjski. Link dla chcących pomóc: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

We need help translating this movie into English and Russian. Link for those who want to help: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

Mamy nadzieję że przypadnie Wam do gustu!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

42 thoughts on “Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)

  1. Witam .mam taki problem frontera 2.2dti odpana normalnie mam moc ,natomiast jak się rozgrzeje zaczyna nierówno pracować po dodani gazu ustaje ,brak błędów. Czy to będą objawy pompy ?

  2. Saab fajne auto ale silniki 2.2 TiD oraz 3.0 TiD to oplowski oraz isuzowski szmelc, 1.9 TiD 120 KM jest super trwały ale wiadomo.trzeba o niego dbać. 1.9 TiD 150 KM też jest dobry ale trzeba usunąć klapki w kolektorze ssacym ponieważ lubią się ukrywać po dużych przebiegać wpadając do silnika robiąc totalny roz….ol. Ciekawy film. Pozdrawiam prowadzacego

  3. Świetny materiał. Miałbym pytanie odnośnie odpowietrzania. Czy jest możliwa modyfikacja układu aby sobie na stałe przed filtrem na zasilaniu zamontować na stałe ręczną pompkę do paliwa i w razie potrzeby gdy zapowietrzymy układ tą pompką zasilić w paliwo vp44? Chciałbym jeszcze zapytać czy stosowanie zaworów zwrotnych na przewodach zasilających i powrotu nie obciąża dodatkowo vp44?

  4. Witam mam problem, posiadam opla signum 2.2 DTI, na zimnym samochód do odpalenia czasami potrzebuje 2-3 razy kręcenia rozrusznika i przekręcania kluczyka, zdarza się rzadziej że trzeba nawet 4 razy. Na ciepłym albo po odpaleniu samochodu, przejechaniu 3 km i próbując włączyć go ponownie odpala od strzała, najgorzej jest jak postoi dłużej i wystygnie albo z rana. Czy to może być wina pompy czy szukać usterki gdzie indziej? Każdy mechanik mówi mi co innego, a nie ma nikogo w Krakowie, kto tymi pompami się zajmuje

  5. To moja pompa w astrze powinna już nie żyć z 100razy, rok czasu dzień w dzień mi się zapowietrzała "palona z plaka"
    okazało się że powrotami się zapowietrzała.

  6. co za bzdury, mixol to najgorszy syf. mixol to można lać ale do motorynki czy komara, nawet do skutera czy silnika zaburtowego nie wolno stosować mixolu, bo świeca zalepiona nagarem gwarantowana. ze spalania mixolu powstaje masa popiołu tak wiec lanie tego shitu z minionej epoki nigdy nie jest dobym pomysłem.

  7. Witam ja mam taki problem w oplu vectra c 2.2 disel 2003rok że czasami gdy jadę autem zabiera moc w samochodzie nie żeby przerywał czy coś ale tak jak by odbierało mu ze 60koni. Byl podpinany do kompa i niby bład pompy wyskoczył i powiedzieli mi że się nie opłaca kupić nowej pompy bo zaraz będzie to samo co mam robić może ktoś podpowie.

  8. Witam posiadam vectre c 2.0 tdi i mam taki problem ze samochud po odpaleniu nie dimi ale jak się podkręci obroty to samochud strasznie dimi tak samo jak i podczas jazdy przy zmianie biegów kiedy obroty spadają i nagle wzrastają czy to może być wina pompy czy pompa może nie podawać ciśnienia na wtryski

  9. Привет. По Psg16 есть все решения по отключению егр, вихревых, дроссельной заслонки, датчика положения дроссельной заслонки, расходомера воздуха, горячий старт.
    Если интересно пишите +375336711111 Viber WhatsApp

  10. Kolega kupił niedawno Vectre C, postanowiłem że zobaczę ten filmik może coś podpowiem ziomkowi aby pojezdzil trochę.. wczoraj wymieniali filtr paliwa, metodą garażową – uklad się zapowietrzyl i krecili ją na plaku.. teraz coś dłużej kręci zanim zaskoczy.. chyba Piotrek nie ma racji że jeszcze gdzieś jest powietrze, raczej przytarli sekcje.

  11. My car is a SaaB 9.3 with a diesel motor 2.2 opel like the vectra's one. It starts very difficult or not star at all after a nigth sloping upwards. All my tests (vacuum and pressure) point a leak in the pumps itself. is it plausible ? thank you for your reply

  12. Mam Saaba 9-5 2.2 właśnie z taką pompą i się zastanawiam czy takie pulsacyjne przyspieszanie przy prędkości obrotowej około 3000 rpm, przy prawie pełnym wciśnięciu pedału gazu może wskazywać na uszkodzenie pompy. Poza tym problemem innych objawów nie mam. Rano dobrze odpala, nie przerywa, nie gaśnie, brak błędów ECU.

  13. Hello sir, I have a problem with mine.. It trows error P0017, when it is down on fuel(like 1/4) and than the acelerator doesn't work and car dies..I go on the key and the car starts….Again,run fine and from nothing it dies again(I can do 1km, I can do 3km or 200meters only… Then I put 30Liters, it goes to more than half deposit and the car runs without breaks… Can you help please?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!