Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

#15 Jak długo wytrzyma bateria i jak o nią najlepiej zadbać?

Najważniejszym elementem roweru elektrycznego jest jego serce, czyli bateria. Jak długo wytrzymuje ona na jednym ładowaniu i jak należy o nią dbać, aby mogła służyć nam jak najdłużej oraz nie stanowiła ona dla nas zagrożenia?

Wiedzę w odcinku dostarczyło: https://www.batteryguru.eu

Zapraszam na e-bikerową grupę FB: https://www.facebook.com/groups/188683444969185

Kontakt do nas: https://ebiker.pl/pl/contact.html

Sklep: https://www.ebiker.pl

Śledź nas w mediach społecznościowych:
https://www.facebook.com/ebikerpl
https://www.instagram.com/ebikerpl/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

47 thoughts on “#15 Jak długo wytrzyma bateria i jak o nią najlepiej zadbać?

  1. Moja bateria Battery guru 701 48V 13S5P właśnie padła. 2 lata i miesiąc -idealnie po gwarancji :- ok 1700km przejechane, niecale 30 cykli… Wczoraj wszystko zgasło, wróciłem, zmierzyłem i na baterii pokazuje 5V :-
    Właśnie się glowię jak to rozebrać bo krótkie kabelki z wszystkich stron. Ehhh

  2. Kupiłem stary 10 letni holenderski MC multicycle na olx 1,5 roku temu za 1000zł. Początkowo miał 30km zasięgu, prędkość 25km/h na płaskiej powierzchni, po 5 miesiącach codziennej jazdy 10-25km na pełnym wspomaganiu, jak wyjąłem go po ostatniej zimie ku mojemu zdziwieniu zasięg spadł poniżej 20km, a prędkość po płaskim obecnie 20-23km/h. Czy go "zajechałem"? Cały czas jeździłem na pełnym wspomaganiu także pod góre bo kółka w przerzutkach mocno zużyte, bardzo ciężko się "ręcznie" kręci. Regularnie czyściłem tylko łańcuch i koła na których siedzi. Czy silnik który jest w przednim kole należy konserwować? Czy nieszczelne spękane sterowanie wspomaganiem w kierownicy (to pudełko z diodami i przyciskami) może mieć na coś wpływ?

  3. Witam,mam baterię bidonową,i moje pytanie jest takie: świecą mi dwie czerwone lampki nawet jak jest bateria naładowana na full,reszta lampek świeci na zielono.czy jest jakiś problem z baterią? proszę o odpowieć.

  4. Walka z konkurencją. Ubezpieczenie akumulatora…. To tak się wykańcza konkurencję? Jak coś jest kochani drogie to właśnie przez takie dodatki w pakiecie. Zastanawiam się jak wy jeszcze prosperujecie na rynku skoro ludzie myślą by wszystko kupić tanio i przekonałem się budując ostatnio kilka projektów ludzie wolą kupić G byle by było taniej. A co dopiero dodawać im do dobrego produktu ubezpieczenie….

  5. ładowanie do 80% wydluzy żywotnosc, lecz trzeba tez wspomniec ze rozladowywanie ponizej 20% troche ja tez skraca, poza tym niektore bms-y balansuja dopiero od pelnego naladowania (4,20V) – wiec co jakis czas warto naladowac pakiet do 100-105% (4,20-4,23V cela)
    co do ladowania to im szybsze tym wieksze temperatury czyli mniejsza zywotnosc – wystarczy zobaczyc jakie ladowarki daja producenci fabrycznych ebikow lub hulajnóg, baterie 15-20Ah maja ladowarki 4-5A max – czyli 20Ah bedzie sie ladowalo 4-5godzin – zreszta wystarczy zobaczyc na noty katalogowe – wyskopradowe ogniwa bardziej znosza ladowanie wyzszym pradem – dla przykladu VTC5 ma standardowe na 2,5A na 2600mAh pojemnosci czyli godzina ladowania, a takie wysokopojemnosciowe sanyo GA czy MJ1 maja standard na 1,6A przy 3500mAh wiec ladowania 2,5x tyle – oczywiscie jesli mamy pakiet szczelnie zaklejony/ogniwa kolo siebie – czyli grzeja sie bardziej przyjmuje sie ze ladowanie powino byc 2x mniejsze niz nota katalogowa, a jesli np ladujemy przez noc to spokojnie mozna ladowac bardzo malym pradem dluzszy okres czasu

  6. Znajomy z którym jeżdżę na codzień. Bardzo dba o zestaw 2100 od was. Po 7 miesiącach jest w stanie przejechać 10 km i zestaw jest rozładowany do zera. Jak otworzyliśmy silnik to wyglądał jak by 5 lat w morzu leżał płaty zardzewiałe nawet od łożysk odchodziły, nie widziałem jeszcze czegoś takiego. . Oczywiście po deszczu nie jeździliśmy… . Gwinty w tarczy przerobione od nowości.. Same problemy . . Dla porównania mam baterie w swoim innej firmy. mam ją 2 lata jeżdżę po deszczu śniegu błocie. Dużo jeżdżę. Żadnego śladu zużycia..

  7. No i czemu obżydzasz te rozpakietowane …tak tylko nowe tylko nowe…nie każdego stać zeby wywalić 6000-8000 na nową baterie, tysiace ludzi robi z rozpakietowanych i jakos jeżdzą , zresztą sam gadasz że najwiecej pożarów jest podczas nieumiejętnej obsługi czyli ładowania/rozładowania dużym prądem jak baterie sie grzeją.Po za tym rowery sa notorycznie kradzione i lepiej jak ukradną cos za 2000 a nie za 8000.No chyba że twoje filmy to tylko reklama tych zestawów i firm .

  8. Ja uważam że filmiki są OK, każdy możne znaleść coś ciekawego, dziś ładuję 1 raz baterię, naładowałem 80%,zresztą taką teź otrzymałem po przerobieniu mojego roweru, rewelacja, szkoda, że teraz nie mogę pojeździć więcej, bo panuje pandemia, ale już byłem na paru przejażdżkach, silnik mam 350,baterię 13ah jeździ się super, 32km osiagnołem moment, ale jeżdżę przepisowo, zachęcam innych do jazdy na elektryku, super emocje, i zero zmęczenia, a mam już 6 z przodu i ważę ponad100, pozdrawiam

  9. Jest możliwość sprawdzenia pojemności baterii? Bo kupiłem nowy rower ale coś bateria jakby szybko czerpała się tak do 70% potem już normalne. Tym bardziej że sam producent podał że bateria 300 starcza na trybie Eco na ok 100 km a ja mam 400 i pokazuje jak jest pełna właśnie 102 km jednak szybko spada do 80 km po przejechaniu może niecałych 10km 😪…

  10. tak bym kilka słów dodał do twojej wypowiedzi rzadko kto daje gwarancje na baterie 2 lata i teraz to norma, a co do rozpakietowanych ogniw hhmm… wypadkowe auto trochę Cie ponosi fantazja nie przechodzą norm hahaha a może były źle zgrzane dlatego nie przechodzą norm i co potrafi propaganda o i jeszcze jedno OC baterii brak mi słów jak to usłyszałem hahahaha

  11. Ta firma to jeden wielki żart. Mój zestaw który zamówiłem około 8 Mc temu był wysyłany przez 3 tygodnie, co tydzień coś brakowało, aż w końcu po ostatniej 4 wysyłce otrzymałem brakujące komponenty. Obudowa baterii która od was zamówiłem zaczęła się rozpada po 2mc używania, a bateria po 4mc traciła na pojemności. Gdyby nie to że mieszkam w UK to może i wysłał bym na gwarancję. SPRZEDAJECIE LUDZIOM KIT. teraz już 6mc posiadam baterie zbudowana przeze mnie z ogniw rozpakietowanych i nadal trzyma parametry jak na początku. Ogniwa które zamówiłem sprawdzałem rozladowujac każde przed złożeniem w pakiet, sprawdziłem też RW i wszystko zgadzało się z nota katalogowa producenta. Przestan wciskać ludziom KIT.

  12. 6-8 lat hahaha
    Kit marketingowy to malo powiedziane. Myslalem ze jest to porzadna i uczciwa firma ale dopoki sie sam nie przekonasz to nie wiesz. Bateria Guru pada na ryj i to nagle po roku uzytkowania. Oczywiscie reklamacji nie uznaja bo wciskaja kit ze okres gwarancji to rok. Sprawa aktualnie w sądzie. A zapewniali ze conajmniej 3 lata bedzie jezdzic. Szkoda ze nie widzialem tego filmu wczesniej bo juz w ogole bym ze smiechu padł 😀

  13. mega słabo, ostatni filmik 7 miesięcy temu??? w ogóle nie dbacie o kanał, porażka pełna krasą . widzę ze blog beee bo dobrze się sprzedaje to po co robić filmy…

  14. A czy są ładowarki które ładują tylko do 90 al bo 80 %???
    Taka w której się ustawia kiedy ma przestać ładować tzn przy ilu procentach.

  15. Cześć Konrad długość ładowania nie powinna przekraczać 1.5 do 2 godzin czy na odwrót by się nie grzaly od szybkiego ładowania zbyt wielkim prądem ,
    ja man 23ah 36v 828wh i jak go rozładuje do 1 kreski 37.5v to się ładuje kilka godzin na orginalnej ladowarce 2a to producent najdroższych rowerów się tak mocno pomylił
    czy ja może źle zrozumiałem co mówiłeś .
    Pozdro

  16. Konrad niezła reklama Baterii GURU – drugiej Twojej firmy zresztą – starsze filmy zdecydowanie lepsze wprowadzały trochę wiedzy – niestety im nowsze tym gorsze są te odcinki – to już nie Blog tylko "wciskanie kitu marketingowego!". Jeżeli chodzi o Baterie z tzw pakietów to również się nie zgadzam. Mam taką już parę lat i trzyma parametry idealnie.

  17. Ja też mam problem z dostawą. Od zamówienia zestawu mija dzisiaj 42. dzień… Dwa tygodnie temu mailowo miałem obiecane że zamówienie zostanie wysłane 'w tym tygodniu'… tydzień temu usłyszałem że 'zamówienie wysłane zostanie jutro'… czas leci, a ja nie mam ani pieniędzy (zrobiłem przelew w dniu zamówienia)… ani zestawu… ani radości jakiej się spodziewałem….
    Bardzo proszę o poważne podejście do tematu i realizację zamówienia (nr 1911)

  18. Mam problem z waszym serwisem i kontaktem z nimi, dostałem zestaw który trafil do serwisu po 100 km ze względu na wadę sterownika. Rower został wysłany do was i wrócił do mnie z inną wada proszę o kontakt i zainteresowanie się tą sprawą wcześniej pisałem o długim czasie oczekiwania i z tym sobie poradziliście mam nadzieję że teraz będzie podobnie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!