Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

UDAŁO SIĘ NAPRAWIĆ LAMBO! AVENTADOR SV 750KM!

🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest LAMBORGHINI AVENTADOR 🚗

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #LAMBORGHINI

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

21 thoughts on “UDAŁO SIĘ NAPRAWIĆ LAMBO! AVENTADOR SV 750KM!

  1. Super film, a dodając coś od siebie to superkondensator to nazwa jak najbardziej poprawna bo ze względu na swoją duża pojemność tak właśnie nazywa się te kondensatory. Jako ciekawostka superkondensator 1200F 2,7V kosztuje w znanym dużym sklepie elektronicznym 240zł/szt więc łatwo policzyć jaką marże robi Lamborghini

  2. "Poważnym pracownikiem się stałeś. Ostatnie kilka dni. Dlaczego od nas odchodzisz?"…..pytanie retoryczne. Ciekawe jakie stawki proponuje EKG takim młodym chłopakom. W tym przypadku po 3 latach.

  3. a propo plomby!! to w cale nie jes!t głupi pomysł wręcz naprawdę idealny. gdy coś jest naprawione po Twojemu gdy to tak jak by jakis patent, TWÓJ PATENT warto to zaznaczyś gdyż być może kolejny klient spotka podobny problem i będzie wiedział do kogo się zwrócić, on bądź jego mechanik.. Pozdro EKG super robotota POZDRAWIAM!!

  4. Te rezystory na kondensatorze to rezystory pomiarowe? Może popękały? Na bank nie doładowywało kondensatora bo widziało 19V. Drugi temat to uszkadzało wyjście na module od doładowania kondensatora bo na wyjściu sterującym cewką przekaźnika nie było układu gasikowego?

  5. Według mnie to nie jest rozwiązanie problemu tylko ominięcie. Odnośnie plomby EKG to czemu nie. Zawsze ktoś co będzie kiedyś się denerwował przy naprawie będzie wiedział z kim się kontaktować 😉 Odnośnie pozostałych nagrań zgodnych z sztuka nie mam zastrzeżeń. Dobra robota powodzenia 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!