Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Serwis wagi ciężkiej, czyli jak to się robi w ciężarówkach

SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Wymiana filtra, szlif silnika, przegląd skrzynie biegów, elektronika… Brzmi znajomo? Zobacz jak te czynności wykonuje się w samochodach transportu ciężkiego. Mnóstwo ciekawostek, informacji. Miłego odbioru!!!

Ciężary Adama – 40 ton informacji. Poznaj świat ciężkiego transportu!

Gdzie znaleźć info o Nijhoff-Wassink:
https://nijhof-wassink.com.pl/o-nas/ #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

50 thoughts on “Serwis wagi ciężkiej, czyli jak to się robi w ciężarówkach

  1. Wymiana oleju po 70 tys…i to chodzi, a niektorzy to niedlugo po 5 tys w osobowkach bd wymieniać…jesli silnik jest twardy to i dluzsze interwaly przezre, co nie jest mu na korzysc na pewno, a jak bd lichy to mozna mu olej zmieniac co chwile i tak za dlugo nie pociagnie…jak slucham niektorych to odnosze wrażenie ze zywotnosc calego pojazdu zalezy glownie od terminowej wymiany oleju i jego jakosci.
    I szacunek do czasu naprawy…czy kiedys to do warsztatow dla osobowych nastanie xD

  2. Jak byłem w zawodówce to 2 miesiące miałem praktyki przy serwisie ciężarówek. To było fajne uczucie siedzieć na silniku i wypełniać go wiadrami oleju 😀

  3. Akurat euro 5 i 6 po spełnieniu tego co mówi producent przy wymianie oleju na long life jest jak najbardziej ok, ale internetowi Januszem są przecież mądrzejsi od inżynierów co te silniki wymyślają, a wystarczy posłuchać o co chodzi z tą wymiana oleju od producentów ciężarówek.

  4. Ja bym proponował na tvn turbo żeby było więcej programów o ciężarówkach bo to jest ciekawe a sam jestem kierowcą ciężarówki. Naprzykład taki zakup kontrolowany ciężarówki.

  5. pan Adam tworzy show a nie program o motoryzacji.Po tym jak kiedyś otworzył drzwi i doprowadził do kolizji z autobusem stracił w mojej ocenie miano obiektywnego dziennikarza …

  6. Pierwsza wymiana oleju po 70k w nowym silniku to wielki ukłon w stronę serwisu.
    Ciekawe za ile lat volvo będzie rekomendowało wymiane co 500k lub wcale?

  7. 70 tyś wymiana oleju hahaha, nie dziwie się czemu mojemu szefowi jeden nowy merc ciągnik po 350 tyś silnik kapa i w podobnym Manie to samo, jeśli w tych markach też mają taką politykę haha, "ekologia" lepiej ciągnik złomować po 300-500 tyś niż zrobić taki który 2 mln walnie jak starsze 😀

  8. nie wiedziałem że w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze w niektórych silnikach ustawiać luzy zaworowe płytkami nie można było zastosować hydraulicznej kompensacji?

  9. Pracowałem prawie 3 lata w takim serwisie, aż zacząłem jeździć ciężarówkimi – brakuje mi tego kręcenia śrub, ale tutaj kasa jakieś 3-4 razy większa…

    PS: Zapomnieli dodać, że w VOLVO są 3 filtry oleju i 2 od paliwa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!