SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Wymiana filtra, szlif silnika, przegląd skrzynie biegów, elektronika… Brzmi znajomo? Zobacz jak te czynności wykonuje się w samochodach transportu ciężkiego. Mnóstwo ciekawostek, informacji. Miłego odbioru!!!
Ciężary Adama – 40 ton informacji. Poznaj świat ciężkiego transportu!
Gdzie znaleźć info o Nijhoff-Wassink:
https://nijhof-wassink.com.pl/o-nas/ #motoryzacja #adamkornacki #automaniak
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
50 thoughts on “Serwis wagi ciężkiej, czyli jak to się robi w ciężarówkach”
Mechanicy zadowoleni jak małe dzieci bo nie dosyć ze przerwa nieregulaminowa to jeszcze po placu bemka dupa zamiatała też tak chce
Wymiana oleju po 70 tys…i to chodzi, a niektorzy to niedlugo po 5 tys w osobowkach bd wymieniać…jesli silnik jest twardy to i dluzsze interwaly przezre, co nie jest mu na korzysc na pewno, a jak bd lichy to mozna mu olej zmieniac co chwile i tak za dlugo nie pociagnie…jak slucham niektorych to odnosze wrażenie ze zywotnosc calego pojazdu zalezy glownie od terminowej wymiany oleju i jego jakosci. I szacunek do czasu naprawy…czy kiedys to do warsztatow dla osobowych nastanie xD
Jak byłem w zawodówce to 2 miesiące miałem praktyki przy serwisie ciężarówek. To było fajne uczucie siedzieć na silniku i wypełniać go wiadrami oleju 😀
Akurat euro 5 i 6 po spełnieniu tego co mówi producent przy wymianie oleju na long life jest jak najbardziej ok, ale internetowi Januszem są przecież mądrzejsi od inżynierów co te silniki wymyślają, a wystarczy posłuchać o co chodzi z tą wymiana oleju od producentów ciężarówek.
Ja bym proponował na tvn turbo żeby było więcej programów o ciężarówkach bo to jest ciekawe a sam jestem kierowcą ciężarówki. Naprzykład taki zakup kontrolowany ciężarówki.
pan Adam tworzy show a nie program o motoryzacji.Po tym jak kiedyś otworzył drzwi i doprowadził do kolizji z autobusem stracił w mojej ocenie miano obiektywnego dziennikarza …
Pierwsza wymiana oleju po 70k w nowym silniku to wielki ukłon w stronę serwisu. Ciekawe za ile lat volvo będzie rekomendowało wymiane co 500k lub wcale?
70 tyś wymiana oleju hahaha, nie dziwie się czemu mojemu szefowi jeden nowy merc ciągnik po 350 tyś silnik kapa i w podobnym Manie to samo, jeśli w tych markach też mają taką politykę haha, "ekologia" lepiej ciągnik złomować po 300-500 tyś niż zrobić taki który 2 mln walnie jak starsze 😀
70-100tys.km …a w MB co 150tys km i tez się nie psuje aczkolwiek po kilku latach spędzonych w tym biznesie w dwóch dość istotnych markach stwierdzam: im mniejszy interwał tym lepiej,
nie wiedziałem że w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze w niektórych silnikach ustawiać luzy zaworowe płytkami nie można było zastosować hydraulicznej kompensacji?
Mechanicy zadowoleni jak małe dzieci bo nie dosyć ze przerwa nieregulaminowa to jeszcze po placu bemka dupa zamiatała też tak chce
Wymiana sprzęgła 7 tys netto gościu chyba przeszarżował
A to dobre tak trzymać oringi i uszczelki? Nie parcieją i sie nie psują?
Bardzo źle że olej jest wymieniany co 70 k
Odcinek dobry, widac ze firma tez fajna
Tylko taka ciężarówka ma tego oleju z 20 litrów a druga sprawa 70 tys km to robi w rok wiec co innego niż w osobowce :€
O ja Cie nie pierd…le jaka końcówka!!!!
Wymiana oleju po 70 tys…i to chodzi, a niektorzy to niedlugo po 5 tys w osobowkach bd wymieniać…jesli silnik jest twardy to i dluzsze interwaly przezre, co nie jest mu na korzysc na pewno, a jak bd lichy to mozna mu olej zmieniac co chwile i tak za dlugo nie pociagnie…jak slucham niektorych to odnosze wrażenie ze zywotnosc calego pojazdu zalezy glownie od terminowej wymiany oleju i jego jakosci.
I szacunek do czasu naprawy…czy kiedys to do warsztatow dla osobowych nastanie xD
Piękny koniec filmu szanuje
Jak byłem w zawodówce to 2 miesiące miałem praktyki przy serwisie ciężarówek. To było fajne uczucie siedzieć na silniku i wypełniać go wiadrami oleju 😀
Sam dźwigam takie zaciski 👍
Fachowiec 100 tys na oleju 🤥
Panie adamie pamietam jak pan mówił o urywających się przegubach w polonezie. Od tamtego czasu twierdzę że z pana wiedzą jest bardzo marnie .
Akurat euro 5 i 6 po spełnieniu tego co mówi producent przy wymianie oleju na long life jest jak najbardziej ok, ale internetowi Januszem są przecież mądrzejsi od inżynierów co te silniki wymyślają, a wystarczy posłuchać o co chodzi z tą wymiana oleju od producentów ciężarówek.
Adam fajny gość 😀👍
Ja bym proponował na tvn turbo żeby było więcej programów o ciężarówkach bo to jest ciekawe a sam jestem kierowcą ciężarówki. Naprzykład taki zakup kontrolowany ciężarówki.
pan Adam tworzy show a nie program o motoryzacji.Po tym jak kiedyś otworzył drzwi i doprowadził do kolizji z autobusem stracił w mojej ocenie miano obiektywnego dziennikarza …
Pierwsza wymiana oleju po 70k w nowym silniku to wielki ukłon w stronę serwisu.
Ciekawe za ile lat volvo będzie rekomendowało wymiane co 500k lub wcale?
typowne TVNbAJKA 😉
Oooo serwis na który czasem jeżdżę 😁
Fajny materiał
70 tyś wymiana oleju hahaha, nie dziwie się czemu mojemu szefowi jeden nowy merc ciągnik po 350 tyś silnik kapa i w podobnym Manie to samo, jeśli w tych markach też mają taką politykę haha, "ekologia" lepiej ciągnik złomować po 300-500 tyś niż zrobić taki który 2 mln walnie jak starsze 😀
Transport się nie opłaca 🙁
"w tym przypadku wycinamy katalizator ale chlopaki robia to szybko i sprawnie " ;D
Przebieg około 2 miliony km hahahaha .
70-100tys.km …a w MB co 150tys km i tez się nie psuje aczkolwiek po kilku latach spędzonych w tym biznesie w dwóch dość istotnych markach stwierdzam: im mniejszy interwał tym lepiej,
100.000 km pierwszy przeglad? moj Freightliner w Kanadzie zmieniam olej co 10.000 km
fajne podejście do ciężarówek
Fajne odcinek ale Panie Adamie – zadziało to synonim zapodziało a nie stało.
nie wiedziałem że w dzisiejszych czasach trzeba jeszcze w niektórych silnikach ustawiać luzy zaworowe płytkami nie można było zastosować hydraulicznej kompensacji?
K…a 😠 jo nie byde czysciół ty kostki😠
Nowe Volvo najechało na tył innego pojazdu? No niemożliwe…
Zaburzenia w transporcie 🤣🤣🤣 skąd oni te texty biorą 🤣🤣🤣
Opony to się wymienia na autostradzie 🤣🤣🤣
Bomba!!!!
Pan Adam driftowal ?
👍
I zaorali parking. 👍
Moje ulubione auto ciezarowe. Dobry material i gratuluje skompresowania tak obszernego tematu w 10 minutach.
Z ta wymiana oleju przy ponad 75 tys km to chyba nawet w ciężarówce to przegięcie
I kto to teraz do pierze tą kostkę brukowa 🤷😆
specjalista najwyzszych lotow zainteresuje czlowieka nawet nie interesujaca kwestia. Brawo
Mega odcinek! Dziękuję Panie Adamie. 😀
Aż mnie dziwi że ma Pan tylko 60tys subów.
Pracowałem prawie 3 lata w takim serwisie, aż zacząłem jeździć ciężarówkimi – brakuje mi tego kręcenia śrub, ale tutaj kasa jakieś 3-4 razy większa…
PS: Zapomnieli dodać, że w VOLVO są 3 filtry oleju i 2 od paliwa.
Super
👍👍
Filtr oleju 180pln? Nie ma się co dziwić że olej po 100 tysiącach wymieniają… volvo to jest zło;)
"Ja wiem ze sie zgodza"😁