Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Renault Trafic 1.6 DCI | brat Opel Vivaro | Kolejne awarie i naprawy

Witajcie!
W dzisiejszym filmiku ciąg dalszy moich zmagań z awariami w Trafikach.

#WielkaWłóczęgaWW #Renault #Trafic

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Renault Trafic 1.6 DCI | brat Opel Vivaro | Kolejne awarie i naprawy

  1. miałem trafica kiedys i widzę ze problem nie zniknał w upływem czasu. Wyprzedzanie i max 80 !!!! Czujnik podcisnienia i jakieś inne gówna , ciągle coś sie działo. Dziadostwo !!

  2. Kup Volkswagena t6 to będziesz wiedział co to jest awaria. U mnie wt6 od nowości do 100 tyś km byłem w serwisie na gwarancji 6 x, (19 tyś wyminą uszczelniacza na wale bo się lało, 53 tyś wyminą uszczelniacza na wale bo się pocił, 56 tyś wymian rolek silnika bo świst był taki że nie szło porozmawiać na zewnątrz przy włączonym silniku, 58 tyś wymiana dwu masy ( bo się rozpadła), 75 tyś wymiana w środkowym rzędzie szyby przesuwnej bo zaczęła cieknąć, aha przy każdej wizycie w serwisie było wymieniane oprogramowanie ponieważ auto pomiędzy 50-70 km/h jadąc szapalo, wymieniali 3 razy i za 4 się poddałem, dalej szarpie. Dziś sprzęt ma 125tys najechane i idzie do Żyda, transporterami jeżdżę od 25 lat i t6 była ostatnia. Mam też VITO z silnikiem z renowki 1.6, mało pali i jeździ bezawaryjnie.

  3. z klimatyzacją mam ten sam problem. jeśli chodzi o dpf to nie było problemu może dlatego że nigdy nie był włączony tryb eco i olej wymieniamy co 15 tyś km. ogólnie nic poważnego się nie dzieje

  4. Klimą to pikuś… 160000 km nalotu… silnik wymieniony… a teraz skrzynia do wymiany… szmelc.
    A renia z 2010r 2.0dci 300000km jeszcze jeździ choć turbo i zawieszenie przód do zrobienia…

  5. Nie wiem na ile na awarię ma wpływ jazda kolejnych kierowców. No niestety DPF to stały motyw w tych autach. W serwisie do którego jeżdżę od lat i to zwykle z jakimiś prostymi sprawami, Traffic'ów stało ostatnio w kolejce 6 i następne były umówione na ręczne wypalanie. Nie ma tego problemu ani w VW ani w MB a może nie słyszałem. Gratuluję fantazji z wydatkami za te bądź co bądź proste naprawy. Z ciekawości. Ile biorą za godzinę? Serwisy na częściach mają min. 40% X lat temu za wymianę kolektora wydechowego w Multivanie 2.5/174KM zapłaciłem ok. 2tys?tys. A nie było wtedy zamienników jak dziś za ok700zl. W renault rozbawiło mnie, jak kolega swego czasu przed 2010r w nowym Megane nie mógł nawet zrobić diagnozy awarii bo serwis łączył się z centralnym komputerem we Francji i z powodu na dużą liczbę połączeń czekał 2dni.
    Poza tym fajny kanał, szczery. Powodzenia.👍

  6. Prosze sprawdzić przewód do którego jest zamontowany czujnik ciśnienia paliwa. Przewód się zatyka i powoduje zapalenie wszystkich wymienionych kontrolek. To nie DPF szwankuje ani start stop tylko właśnie ten przewód. Przewód można odetkac cienkim drucikiem i WD40.

  7. U poprzedniego pracodawcy jeździłem takim trafikiem 2 lata przez okres leasingu ale z silnikiem 2.0 dci czy załadowany czy pusty auto miało wystarczająco mocy do pracy srednio mieliśmy na pace od 800 do 1100kg towar plus narzedzia oprócz jakis mniejszych awaryjek typu blad komputera po wymianie oleju itd( podejrzewam błąd serwisu ) nigdy z autami nie było problemu po przejechaniu 112tys km w ciągu 2 lat szef wymienił na nowe 1,6dci pusty na starcie jezdził super ale wystarczyło go załadować 800-900kg plus 2 osoby i robiła sie miazga auto dawało rade ale było wyraźnie czuc ze się silnik katuje po 30 tys km przy tej samej pracy co poprzednie jednostki z 2.0dci auta trafiały na serwis błędy wtrysków , wchodzenie w stan awaryjny itd po wymianie jakis rzeczy na serwisie auta po przejechaniu 10 tys km traciły na mocy żywotności i znów serwis zmieniałem prace mniej więcej w zasie kiedy auta miały przejechane 60-65tys km i były średnio co 2-3 tyg na serwisie generalnie jak dla mnie do takich wanów minimum silniki 1,9 – 2,0 a nie silniczki na 2 tyrbinach potem auto zle pali zapycha sie wszystko etc silnik katowany 1,6 do aut typu berlingo kango ok ale nie trafic.!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!