Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Opel Mokka-e 2021 – TEST PL (136 KM 50 kWh) Elektryczny, bajerancki i klasyczny zarazem

Opel Mokka zadebiutował w Polsce w 2021 zarówno jako spalinowiec, jak również jako samochód elektryczny. Czy warto zainteresować się jego wersją na prąd, która nosi oznaczenie Mokka-e? Sprawdzałem to, spędzając kilka dni z tym modelem, który otrzymałem w najlepiej wyposażonej wersji Ultimate – efektem tego jest przygotowany test wideo. Na filmie omawiam chociażby zużycie energii, zasięg czy dynamikę, w tym przyspieszenie 0-100 km/h. Przyglądam się również temu, jak elektryczny Opel Mokka-e 2021 wypada po prostu jako samochód. Sprawdzam jego jakość wykonania, prostotę obsługi, pojemność bagażnika czy ilość miejsca na tylnej kanapie. Osoby, które interesuje nowy Opel Mokka-e i moja opinia o nim, zachęcam do oglądania.

Wynajem długoterminowy ► https://carleasepolska.pl/wynajem-dlugoterminowy/1212/samochod/opel-mokka-e-elegance-business-pack

Aby być na bieżąco z kolejnym filmami, polecam subskrypcję Wahacz TV i kliknięcie „dzwoneczka” ► http://bit.ly/Subskypcja-WahaczTV

Dziękuję za uwagę 🙂
Wahacz

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

21 thoughts on “Opel Mokka-e 2021 – TEST PL (136 KM 50 kWh) Elektryczny, bajerancki i klasyczny zarazem

  1. jako kierowca jesteś fanem intellilux ale jako pieszy który idzie prawidłowo rzuciłbyś kamieniem. niestety to rozwiązanie jest niedopuszczalne w takim wykonaniu. i wycinanie wiązki na nic się nie zda. wystarczy troszkę pochodzić by się przekonać jak denerwujące i szkodliwe są te wynalazki.

  2. Zappmniales wspomnieć o przywilejach jezdnych a mianowicie asystentach tj. Asystent pasa ruchu, asystent hamowania oraz asystent parkowania. Jak dla mnie jest to jedna z większych zalet tego auta gdyż prowadzenie tego auta staje się zdecydowanie przyjemniejsze w porównaniu z samochodem w którym tych przywilejów nie mamy.. w trasie zapomniałem, ze prowadzę to auto wystarczy zawiesić rękę na kierownicy aby system przez cały czas robił to za nas. Po przejechaniu ponad 150km nie czułem żadnego zmęczenia jazdą a wręcz przeciwnie czułem się jakbym był pasażerem a nie kierowcą. Auto testowałem przez 24godz i wrażenia ogólne bardzo pozytywne.. dziś prawdopodobnie dokonam zakupu.

  3. Jeździłem nową mokką. Auto ładne, wnętrze ciekawe ale pozycja jest beznadziejna – karoseria jest płaska i fotel jest na płasko przy ziemi a kąt pochylenia sprawia, że po dłuższej jeździe cierpną mi nogi. Pozycja nowa versus stara mokka to ergonomiczna przepaść (szczególnie w wersji z fotelami AGR w starej) poza tym całkiem fajne auto.
    Ja tej pozycji nie zdzierżę. Jestem bardzo wymagający jeśli chodzi o anatomię i auto
    (w wersjielektrycznej) Zawieszenie na plus, fajne, jędrne- sprawia wrażenie, że jedziemy autem klasy wyższej to bardzo przypadło mi do gustu

  4. Testowałem nie dawno to auto przez weekend i zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jeśli miałbym wybierać: Peugeot 2008 a Mokka e to wybrałbym Opla głównie przez bardzo prostą obsługę i czytelność wskaźników. Minusem jak dla mnie był bardzo wysoki próg przez co do auta niezbyt wygodnie się wsiada. Warto dodać że Mokka bardzo fajnie przyjmuje prąd. Nawet powyżej 80% naładowania nadal nie schodził z mocy poniżej 30KW na ładowarce 50KW. W mieście spokojnie robimy ponad 300km.

  5. Co do zasady fajnie, że są takie firmy, które proponują wynajem auta, ale póki co warunki tego wynajmu w tym konkretnym przypadku są astronomicznie nieopłacalne. 2120 zł x 48 rat to daje 101.760 zł. Nawet uwzględniając ewentualne ubezpieczenie, czy inne koszta to jednak jakby nie patrzeć klient ostatecznie finansuje 2/3 ceny auta. Dla mnie to czysty absurd.

  6. Jakim trzeba być pojebem żeby wynajmować długoterminowo samochody! Co miesiąc płacisz ponad 2 tys a po 5 latach oddajesz i pocałuj mnie w du.. zwykły leasing płacisz, spłacisz a auto zostaje ! A płacisz to samo

Dodaj komentarz

Zadzwoń!