Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Obsługa stacji ładowania była nie lada wyzwaniem! #Automaniak

Oglądaj „Automaniak” w niedziele o 10:30 na w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/automaniak-odcinki,139/odcinek-3,S23E03,150643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Pierwszy raz w historii programu poświęcimy cały odcinek wyłącznie samochodom elektrycznym – czas stawić czoła przyszłości, która w Norwegii jest już teraźniejszością! Zabierzemy trzy auta na prąd w 600-kilometrową podróż po kraju, w którym ponad połowa sprzedawanych samochodów to elektryki, niemal cała energia pochodzi ze źródeł odnawialnych, a sieć punktów ładowania jest najgęstsza na świecie. Adam Kornacki pojedzie Jaguarem I-PACE’em, samochodem roku 2019, Patryk Mikiciuk wybierze lokalny hit sprzedaży – Volkswagena e-Golfa, a Łukasz Bąk postawi na koreańską nowość: Hyundaia Konę Electric. Przekonamy się, jak te trzy auta poradzą sobie na jednych z najpiękniejszych dróg świata!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

32 thoughts on “Obsługa stacji ładowania była nie lada wyzwaniem! #Automaniak

  1. następnym razem przed realizacją tego "reportażu" zasięgnijcie minimum wiedzy, to że dacie celebryte z TVN Turbo nie znaczy że się na czymkolwiek zna

  2. 2,50 za minutę ładowania ? W przeliczeniu na zł, wychodzi ledwo ponad złotek. Brzmi trochę drogo, ale z drugiej strony załadowanie takiego auta to koszt 50-70zł, a zatankowanie 200-250 zł, z taką różnicą, że samochody zatankujemy w minutę. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłaby standaryzacja baterii w każdym samochodzie oraz zamiast ładować, to wymieniać na stacjach za pomocą wykwalifikowanego personelu. Fakt, zrodziłyby się problemy, bo ktoś to musi obsłużyć, serwisować itd. Ale zakładając, że motoryzacja elektryczna wchodzi coraz prężniej w rynek, to zaraz może zabraknąć miejsc do ładowania, nie wyobrażam sobie, czekać w przed dwoma gośćmi do ładowarki będąc np. w delegacji służbowej albo podczas wyjazdu na wakacje chociażby do takiej Chorwacji, zamiast 10-12 godzin, podróż może wydłużyć się do 12-16 godzin, może się nie znam, ale nie wróży to dobrych słupków bezpieczeństwa na wykresie, spóźnienia, stresy.

  3. Według mnie elektryczne samochody są spoko, ale niestety te wszystkie stacje oraz różnice w typie wtyczki, problemy z aplikacjami itp. Strasznie psują ich renomę która i tak leży już nisko.
    Jakby nie patrzeć kiedyś będzie to dobrze działać mam nadzieję i wszyscy którzy mówili że elektryczne samochody to bubel śmieć itd. Zobaczą że byli ograniczeni do prostego myślenia kretyna

  4. Nie idzie zrobić w takich samochodach wtyczki takiej jak jest np.w pralce czy odkurzaczu? Wjeżdzam do garażu podłączam auto do zwykłego gniazdka 230V i niech się ładuje…..

  5. Jeśli auto elektryczne to tylko takie z ogniwami paliwowymi i wtedy tankuje wodór kilka minut i mam zasięg auta na poziomie 500-600 km tak jak np. w Toyocie Mirai.
    Jestem ciekawy kiedy w Polsce zacznie powstawać infrastruktura do tankowania wodoru?

  6. Elektryczne samochody ograniczaja nasza mobilnosc i zabieraja tez to co bezcenne,czyli czas.
    Naped na wodor BMW mialo gotowe w 1998 r.
    Autobusy na lotnisku w Monachium jezdzily juz wtedy na wodor,po jakims czasie zniknely.
    Teraz od paru lat mamy znowu proby z wodorem.
    Uwazam,ze jako naped alternatywny ma przyszlosc,tylko wielu mocodawcom na tym nie zalezy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!