Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA stacja ładowania do samochodów elektrycznych! To jest przyszłość motoryzacji 😮



Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Link do stacji:
https://goo.gl/maps/JkSJcCMZ76cnN8Yg8

Moja strona:
danielgrzyb.pl

Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#stacjaładowania #tesla #danielgrzyb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

25 thoughts on “NAJNOWOCZEŚNIEJSZA stacja ładowania do samochodów elektrycznych! To jest przyszłość motoryzacji 😮

  1. Powinienes zastopowac rozpowszechnianie tego typu zasilania chlopaku chyba nie wiesz co spotyka ludzi ktorzy produkuja te baterie dla ciebie i dla swiata hipokryzja Pozdro sory ale od subskrybuje

  2. w danii niedawno skonczyli z doplatami: SPRZEDAŻ ELEKTRYCZNYCH BADZIEWI SPADŁA PRAWIE DO ZERA!
    3-4 lata po szybkich ladowarkach i masz 70% pierwotnej bakterii i 100km zasiegu. bedziesz jeździł takim goownem??!
    kolejny, brzydki jak noc listopadowa MELEX… i tablet na kólkach!
    przestancie reklamowac te OKROPNE KLOCOWATE NIEEKOLOGICZNE MELEXY!!
    jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to EKOPSEUDOLOGICZNY lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….a wtedy zostanie wam tylko zgrzytanie zębami!
    od dawna wiadomo ze posiadacze elektroszajsów [nazywam rzecz po imieniu] to UKRYCI MASOCHISCI!
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy gnojek niedługo zobaczy ze juz nie jest pierwszy…
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

    UDZIAL CO2 SPALINOWEK W SMOGU TO 0,5%, POWTARZAM: PÓŁ PROCENTA!
    90% to palenie w piecach czymkolwiek [w miescie i okolicznych wioskach],
    5% to przemyslowe dymy i ok. 4% kurz wzbijany z ulic przez auta i scierajace sie klocki hamulcowe.
    WYMIANA NAWET 100% aut na elektryki PRAKTYCZNIE NIC NIE ZMIENI !!
    elektryki nadal beda wytwarzac TE 4% KURZU.
    ZAMIAST WYWALAC BAJOŃSKI SZMAL na elektryki WYSTARCZY CZĘSCIEJ MYĆ ULICE!!!

    możecie to paskudne elektryczne BADZIEWIE reklamować ile chcecie. jeździjcie sobie tym do końca życia.
    PO TO BYŚCIE SIE PRZEKONALI W CO WDEPNĘLISCIE! Samochód w którym czym wolniej tym lepiej, w którym zanim się wyjedzie to już trzeba mieć umowę z elektrownią na tanią energię, wysylac smsy zeby rezerwowac ładowarki [PARANOJA!!!], samochód którym trzeba stawać wtedy kiedy on chce a nie kiedy JA chcę, którym trzeba jechać tam gdzie on ma zasilanie a nie tam gdzie jest droga do celu, samochód w którym trzeba zwijać i wozić BRUDNE i psujące sie kable, samochód który kosztuje krocie i waży tyle co ciężarówka, który jedzie do celu 2 dni zamiast jednego i który jeździ beznamiętnie jak tramwaj. Spalinówka przy nim to tani RARYTAS który jest przy ty BADZIEWIU niewiarygodnym luksusem, ktorego koszt przejechania 100 km jest juz taki sam a w przyszlosci bedzie MNIEJSZY od jazdy BADZIEWIEM [TAK TAK, EKOBOYE: MNIEJSZY, bo skonczą sie wam dopłaty z NASZYCH KIESZENI do waszych BADZIEWII i do darmowych ładowarek, a cena pradu tez nie bedzie stac w miejscu]. TO SPALINÓWKA zapewnia komfort i luksus bezstresowej jazdy. Wolę zapłacić za paliwo niż za horendalnie drogi elektryczny BADZIEW! No i jeszcze to wszystko pięknie, jak jest nowy, a co jak będzie już miał kilka lat – ile zrobi km na jednym ładowaniu? A co jak przydarzy mu się stłuczka i ubezpieczyciel powie, że akumulator doznał wstrząsu i jest szkoda całkowita a jak to wygląda z odszkodowaniem to wiele osób się już przekonało. A ile bedzie wart jak się nam znudzi po 8 -10 latach? Czy ktoś to w ogóle kupi [CHYBA TYLKO FRAJER]? Nie nie nie i jeszcze długo nie. Nawet sami styliści tych aut robią wszystko aby ich nie kupować.

  3. grzyb, weź sie za jakąś NORMALNĄ ROBOTE, bo ten SZMALEC OD TATUSIA to ci sie szybko skonczy, a wtedy doopeczka powie ci adieu…

  4. W PL infrastruktura już pozwala na sprawne przemieszczanie się po kraju ale jak się widzi takie miejsca to się okazuje że dalej jesteśmy w czarnej d… 🙂 A ładowanie 500kW ma chorwacki Rimac 🙂

  5. Mam pytanie trochę z tyłka, które chodzi mi po głowie: czy jak jest zima i jak wysiadasz z Tesli i dotykasz auto, to czy kopie Ciebie prądem? Fajnie by było przy tak drogim aucie, żeby ten problem nie istniał 😛

  6. Fajnie przemyślana stacja i wygląd który przyciąga z daleka.
    Jak już mówimy o stacjach obsługujących komunikacje miejską to mógłbyś Daniel poruszyć ponownie temat Zielonej Góry?
    Ale tym razem w negatywnej ocenie ponieważ zaczęli zamawiać autobusy przegubowe (zgodnie z poprzednimi planami) i skapli się nagle że poprzednie stacje nie pasują do ich długości i będą ryć na nowo niektóre pętle – które dopiero co zostały wybudowane i poszła na to gruba kasa. Budują nową pętle autobusową z tylko jednym stanowiskiem pantografowym i na dzień dobry koszt wynosi 1/3 nowej obwodnicy Zielonej Góry a potem okaże się że jedno stanowisko pantografowe to za mało… cyrk na kółkach i jak tu promować elektromobilność

Dodaj komentarz

Zadzwoń!