Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Nie działa elektryczna szyba? Opel Astra II G – zobacz co może być uszkodzone

Jeśli elektryczne szyby nie działają, to najpierw sprawdź bezpiecznik, ale te tylko jedna szyba nie działa, to najczęściej problemem jest urwany przewód we wiązce pomiędzy drzwiami i karoserią w gumowej harmonijce.

Rzadziej problemem jest uszkodzony przycisk lub silnik / sterownik szyb w drzwiach.

W moim przypadku uszkodzeniu, zerwaniu uległ przewód brązowy, gruby we wiązce. Podczas przyciskania w ogóle szyba nie reagowała, nie było słychać kompletnie nic.

#Szyba #Awaria #Opel #Usterka #Elektryka #Szyby #Problem #AstraG

👊 SUBSKRYBUJ YOUTUBE FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

Elektryczne szyby
Elektryczna szyba
Awaria
Naprawa
Napraw sam
Problem z szybą
Nie działa szyba
Opel Astra G
Awaria szyby elektrycznej Opel Astra G

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Nie działa elektryczna szyba? Opel Astra II G – zobacz co może być uszkodzone

  1. Witam
    nie ma potrzeby demontowania tapicerki drzwi. Swoją drogą dopiero teraz Cię spotkało (patrząc na rocznik auta to brawa!!) Ja w Zafirce 2006r. na przestrzeni pięciu lat naprawiałem trzy razy te wiązki.
    Pozdrawiam.

  2. Cześć Bogdan, pare lat temu miałeś cewke DIS MaxGeara, powiedz mi czy dalej ją użytkujesz i jak ją oceniasz? Mam teraz pompę wody tej firmy i pierwszy raz coś tej firmy poza filtrami kupiłem. Pozdrawiam

  3. ForumWiedzy, mam problem z nawiewem. Totalnie przestał mi działać na każdym biegu. Wcześniej działał normalnie, ale już 2 miesiące wstecz zaczął raz chodzić, raz nie. Gdzie szukać problemu?

  4. Kompleksowo ucinam każdy przewód, który w palcach zdaje się być nadmiernie twardy i zastępuje jego sfatygowany fragment. Taśma izolacyjna w peszlach nie robi nic dobrego, trzeba wszystko izolować termokurczami lub zbiorczo cały pęk kabli, ale to usztywnia go i naraża na sfatygowanie dalsze odcinki pojedynczych kabelków. Polecam jeszcze wstawianie kabli o identycznym przekroju, ale z silikonową izolacją

  5. Te przewody łamią się również w zafirach b. Bynajmniej u mnie tak było że przerywał głośnik i radio rozłączało . Kiepski dostęp ale da się. Odpukać już jakieś 2 jest ok. Pozdro

  6. To samo dotyczy także Astry H.
    Tam nie rozbierasz drzwi. Trzeba zdjąć całą osłonę progu tą wewnętrzną i odpiąć wtyczkę z drzwi (zabezpieczenie przekrecic i odciagnac). Łamie się w tym samym miejscu 🙂

  7. Szkoda że nie tłumaczysz dlaczego te przewody pękają? Otóż winny jest dziadek Mróz. Otwieranie i zamykanie drzwi na mrozie usztywnia otulinę czyli izolację przewodu, która kurcząc się, nie pozwala się swobodnie poruszać przewodom w wiązce.. Wtedy pęka cały przewód, zarówno izolacja jak i druciki, bo tam w środku jest linka, a nie drut

  8. U mnie w przypadku Insigni również zaczęło się od tylnej szyby, przestała działać… A skończyło się na tym że miałem problem z 'modułem komfortu'.!
    Skomplikowana sprawa, a cena za to jeszcze bardziej skomplikowana.

  9. Skoro Astra dalej jest to może kolejny test zimowe jako całoroczne część 7?
    Wiem, że na ostatnim filmiku z tej serii wspominałeś, że już więcej kontynuacji nie będzie bo nastąpi zmiana fury. Ale w tym przypadku…..
    może jeszcze z jeden film? 😉
    bo kurczę sam jestem ciekawy jaki jest na nich przebieg i ile milimetrów zostało jeszcze do dyspozycji.

  10. A co ubezpieczyciel na to ? jeśli twoja ingerencja spowoduje pożar i będzie twoja wina to masz problem. P oto są firmy z uprawnieniami aby to oni naprawiali a to jest samoróbka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!