Wodór to przyszłość? Elektryki to ślepa uliczka? Pudło!
===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie
Czy auta na wodór pokonają w przyszłości auta na baterie? Czy „elektryki” to rzeczywiście ślepy zaułek motoryzacji?
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Czy auta na wodór pokonają w przyszłości auta na baterie? Czy "elektryki" to rzeczywiście ślepy zaułek motoryzacji?
Promocja na ubezpieczenia:
https://mubi.pl/zachar
Szukaj części na Allegro:
https://na.allegro.pl/Zachar_szukajczesci
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off
Człowiek jako istota, nie ma naturalnego wroga. Mi Matrix siódtr Wachowskich otworzył oczy, człowiek od momentu poczęcia jest już dojony, chodźby przez podatki, a finalnie nie będziemy mieli nic, tzn. wszystko na wynajem i będziesz szczęśliwy. To ma sens, po co zakładać sobie łańcuch w postaci własności i kredytów, pod warunkiem gwarancji godziwej egzystencji o co w dzisiejszym i przyszłym świecie, wygląda że będzie coraz trudniej.
Widzę kilka problemów, g. mnie, magazyn energii jakim jest "bateria" w elektryku podraża koszt jego budowy i utrzymania, na tą chwilę dla przeciętnego Kowalskiego jest to nieuzasadnione ekonomicznie. Dodatkowo, w taryfie netbillingu, w miesiącu listopad-luty produkcja nie zaspokaja zużycia obiektu i ptą trzeba kupować. Jeżeli wszyscy zaczną ładować auta koło 21-szej, to sieć może tego nie wytrzymać, puki co aut na szczęście jest za mało aby problem wystąpił. Dodatkowym obciążeniem sieci w okresie zimowym i wieczornych godzinach są pompy ciepła, których przybywa lawinowo. W energetyce, kolei nie robiono nic pod dzisiejsze zapotrzebowanie, pierwsza elektrownia powinna powstać 30 lat temu, bazujemy głównie na węglu a fotowoltaika destabilizuje tylko zapotrzebowanie na prąd, patrząc na bierną produkcję jesień-zima. Dopiero takie paliwo jak wodór, tankowane do pojazdu, jest pozbawione w/w wad. Niedogodnością w elektrykach jest potrzeba podpinania kabla, na dłuższą metę jest to zbyt duży obowiązek do którego obecnie nie jesteśmy przyzwyczajeni, a zauważymy odczujemy ulgę jak się elektryka pozbędziemy. El. technologia ma też wadę, ponoć po wystrzeleniu poduszki powietrznej podczas zderzenia, pojazd elektryczny musi zostać poddany 3 dniowej kwarantannie i odizolowany ze względu na prawdopodobieństwo uszkodzenia ogniw, ASO są ponoć do tego przygotowane proceduralnie na wypadek zapalenia się auta. Następnym problemem będzie wyższy koszt ubezpieczenia. Kiedyś w wielu branżach były działy do długofalowych testów, począwszy od analizy ekonomiczności do wieloletniego zużycia pojazdu. Dzisiaj powstają w ich miejsce działy odchodzania produktu, tzn. jak zmniejszyć ściankę i ją przetłoczyć aby wytrzymała do końca gwarancji. Elektyki są wpychane kolanem przez UE i wyśrubowane normy spalin, a branża motoryzacyjna zamiast korzystać z technogii wodorowej, bawi się w nieuzasadnione ekonomicznie mobilne magazyny elergii i całkowicie przerzuca koszty na konsumenta. Dowiemy się i podsumujemy to za 20 lat, teraz można tylko gdybać.
Elektryki to tylko technologia przejściowa. Jak by nie chcieć to i tak wodór będzie ostatecznym paliwem. Mogę wam polecić kanał Bald Tv. Tam gościu tłumaczy dlaczego wodór tak ciężko ma się przebić, część z was już się domyśla hehehe. Ciekawe czym zastąpią lit w bateriach już nie długo. Pozdrawiam
Bardzo dobry i merytoryczny materiał poglądowy. Wreszcie zrozumiałem , w czym rzecz.
Niech robia wodór z nadwyżek oze a gdy nie ma energii z oze tankowac wodor i tak samo w domu przy nadwyżkach znierac wodor na zime
Wodór trudno magazynować. Lepszym rozwiązaniem dla produkcji energii może być amoniak lub nadtlenek wodoru.
Droga gadająca głowo albo jesteś bardzo naiwny albo świadomie wprowadzasz ludzi w błąd auto na baterie to pierwsze lata 20-go wieku.
Wówczas ludzie jeszcze kierowali się rozumem i nie było UE dlatego szybko zrozumieli że to nie ma sensu na dalsze dystanse i zostały te pojazdy używane na krótkie dystanse bo tego to już wtedy były dobre i tak to pozostanie ponieważ rozwój baterii znacząco nie nastąpił.
Natomiast wodór to nowa technologia i szybko się rozwija jeżeli ktoś tego nie zabroni ze względu na łatwą dostępność i brak możliwości wielkich zysków to będziesz się wstydzić swoich dzisiejszych porównań
ELEKTRYK NA BATERIE TO TYLKO GADZET EKOTERORYSTOW I ONI TO WIEDZA SWIADCZY O TYM CHOCBY BRAK INWESTYCJI W INFRASTUKTORE no chyba ze utrzymamy permanentny zakaz opuszczania miejsca zakwaterowania (ZOMZ)
A gdzie uwzględnienie energii zużytej na produkcję i recykling baterii? Czemu tak często się to pomija?
Masz rację auta uniwersalne pójdą w zapomnienie i tak dzisiaj w większości rodzin już są dwa lub trzy samochody. Pozostaje oczywiście problem cen. Komunikacja miejska na pewno przejdzie na ogniwa paliwowe, transport drogowy chyba również, pozostają czynniki "niezależne" od technologii i zdrowego rozsądku.
no nie. jaka demagogia.
Auta na wodór nie ładuje się z gniazdka i dystrybucja jest jak LPG tylko bardziej wydajne.
A dodatkowo samochody wodorowe są bezpieczniejsze, nie są zlomowane po wypadku, nie kuleja w zimie, a zbiornik i bateria paliwowa się nie degradują w przeciwienstwie do baterii chemicznych.
Troszkę oszukane to porównanie wydajności bo nie są brane straty rozladowania baterii, straty ładowania są zaniżone, pomijana jest konwersja prądu zmiennego na staly przy ladowaniu i uplyw ladunku na baterii i większy cięzar samochodu. Biorąc to pod uwagę ucieka kolejne 10-20% i róznica przestaje byc tak imponująca.
Na szczęście elektroliza wody w postaci przegrzanej pary jest wiele mniej energochłonna, to jest przyszłość.
https://www.youtube.com/watch?v=gfKqraWRSSs
proszę przeanalizować ten film i wtedy raz jeszcze analizować. pozdrawiam
Wygląda na materiał sponsorowany przez Teslę (albo VW) ;-). A tak serio, bateryjniaki, to pewnie etap przejściowy. Tylko, żeby nie trwał następne 100 lat, jak w przypadku benzyny/ropy (co my zrobimy ze zużytymi przez sto lat bateriami li-ion?).
Skąd wziąć wodór? https://www.youtube.com/watch?v=gfKqraWRSSs
No wszystko okay, ale w minucie 6:02 zaczynasz mówić o ładowaniu w domu/pod domem. Załóżmy ze przeciętny Kowalski w cebulandii mieszka w bloku i w promieniu 60km nie ma ŻADNEJ ładowarki do aut elektrycznych, to jak taki człowiek ma ładować takie auto? Baterii do domu nie weźmie a i przedłużacza nie wypuści przez okno na parking żeby naładować „zabawkę na prąd”. Wg. Mnie osobiście elektryfikacja to jest jedna wielka ściema, bo świat jest zanieczyszczany przez auta spalinowe, a czołgi? A helikoptery i samoloty? A parostatki, a łodzie, kutry itd.? A rakiety kosmiczne? Napędzicie to wszystko bateryjkami? Bo mi sie wydaje ze ni cholery
Warto troxhę uzupełnić wiedzę, zamiast powielać głupoty lobby elektryków https://youtu.be/gfKqraWRSSs
👍😄
Obydwie technologie są bardzo prymitywne moim zdaniem w niedługim czasie pojawi się technologia która pozwoli na pozyskiwanie energii elektrycznej w całkiem inny sposób.
https://www.youtube.com/watch?v=gfKqraWRSSs
Nie policzył tu Pan dostarczenie prądu do stacji paliw od momentu wyprodukowania. Straty 70 %. Jakby rynek wyglądał 30% prąd, 30% wodór, 30 klasyczne paliwo, 10% inne, to Cena 1kwh wyglądałaby zupełnie inaczej. Na razie jest monopolia.
Wodót jako paliwo… I aerożele jako katalizatory i metody przechowywania skompresowanego wodoru w bezpiecznych katalitycznych aerożelach… To przyszłość baterii paliwowych.. I wtedy tylko elektryki mają sens. I przewagę nad silnikami spalinowymi
Słaby ten film, jak ktoś chce więcej danych to polecam obejrzeć coś konkretnego
https://youtu.be/gfKqraWRSSs
A jak wygląda sprawa ze sprawnością baterii? Jeżeli naładuję baterię do 100%, ile zachowa ona energii po uruchomieniu samochodu po tygodniu? Przykładowo samochód z baterią o pojemności pozwalającej na przejechaniu 400 km. A codziennie będę jeździł 20 km. Teoretycznie 20 dni jazy. Ile w rzeczywistości pozwoli taka bateria przejechać. Czy ładować baterię codziennie po 5% ? 🙂
Jeszcze jedna rzecz na korzyść aut na baterię. Zasięg można zwiększać przez ładowanie indukcyjne, w czasie jazdy autostradą, pod którą jest odpowiednia instalacja. To jest coś, o czym 100 lat temu mówił Nikola Tesla. Wodór takich możliwości nie ma.