Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Toyota C-HR po 3 latach | Koszty, awarie, czy warto kupić?

Sprawdź samochód przed zakupem. Teraz 10% zniżki dla widzów AutoMotoVlog! Wystarczy kliknąć:
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=AutoMotoVlog&b=596ea163&voucher=automoto

Bohater odcinka: Toyota C-HR 1.8 Hybrid eCVT

Trzy lata i koniec gwarancji to idealny moment na podsumowanie jak spisuje się u nas Toyota C-HR Hybrid. Dokładnie tyle minęło od odbioru z salonu, mieliśmy zatem okazję zrobić kilka przeglądów w serwisie, a także pierwszy na stacji kontroli pojazdów. W filmie przedstawiam też koszty utrzymania nowej hybrydy, opisuję awarie i usterki, a także poruszam temat słynnej skrzyni CVT.

Zapraszam na dawno nie widziany na moim kanale test auta używanego 🙂

#toyota #chr #automotovlog

00:06 wstęp
01:30 CarVertical
02:30 Lakier
03:35 Awarie, usterki
04:55 Akumulator
06:24 Wideorejestrator
08:02 Koszty przeglądów
10:57 Skrzynia CVT
12:50 Spalanie
14:00 Podsumowanie

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

25 thoughts on “Toyota C-HR po 3 latach | Koszty, awarie, czy warto kupić?

  1. Auto do miasta, spalanie do 5 l/100 km (1.8 hybryda). Fajnie się tankuje. Nawet hybrydą trzeba nauczyć się jeździć. Eco nie używam. Na trasie jak się nie goni to spalanie jest ok. Tryb sport do przyjęcia. Wysoko się siedzi, dla postawnych osób niezbyt konfortowa pozycja. Fotele porażka, jakość wykończenia – szału nie ma. Wyciszenie auta kiepskie, radio dla dziadka. Toyotę podobno należy taką akceptować i nie zadawać pytań. Mocne strony auta to silnik, wygląd i bagażnik. Olej w silniku wymieniłem po 3 tysiącach od zakupu żeby skrzynia tak nie wyła. Toyoty strasznie kradną, idą jak ciepłe bułeczki, niedźwiedzia można zamontować bez problemu. Serwis ok. Auta nie polecam, bo kogo na nie stać sam dokona wyboru po jeździe próbnej.

  2. Golf VII Variant – kupiony w salonie w Polsce listopad 2019, wersja Highline, silnik 1.5 tsi 150KM DSG. Aktualnie 51000 km, i ZERO jakichkolwiek usterek, żadnych rozładowanych akumulatorów czy niedziałających elementów wyposażenia. W golfie działa każdy jeden element, nic nie podległo wymianie, koszt serwisu po 30000 niecałe 1100 złotych, z czyszczeniem klimy. Olej wymieniany co 10000 km Motul Specific dedykowany dla tego silnika. Od wymiany do wymiany nie bierze ani grama oleju. A nie jest jakoś specjalnie oszczędzany. Średnie spalanie z autostrada/miasto w proporcji 60/40 to miedzy 6.8 a 7.3 l/100 w zależności od pory roku i natężenia ruchu. I nie piszcie mi ze VAG to padło bo znam wielu użytkowników z większymi przebiegami, których golfy nie generowały żadnych nadprogramowych kosztów.

  3. Posiadam toyotę corollę pół roku rdzę widać już w salonie cały układ wydechowy rdzewieje wszystkie spawy tłumików końcówek rur uchwytów mocowania są rude na całej długości pod deską rozdzielczą przechodzi rura wzmacnia bezpieczeństwo zderzeniowe na końcach spawana do sporników na tych spawach jest rdza te części wskazane są niezabezpieczone można zdjąć samemu boczki na zatrzaski deski rozdzielczej i zobaczyć spód nie jest zabezpieczony antykorozyjnie przykryty jest plastykami serwis wie o tym i w ramach gwarancji nie może tego pomalować nie poprawia po producencie więc musiałem pomalować sam po kilku latach rdza będzie na całym samochodzie co do poboru prądu na postoju zamontowano mi alarm nie przez toyotę prywatna firma ingerowała w orginalną instalację bez mojej zgody zrobiłem pomiary multimetrem który wykazał pobór prądu na postoju 40 mili amper a powinno być od 0 do 10 mili amper dostałem się do modułu alarmu i stwierdziłem że pobiera prąd moduł alarmu serwis stwierdził że tak musi być i nie zdemontują alarmu mogą wymienić moduł ale co to da nowy też będzie pobierał muszę sam zdemontować alarm i mam gdzieś toyoty gwarancję nadmieniam że jestem mechanikiem i elektrykiem samochodowym co by było jak by trafiło na człowieka co się nie zna pozostawia bez komentarza pozdrawiam.

  4. Pierwsza uwaga: jaka nieładna pani podchodzi do samochodu w czwartej minucie tego filmu. Druga uwaga: pierwszy przegląd techniczny jest po trzech latach, nie po dwóch. Trzecia: koszt robocizny jest koszmarnie drogi. Czwarta: Pan jeździ C-HR przedliftową, obecnie skrzynia w C-HR nie wyje i jest zdecydowanie ciszej. Jak wsiadłem do C-HR na jeździe testowej, byłem zaskoczony tym, że w środku jest cicho. A film bardzo fajny.

  5. Po prawie 4 latach użytkowania i 60.000 km (głownie w mieście na mikro trasach 1-2 km) identycznej wersji zgadzam się w 100%. Z usterek to tylko i wyłącznie wymienione 2 projektory w lusterkach- akumulator bez problemów… No mikrofon też szału nie robi, ale działa choć w Mercedesie jest lepszy 😉
    Samochód zostaje jeszcze u mnie na parę lat – niedawno założyłem hak i kupiłem bagażnik do wożenia rowerów ;).
    Teraz chcę założyć taką kamerę (przód, tył + tryb parkingowy), widzę, że ta fajnie się komponuje – jaki to model? :). Rozumiem, że gdy kamera rozładowywała aku to zmiany zostały dokonane po prostu w opcjach kamery – nie jest do tego potrzebne ASO? Został po prostu skrócony czas czuwania (próg rozładowania) i teraz już ok?

  6. Wymiana klocków po 50 tys. km.? i jeszcze w Hybrydzie? (gdzie atutem jest fakt, że hamulce w mniejszym stopniu się zużywają niż w klasycznych napędach wyłącznie spalinowych). Jak piszesz, że Tobie jeszcze coś takiego się nie przytrafiło to się pytam: czym jeździłeś, tarcze drewniane , klocki z papieru?

  7. Mam ten samochód ,2,5roku ,również nie narzekam choć po roku wysiadł mi głośnik w tylnych drzwiach ,a po 50 tyś musiałem wymienić przednie opony żeby nie stracić gwarancji.Co do spalania to się zgadzam ,choć mnie nigdy się nie wyświetliło 800km ,ale raczej jeżdżę autostradami 700maksymalnie, wyciszenie również powinno być trochę lepsze no i słaba widoczność ,poza tym bez awarii .

Dodaj komentarz

Zadzwoń!