Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

SZYBKI PRZEGLĄD I WYCENA NAPRAW STAREGO TRZY LITROWEGO DIESLA BMW E39.

Siemanko
Dzisiaj taki krótki szybki przeglądzik mojego bmw i co tam jest w nim do zrobienia. Wiadomo że to perełka więc do naprawy są tylko drobiazgi 🙂
Shitbox powoli będzie doprowadzany do należytego stanu i będziecie mieli z tego relację
Pozdrooooo

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

36 thoughts on “SZYBKI PRZEGLĄD I WYCENA NAPRAW STAREGO TRZY LITROWEGO DIESLA BMW E39.

  1. jak nie kupisz nowej toyoty to eksploatacja i spadek na wartości i tak cię wyniesie więcej niż kupienie gruza e39 i wyremontowanie w ASO xD

    ciekawe jak spadną nowe elektryki z zasiegami teraz 400km a za rok dwa normalne bedzie 600-800. Dziś wypasione auto dla wybranych- za 3 lata przestażały relikt

  2. dlatego ten samochód kosztował 10 koła, żeby ktoś sobie po taniości pojeździł pobawił się rozwalił i był szczęśliwy. A nie żeby wkładać w to 60k. Silnik i tak się niedługo rozwali i co remont i kolejne 50k? To trzeba by być milionerem i to wtedy też byłaby głupota ewentualnie fanaberia multimilionera.

  3. "nie bede inwestowal bo to nie ma sensu"
    tez chris- wywala 7k na oryginalne turbo bo tak xD
    przecież to jest jawny sygnał od ASO żeby nie przychodzić do nich ze starymi autami tylko kupować nowe
    Przecież turbo to nic innego jak odlew, jakies zajebiste łożyska i "wiatrak". To ma sens tylko dla mechanika co sam chce sobie zrobić dla siebie dobrze, a wiadomo że i tak powiedzmy jakieś części warto może kupić oryginalne, ale takie turbo na pewno nie. Albo zdolny druciarz co po prostu co rok wlozy kilka tysiecy na jakies w miare spoko części i elo. Z youtuba zobaczy sobie jak malować sprayem i zabezpieczyc przed korozją i za 200zł zrobi te blachy. Oczywiscie nie idealnie ale jako tako i za rok dwa znowu bedzie trzeba ale moze lepiej tak dla wiekszosci ludzi niz 12 koła dawać za malowanie auta o wartosci 10k

  4. Jakby nie było, te "oryginały" to w większości jest to samo co te lepsze zamienniki tylko przepakowane w oemowe pudełka. Przecież BMW samo tych części nie robi tylko też zamawia w jakimś tam febi, sachs, czy innym… więc ta wycena zrobiona na częściach ze sklepu a nie z ASO była by mniejsza o 3/4.

  5. Amortyzatory się zużywają bo nikt w nich nie wymieniał oleju. Krzyczycie że producenci aut oszaleli sugerując wymianę oleju w silniku co 30 000km. Pomyślcie jak Was oszukują producenci amortyzatorów, twierdząc że nie trzeba tam wymieniać oleju.

  6. Majster!! Zagadka.
    Audi a6 c5 1,9 tdi 130 km. AVF. Skrzynia GVS. Rok 2004 Avant.
    Otóż podczas jazdy że stałą prędkością są straszne wibracje (jakbym miał kwadratowe koła).
    Koła są wyważone. Zawieszenie sztywne i nie wybite. Amorki są nowe (przód,tył).
    Tarcze +,klocki nowe.
    Koło dwumasowe+sprzęgło nowe.
    Pompowtryski w stanie wzorowym (pali na dotyk).
    Świece nowe
    Olej i filtry świeże i nowe.
    Poduszki całe.

    Telepie budą ze aż strach jezdzic
    Co to może być????

  7. ten film wniósl tylko tyle ze qurwy sprzedadzą ci samochód za sto tys ..ale jak byś chciał kupic sobie wszystkie czesci i złożyc sam ten samochód to musisz wydać 500 tys

  8. mialem e39 tds 2.5 diesel. tez od zakupu nie dziala pompa.tj sterownik abs.naprawa tj lutowanie nie pomoglo.trzeba bylo kupic oryginalny bosha nowy za 1800zl.acha bez tego w zimie nie da sie jezdzic.tj macie drift na kazdym skrzyzowaniu! bmw super sie jezdzi w trasy ale w ciagu 6lat wydalem na naprawy wiecej niz za to auto od hadlarza.teraz mam forda c maxa 2

Dodaj komentarz

Zadzwoń!