Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Narzędzia, których używam w serwisie – Część I – VBT



Zestaw iFixit Manta – https://bit.ly/2OhfT7P
pozostałe zestawy – https://bit.ly/2ybffxv
Alkohol izopropylowy – https://bit.ly/2OeBE7X

Dostaję bardzo dużo zapytań o to jakich narzędzi używam w swoim serwisie komputerowym i pod ich naporem postanowiłem przygotować dla Was krótką 3 odcinkową serię właśnie o tym. Na początek narzędzia mechaniczne, elektromechaniczne i trochę elektroniki.

www.vbtpc.pl – inne podejście do modernizacji komputerów.
* Jak zamówić u mnie komputer?

Jak zamówić u mnie komputer

* Jak zmodernizować u mnie komputer?

Modernizacja komputerów

* Forum VBT – kupię / sprzedam podzespoły, porady i inne:

Forum

Możesz zaglądnąć również:
* do warsztatu /poradnika komputerowego: https://goo.gl/RP9lvT
* testy / recenzje /opinie / unboxing: http://goo.gl/o2Bxx2

Zapraszam również do śledzenia mnie na:
* Instagramie: https://www.instagram.com/video_blog_tech/
* Twitterze: https://twitter.com/VideoBlogTech
* Facebooku: https://www.facebook.com/VideoBlogTech/
* Bloggerze: http://videoblogtech.blogspot.com/

#serwis #narzędzia #wyposażenie

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

24 thoughts on “Narzędzia, których używam w serwisie – Część I – VBT

  1. fajny filmik, fajnie że chciało Ci się go zrobić … ALE … ludzie którzy go naprawdę potrzebowali i Ci którzy pisali "oj czego używasz" jak dla mnie nie powinni się zajmować składaniem kompów. najlepiej jakby omijali je z daleka:)

  2. Tak dla wiadomości, w wiertarko-wkretarce, to pokrętło nie ustawia mocy, wyglada jakby miało ustawiać moc i można łatwo się pomylić, ale jest to regulacja oporu przy którym działa sprzęgło(to coś przy odkręceniu tak turkocze/bzyczy i przestaje się obracać) przy ustawieniu pokrętła na pozycje wiertła sprzęgło jest wogole wyłączone

  3. W profesjinalnym serwisie elektroniki używam profesjonalnych narzędzi, takich jak:
    – gwoździa papowego (lutownica rozgtzewana w ognisku na stole warsztatowym),
    – sznurka do snopowiązałki (do wiązanie elementów na desce PCB),
    – gipsu (do lutowania elementów,
    – siekiery (do wkrętów z łbem płaskim),
    – szydła (do wkrętów z łbem krzyżowym),
    – testu ciążowego (do mierzenia prądów i napięć),
    – dużej lampy naftowej (cyfrowy oscyloskop),
    – pilnik (do obcinania za długich drutów),
    – łyżki do kiełbasek z grilla (pęseta),
    – zestaw kołków rozporowych (nowy nabytek, wreszcie się dorobiłem, jest niezbędny do naprawy układów scalonych),
    – taboret (profesjonalny stół operacyjny do operowania na otwartej elektronice),
    – znicz (lampa bezcieniowa, bardzo potrzebna!),
    – olej z puszki po szprotkach (topnik).
    W planach jeszcze zakup miotły, odkurzacza, wiadra po smole i papieru toaletowego, bo trza trzymać porządek w warsztacie!
    Pozdrawiam wszystkich elektriników. No. 😂

  4. Profeska straszna 🙂 gdzie wibrator? oscyloskop i miernik trzeba jeszcze umieć używać. Se znalazłeś sposób na wyciąganie kasy od dzieci 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!