Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Pierwsza WYMIANA BATERII NIO w Norwegii! Lepsze od 艂adowania Tesli?馃

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Dzi臋kuj臋 partnerom wyjazdu:

Tesla body shop


https://www.superprezenty.pl/
https://motusxd.pl/
https://zbitaszybka.pl/

M贸j profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Sprawd藕 m贸j drugi kana艂:
https://www.youtube.com/channel/UCWx0s1mAb5MEdz7kUbiTqKw

Tutaj wynajmiesz Tesle:

Strona G艂贸wna

Moja strona:
danielgrzyb.pl

M贸j Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Je艣li jeste艣 zainteresowany wsp贸艂prac膮 ze mn膮, wszelkie pytania lub oferty wsp贸艂pracy prosz臋 kierowa膰 na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#danielgrzyb #nio #norwegia

Mechanik do Hybrydy Serwis samochod贸w elektrycznych oraz specjali艣ci z uprawnieniami, dysponuj膮cy profesjonalnym sprz臋tem. Um贸w si臋 na przegl膮d auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochod贸w Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jeste艣my firm膮, kt贸ra specjalizuje si臋 w naprawie pojazd贸w/ samochod贸w hybrydowych w Warszawie. Jeste艣my firma kt贸ra specjalizuje si臋 w naprawie samochod贸w elektrycznych i hybrydowych. Jeste艣my specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwo艅 do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Bia艂o艂臋ka. Mechanik 艢r贸dmie艣cie. Weso艂a Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-P贸艂noc.

Naprawa Samochod贸w Elektrycznych

Mechanika
Serwis og贸lny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochod贸w elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie dzia艂a na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonali艣my setki napraw samochod贸w marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jeste艣my specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy si臋 r贸wnie偶 napraw uk艂adu wysokiego napi臋cia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochod贸w Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Wed艂ug przeprowadzonego przez nasz膮 firm臋 z bran偶y firm warsztat贸w samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne s膮 znacznie dro偶sze w naprawie od samochod贸w tradycyjnych 鈥 koszt szkody jest 艣rednio to 1500 z艂 do 12,000 z艂 o 10 proc. wy偶szy, ni偶 w przypadku pojazd贸w benzynowych i a偶 50 proc. wy偶szy, ni偶 w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie system贸w informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie system贸w 艂adowania US-EU. Zajmujemy si臋 serwisem zaawansowanej elektroniki z r贸偶nych bran偶 przemys艂u, a tak偶e samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy s膮 wykonywane na poziomie pojedynczych komponent贸w co stanowi u艂amek ceny ca艂ego modu艂u. Nasz warsztat jest wyposa偶ony w profesjonalny sprz臋t naprawczo-pomiarowy, kt贸ry jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradz膮 sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

25 thoughts on “Pierwsza WYMIANA BATERII NIO w Norwegii! Lepsze od 艂adowania Tesli?馃

  1. Oj Daniel zawsze my艣la艂em 偶e kto jak kto ale Ty jeste艣 wizjonerem, a Ty m贸wisz 偶e nie jeste艣 przekonany do tego sposobu. Przecie偶 to jest przysz艂o艣膰. Przygl膮dnij si臋 jak ta firma prosperuje na rynku chi艅skim i masz gotow膮 odpowied藕, wi臋cej si臋 nie musisz przygl膮da膰. Jak Tesla zaczyna艂a te偶 byli ludzie tak samo sceptyczni do niej jak Ty od pocz膮tku do NIO.

  2. Ogl膮daj膮c film mo偶na 艣mia艂o stwierdzi膰 偶e proces wymiany w przysz艂o艣ci mo偶e by膰 skr贸cony do po艂owy albo i bardziej, du偶o przestoju by艂o widocznego. W dodatku gdy zbuduj膮 4 lub wi臋cej stanowisk to konwencjonalne 艂adowanie przegrywa z kretesem a wymiana jest por贸wnywalna do zatankowania paliwem z r贸偶nic膮 偶e na pr膮d jest po prostu taniej, a i o akumulator nie trzeba si臋 martwi膰.

  3. Ale to nie jest g艂upie . maj膮c 2 opcje albo idziesz si臋 艂adowa膰 , albo wymieniasz baterie . Kiedy by by艂y 3 takie wymieniarki obok siebie to masz 3 auta po 4-5 minut i jad膮 se 馃檪 a jak ci si臋 nie spieszy albo widzisz ze jest kolejka taka ze wyjdzie ci tyle samo co na 艂adowarce to jedziesz do wolnej 艂adowarki . dwie opcje zawsze s膮 lepsze od jednej . A argument ze " no bo kolejny czeka " to troch臋 s艂aby argument . Tera we藕my policzmy czy jak by by艂a tylko 1 艂adowark i 1 wymieniarka baterii to gdzie by d艂u偶ej czekali :)? , W ci膮gu 艂adowania jednego auta na 艂adowarce masz obs艂u偶one oko艂o 6-8 aut na wymieniarce .

  4. Wida膰 du偶e mo偶liwo艣ci przyspieszenia procesu. Sama wymiana trwa艂a ze 2 minuty, a reszt臋 czasu w zasadzie samoch贸d sta艂 bezczynnie. Z czasem na pewno b臋dzie to znacznie szybsze. No i odchodzi problem obawy przed spadkiem sprawno艣ci baterii, kt贸rego wiele os贸b si臋 obawia, zw艂aszcza przy kupnie u偶ywanego elektryka. Tutaj producent b臋dzie dba艂 o stan baterii. Oczywi艣cie przerzuci koszta na kierowc贸w, ale nie b臋dzie trzeba si臋 obawia膰 niespodzianki w postaci konieczno艣ci zakupu nowej baterii

  5. Daniel, a jaki jest koszt wymiany takiej baterii?, bo za darmo pewnie tego nie robi膮? Nast臋pna sprawa to kraje, kt贸re ju偶 maj膮 problemy z produkcj膮 pr膮du to jak b臋d膮 艂adowa膰 te baterie?

  6. Nowe Swapping Station 2.0 beda wymianaly baterie 2x kr贸cej niz standardowa wersia, a wieksza pojemnosc bateri jak 150kw bedzie umo偶liwialo d艂u偶sz膮 jazde przy czym mniejsze kolejki do wymiany. Pozatym zaleta wymian bateri w taki spos贸b za pomoca Subscription, pomaga utrzymac baterie w odpowiedniej kondycji, baterie szybko sie degraduja i po okolo 5 lat staja sie w 50% wydajna. Baterie ktore so wymianiane w swapping station sa sprawdzane komputerowo, baterie o pojemnosci zredujowanej ponizej 70-80% zostaja wycofane z cyrkulacji. Pozatym co roku baterie zostaja naladowana nowa technologia, ktora jest przekazywana starym posiadacza NIO za pomoca ich wymiany a stare ktore potencjalnie byly ladowane pod domem bo taka mo偶liwo艣膰 takze istnieje sa wycofywane. Pozatym nio posiada 4 formy ladowania: wymiana, zwykle ladowanie, zadzwonic i poprosic NIO power o assistant przyjada vanem i cie naladuja, albo zabiora auto z pod restauracji i odstawia naladowane. Dwie ostatnie opcje napewno fukcjonuja w Chinach domy艣lam sie z pomysl zostanie takze wykorzystany w EU.

  7. Wszystko ladnie i pieknie. Jednego projektant takiego rozwiazania nie wzial pod uwage. Mam na mysli trwalosc gniazd mocujacych srubami baterii. Druga sprawa to im wiecej cykli ladowania bateria miala tym jej zasieg moze byc mniejszy. Moge sie mylic co do drugie zdania. Nastepna rzecz to ilosc akumulatorow na stacji. Jak kilka samochodow wymieni to moze byc taka sytuacja, ze dla nastepnego nie bedzie juz, bo nikt by nie chcial dostac nie w pelni naladowanej. Nastepna sprawa to jaka jest gwarancja, ze w przypadku awarii akumulatora w trasie jaka ponosi odpowiedzialnosc ta stacja?

  8. w norwegii wiekszosc tych Eko systemow dzia艂a i dzia艂a na plus dla powietrza tylko w polsce to wszystko jest zak艂amane i opisane milionem * i niedom贸wien tak aby na samym koncu nikt przypadkiem dofinansowania nie dosta艂 i go or偶n膮膰 na kasie

  9. To ma sens . Jesli auto w monencie wypadku , st艂uczki uszkodzi bateri臋 – obudow臋 a ta stanowi integraln膮 cz臋艣膰 konstrukcyjn膮 to mamy szkod臋 ca艂kowit膮 tutaj mo偶na wymieni膰 sam膮 bateri臋 ( pod warunkiem prostej pod艂ogi)

  10. Dop贸ki nikt nie wymy艣li b艂yskawicznego 艂adowania, a w sumie nie wymy艣li, bo nie ma takiej mocy, to my艣l臋, 偶e wszystko b臋dzie si臋 rozwija膰 w kierunku wymiennych baterii i w czasach dzisiejszych jest to dosy膰 proste do zrealizowania, no i da wiele korzy艣ci, przede wszystkim czas to pieni膮dz, a baterie w sumie mog膮 by膰 tego , kto ma sie膰 艂adowarek, bo po co kupowa膰 bateri臋, jak mo偶na j膮 wypo偶ycza膰, na艂adowan膮 ju偶 ?

  11. Nie. Leasing baterii ju偶 by艂, nie sprawdzi艂 si臋. Ja chc臋 mie膰 swoje w艂asne, kompletne auto, a nie sam szkielet i wypo偶ycza膰 "serce" auta.

    A oszcz臋dno艣膰 czasu jest na tym minimalna. 15-20 minut na 300-400 km. Przecie偶 to jest nic. Za to podczas 艂adowania mog臋 wysi膮艣膰, zaj膮膰 si臋 sob膮, a przy wymianie musz臋 siedzie膰 w 艣rodku.

    Inna kwestia 偶e na standaryzacj臋 nie ma co liczy膰, auta s膮 zbyt r贸偶ne. A jakby ka偶dy producent mia艂 mie膰 w艂asn膮 sie膰 wymiany… Uh. Nie widz臋 tego. 艁adowanie jest 艂adnie ustandaryzowane.

    No i sie膰 wymiany nigdy nie b臋dzie mia艂a szans dogoni膰 sieci 艂adowarek w powszechno艣ci. Taka 艂adowarka w wersji minimum to 300 tysi臋cy z艂otych, wypasiona w stylu Ionity zamyka si臋 w milionie. A ta budka do wymiany? Same baterie to ponad milion, a jeszcze jest ca艂a ta skomplikowana maszyneria. Nie umiem nawet zgadywa膰 ile to mo偶e kosztowa膰, ale tanie nie jest. Do tego miejsce kt贸re zajmuje… Cena takiej budki musi by膰 kosmiczna.

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!