Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

NIO ES8 – Chiński elektryk z WYMIENNĄ BATERIĄ 🤔 RECENZJA PL

Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Wynajmij moją Tesle:

Strona Główna

Moja strona:
danielgrzyb.pl

Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#nio #test #danielgrzyb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

27 thoughts on “NIO ES8 – Chiński elektryk z WYMIENNĄ BATERIĄ 🤔 RECENZJA PL

  1. Hińczyk a dużo lepiej wykonany od Tesli a u nich jest dużo stacji wymiany baterii , nawet w serwisie jeans dobra obsługa , a podjedź do jednego z serwisów Tesli np Lorenskog to się przekonasz pod zdechłym psem obsługa i z naprawą byle g.. czekasz minimum 2 miesiące a na placach jest tego wiele do naprawy

  2. Fizyki się nie oszukasz, naładowanie tych 100 kW nawet szybką ładowarka zajmie minimum godzinę ( do 100%). Dla mnie wymiana baterii to krok do przodu i ten model tylko się rozwinie. Spójrzmy na unijne normy już teraz bateria jest najważniejszym elementem samochodu, a co zrobią producenci jak ponad połowa baterii będzie musiała być produkowana w Europie? Wymiana baterii powoduje że ten największy i najważniejszy komponent zostaje w ręku firmy. Dla mnie rynek ostatecznie dojdzie do momentu w którym wszystkie baterie będą takie same, a producenci samochodów w ogóle nie będą ich zamawiać tylko kierowca będzie ja wypożyczać od producenta baterii, który staną się tym czym dziś są Shell, BP czy inny Orlen. Separacja baterii od samochodu.

  3. Wymienna bateria to rozwiazanie, które Tesla porzuciła już dawno, kompletnie bez sensu. technologia idzie w kierunku szybkiego ładowania. Logistyka tego rozwiazania dla niszowej marki – nie komentuję

  4. grzyb, weź sie za jakąś NORMALNĄ ROBOTE, bo ten SZMALEC OD TATUSIA to ci sie szybko skonczy, a wtedy doopeczka powie ci adieu…

  5. Chyba lepiej postawić 10 szybkich ładowarek i odpowiednio mocne przyłącze prądowe do nich, niż jedną stację wymiany baterii z podnośnikiem, magazynem baterii, ładowarkami tych baterii itd. Koszt będzie podobny a jak do wymiany baterii zrobi się korek 10 aut to czas oczekiwania będzie dłuższy niż ładowania.

  6. A jak z dziesięć lat temu mówiłem że przyjdzie czas że Chińczycy puszczą z torbami europejskich i amerykańskich producentów aut to się wszyscy ze mnie śmieli …..😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!