Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

EXPERT JAK RESETOWAĆ STEROWNIK KOMPUTER SAMOCHODU , KASUJEMY WARTOŚCI WYUCZONE 2020 temat sprawdzony



CAŁY FILM POKAZUJE SPOSÓB JAKIM MOŻNA W WIĘKSZOŚCI AUT WYRESETOWAĆ KOMPUTER CZYLI STEROWNIK SILNIKA , NIE ZNACZY SKASOWAĆ BŁĘDY!!! METODA SPRAWDZONA POTWIERDZIŁO TO WIELE OSÓB LECZ PAMIĘTAJ ZAWSZE ZABIEGI WYKONUJESZ NA WŁASNE RYZYKO GDYŻ ZAWSZE MOŻNA ZROBIĆ COŚ NIE TAK ZAPRASZAM
Metoda to usprawniła wiele pojazdów o czym świadczą pozytywne komentarze , tych którzy zechcieli się podzielić , za to Dziękuję 👍

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

39 thoughts on “EXPERT JAK RESETOWAĆ STEROWNIK KOMPUTER SAMOCHODU , KASUJEMY WARTOŚCI WYUCZONE 2020 temat sprawdzony

  1. Witam mam problem Renault Megane 3 1.5 dCi 86 km, Wtryski i pompa po regeneracji ponieważ fałowały obroty i na kompie pokazywało skoki ciśnienia. Po regeneracji problem zniknął lecz pojawiło się rzegotanie któregoś wtrysku. Filtr nowy orginalny wyczyszczony bak wszystkie przewody, a w wtryskach wszystkie zaworki nowe orginalne, oczywiście wygenerowane nowe kody wtrysków i kodowanie. Na zimnym tak tego nie słychac, najgorszej po rozgrzaniu przy rozpędzaniu samochodu lub na postoju tak do 2500 obr

  2. Witam, wie Pan może z czym może być związany błąd p1693 w Suzuki Swift "turbo charge control circuit malfunction" taka informacja wyskoczyła, oraz błąd p0301, jakiś problem z 1 cylindrem. Po odpaleniu obroty falują przez jakiś czas silnik nie pracuje równo, później się umiarkowują te obroty do 900. zakres falowania między 1100-950 odrazu po odpaleniu.

  3. Witam. Pierwszy raz w tym aucie odłączyłem akumulator. Honda CIVIC 2015 14000 przebieg. I od tego czasu pokazuje mi na displeju, sprawdź system. Od tego momentu nie funkcjonuje Ato Stop. Na OBD II KUULAA , pokazuje mi po skanowaniu. Błąd ECU. Czy to nie jesz związane z filtrem powietrza? Jeśli uzyskam, małą podpowiedz, z góry dziękuje. Pozdrawiam.

  4. Panie Szefie,istny cud!!!Po tym resecie Mondeo Mk4 TDCI,pali na strzał,korekty się wyrównały,wszystkie w okolicy 0,9 a silnik tak mruczy że nie myslałem że on tak cicho może chodzić.DZIĘKUJĘ👍

  5. po wyresetowaniu w ten sposób przejechaniu 8km mam takie korekty w sceniku 1,5dci na wtryskach 4: 0,78 3: 1.01 2: 1,16 1: 1,06 to jest w normie ? po resecie auto zaraz po odpaleniu nadal pracowało lekko nierówno , po nagrzaniu pracuje nadal jakby głośniej i bardziej "cyka" . (2 wtrysk był niedawno naprawiony i były zmieniane wszystkie świece bo 2 nie grzała)

  6. Super tłumaczysz. To, co pokazujesz, jest z tak zwanej starej szkoły. Ja tylko wiem, że w tym przypadku jest dobrze, tak jak pokazujesz odłączyć akumulator. Ale do minusa, czyli wiszącej klemy lub masy doczepić jakiś kabel, może być nawet taki, co służy do równoległego podłączania akumulatorów. I jedną końcówkę rzucić na ziemie,lub nawet ja przycisnąć, albo na zacisk, zacisnąć kawałek blachy. Powoduje to całkowite rozładowanie auta, z wszystkich ładunków. Kiedyś zakładało właśnie takie paski wprowadzające naładowania elektryczne. Czy były one dobre, to nie wiem, bo to było z gumy, ale podobno było w niej wtopiona siatka z miedzi? Nawet słyszałam, że takie rozładowanie warto robić co jakiś czas, nawet nie musząc odkręcić klemy z akumulatora.

  7. Jacek ciekawy reset sprawdzę w swoim mondeo MK3 bo mam problem z falującymi obrotami i jeszcze jedno pytanko do Pana szefa, jak wyłączyć te podwójne uciążliwe ryglowanie drzwi po włączeniu kluczyka nawet gdy auto jest na postoju z góry dziękuje

  8. Witam mam problem z Alfa Romeo 147 1.9JTD dwa lata temu z dnia na dzień zgasł i już nie zapalił . Po dwóch latach zapalił na samo starcie pochodził 15 minut zaczął palić na 3 cylindry i zgasł . Na wtrysku od rozrządu zaczęło ciekło paliwo i nie chce zapalić nawet na samo starcie . Proszę o pomoc Bartek

  9. Witam mam hyundai tucson obiawy podczas jazdy jak by czasem na chwilę nie dostawał paliwa tak sekunda delikatne szarpnięcie i nagle gasnie po dwóch minutach czasem dłużej odpala dopiero czujnik położenia wału wymieniony podobno zostaje już tylko czujnik ciśnienia paliwa na listwie tak mechanik twierdzi bardzo proszę o pomoc silnik 2.0 crdi

  10. Dzień dobry. Slyszal ży pan muwil o mersedesie. Mam Taki problem W168 1.9 benzyna wyskakyje blond P0600 w opisie pisze zy podlonczony sterownik, możliwe przewody, albo wymiana sterownika. Blond sie wyswietlia kiedy jehalem powyżej 120km/god. Po wymianie sterownika ABS ESP nic to nie dalo hiba jeszcze wczesniej whodzi w awarije zaswieca sie liampki ABS ESP i jusz wiencej jk 50 na/god nie jade. Po wylonczanju zaplonu I now odpalianju liamki gasnom I znowu jakis czas można jechac. Czy moge pan mi pomoc o rozwjonzanju mojej problemy. Zawczas DZIENKUJE za odpowiedz I pozdrawjam.

  11. Mam problem opel frontera 2.2dti przerywa na wysokich obrotach nac5000 obrotów spada nagle do 4000 obrotów i tak co jakiś czas.. pompa paliwa naprawiana była rok temu czujniki sprawdzane błędu nie pokazuje filtry powymieniane i czy zimny czy cieply to samo przerwa nawysokich obrotach…Co to może być? PALI DOBRZE OD PIERWSZEGO…Teraz przerywa już na niższych obrotach ale nadal na wysokich..Pomocy?

  12. Witam jestem po wymianie modułu BSI w ford Transit 2008 zaznaczam ze na używany ale wszelkie wariacje które wystepowaly czyli awaryjne centralny zamek alarm wyczieraczki ktore zyly wlasnym życiem wróciły wróciły do normy. Ale auto nie odpala zapewne nie widzi immobiliser 😟 jak Pan sadzi czy taki zabieg z tym resetem zintegruje módl z immobiliserem? A moze ma pan inny sposób?

  13. Witam m problem z Insignia 1.6 turbo sidi ,a mianowicie silnik na zimnym nierówno pracuje , silnikiem strasznie trzęsie ,po zejściu z obrotów troszkę się uspokaja ,proszę o jakieś porady

  14. Szacunek za cierpliwość, poświęcony czas i głównie wiedzę !
    Chciałem prosić o poradę. Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 130KM (2007r). Samochód jest świeżo po zakupie. Wyprany DPF, wyczyszczony EGR i wymieniony tzw. "czujnik kopiowania turbo". Problem widoczny jest na wyższych biegach tak od 2000 obr. Jak wciskam pedał gazu samochód zaczyna przyśpieszać ale czuję, że dzieje się to pulsacyjnie. 0,5 sek przyśpieszenia 0,5 sekundy brak przyśpieszenia i znów przyśpieszenie. Czy reset komputera może pomóc czy należy skupić się na czymś innym?
    Będę wdzięczy za odpowiedź.

  15. Witam, mam taki problem zakupiłem nowy przepływomierz oryginalny BOSHA do mojego Passata 1.9 TDI 115KW z 2000r przed liftowy
    po wstawieniu go samochód niema mocy, poprzednia przepływka działa tylko postanowiłem wymienić z zamiennika na oryginalny i takie mam pytanie czy duże jest prawdopodobieństwo że przepływka jest uszkodzona czy samochód musi ją zaadoptować i po jakimś czasie samochód odzyska moc?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!