Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Naprawa elektronarzędzia. Uszkodzony stojan i wirnik.



= Zanim zapytasz przeczytaj opis filmu ==============

= OPIS ========================================

=LINKI ========================================
► Patronite: https://patronite.pl/FreezerSIG
► FaceBook: https://web.facebook.com/freezersig
► Instagram: https://www.instagram.com/freezersig/
► PayPal: https://www.paypal.me/FreezerSIG „Z dopiskiem darowizna.”

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

26 thoughts on “Naprawa elektronarzędzia. Uszkodzony stojan i wirnik.

  1. Taki jest teraz świat. Naprawy się nie opłacają, części są drogie, a praca ludzka jeszcze droższa. Uważanie, że będzie się miało jakiś sprzęt "do końca życia" trochę trąci myszką i podpada pod PRL. Czasy się zmieniły. Sprzęt produkowany jest na określoną ilość czasu, po czym ma się zepsuć, a naprawa się nie opłaca. Czy to sprzęt drogi jak diabli czy tani filozofia jest ta sama.

  2. Na pytanie czy warto rzeźbić w kale trzeba najpierw ustalić czy to opłaca się wcale.
    Jeśli masz wiedzę i graty pod ręką można próbować. Zależy od sprzętu jaki chcesz naprawiać. Twoja piła to chyba uzwojenie na miedzi. Dużo chińskiego gówna jest na aluminium ale pomalowanym na miedziano, więc jeśli to kupiono to nie dziwić się miano.

  3. Ja w tym roku spaliłem silnik w pilarce stołowej – wina nieodpowiedni wyłącznik termiczny który doprowadził do wygięcia wirnika i zrobiła się spawarka. W wczoraj na reklamację pojechała pilarka ręczna "bączek" (firmowy) ta sama sytuacja. W nowych urządzeniach (mam na myśli produkowanych w ostatnich latach) są używane kiepskie materiały i zabezpieczenia aby tych kiepskich materiałów nie uszkodzić. Można kupić wirnik za 250 lub nową pilarkę za 300 z 3 letnią gwarancją door to door i mieć w nosie.

  4. Nowy wirnik i stojan – 250zł, rolka drutu miedzianego, około 1,4km – 16zł. Taaak, przewijanie wirnika i stojana nie ma sensu i się nie opłaca, na pewno…

  5. Masz sporo racji ale też są wady tego podejścia. Jako użytkownik domowy który używa sprzętu raz na jakiś czas nie polecę narzędzi za dużą kasę bo to się po prostu nie opłaca a narzędziami z tańszej pułki idze też pracować. A wada twojego podejścia według mnie podkreślam mnie jest dostęp do części a szczególnie ich cena i czas dostawy bo nie zadko na miejscu w sklepach ich nie ma rozumiem wymienić łożysko, szczotki, pęknięty przewód, ale w profesjonalnych narzędziach wirnik i stojan kosztują często 70% wartości nowego sprzętu i firmom nie opłaca się po prostu tego naprawiać chyba że tak jak ty robi to sam właściciel a nie profesjonalny serwis. Wtedy ma to jakiś sens. Pozdrawiam

  6. Mam piłę metabo i nie da się jej uszkodzić w ten sposób bo ma zabezpieczenie i po przeciążeniu wyłącza się sama także ten sprzęt to jakieś nieporozumienie. Nawet polska celma ma takie zabezpieczenie.

  7. Ja tam kupuję sprzęt za rozsądne pieniądze na bazarku lub lombardzie używany profesjonalny markowy lub z czasów PRL najlepiej b bdb stanie a czasami trafia się nowy . Marketowek iChińszczyzny nie kupuje a już bym z pewnością tego nie naprawiał bo to jest klepane do jednej roboty lub okres gwarancji . Jak dotąd nie umoczylem i się nie boję kupić używanego solidnego elektronarzędzia jak Metabo fein protool Hilti Makita a coś z PRL-u AEG elprom Łowecz narex celna ( wmw smalcalda) i inne marki

  8. tzn . wiem że przewijanie jest pracochłonne ale wychodzi taniej jeśli ma się odpowiedni sprzęt do nawijania , mój wujo zaprzęg do tego ręczną nawijarke czyli na korbkę nawijał ilość zwoi i robił na tym niezłe pieniądze ale to było w latach 80 i 90 tych ale jak weszło chińskie gówno stracił prace, szkoda chłopa bo miał łeb, ale takie życie .

  9. Powiem tak ja też staram się naprawiać różne elektro rzeczy ale raczej gdyby silnik był spalony to bym tego już nie naprawiał w dzisiejszych czasach niestety już się to nie opłaca kiedyś może tak bo niektórych rzeczy nie szlo dostać to i tak trzeba było naprawić owszem takie części jak wyłącznik gdy jest popsuty to można wymienić albo szczotki ale raczej wymiana wirnika czy stojana to juz nie opłacalna sprawa Pozdrawiam

  10. Czy ja jestem idiotą, czy koleś? Chińczyk może się zepsuć a majsterkowicz nie może czekać. Kolega zamówił części na które czekał tydzień nie licząc demontażu

  11. siema , nietak dawno larzac po złomie znalazłem dwie wiertarki cemy jedna aluminiowa druga zielona dwu biegowa obciete kable i lezały sobie mysile wezme bo to był sprzet mocny bardzo , rozebrałem powymienialem łorzyska nowe szczotki i chula , ta aluminiowa nieboi sie niczego mozna beton mieszsaac w wiaderku ,a ta zielona dwubiegowa fajna w warsztanie

  12. ja narzędzia często używane typu klucze piła spalinowa szlifierka itd kupuje trochę lepsze ale coś jak wyrzynarka która jest używana rzadziej niż raz w roku to już najtańsze

Dodaj komentarz

Zadzwoń!