Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

AdBlue BMW 520d GT | Adam Kunc



Kosztowny temat AdBlue.

Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl

+48 603975574

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

45 thoughts on “AdBlue BMW 520d GT | Adam Kunc

  1. Jestem troszkę rozczarowany taka solidna firma a tu wpadka. Nie zawsze trzeba wymieniać oba elementy przewód + dozownik- Wy poprostu urwaliscie króciec który faktycznie jest delikatny a trzeba umiejętnie delikatnie wypiąć z niego przewód. Warto było to zaznaczyć bo ktoś kto obejrzy może pomyśleć ze zawsze wymienia się oba elementy. Pozdrawiam

  2. Panie Adamie proszę o poradę eksperta. Silnik B47 2.0d 190 KM F26 X drive. Czy warto ten silnik poddać chip tuningowi? Wiem że wiele zależy od programu i tego kto to będzie robił ale pytanie odnoszę do części mechanicznych jak przyrost mocy znosi silnik, skrzynia biegów układ przeniesienia napędu?

  3. Trzy części wymienione to ok 2500 PLN. A robocizna lekko 1500 PLN bo dwa dni auto stało plus aktualizacja oprogramowania. 4 tysie za takie pierdoły. I ktoś mi powie że tanio?

  4. Dajciebspokoj z tymi dieslami adblue… Grabież w biały dzień. Jakoś dofinansowani wg do kopciuchow można zrobić a że samochód to stan luksusu to gołą jeleni. Dobrze że ktoś inny ogarnął temat bo w aso to za robociznę wzięli 2x tyle co za części bo trzeba pewnie całe auto od spodu rozebrac.

  5. Panie Adamie, jaka jest przyczyna takiego zajączkowania jak się jedzie tak delikatnie trzymając gaz w E91 2.0d? I tak samo przy ruszaniu czasami tylko mocniej klepie. Sprzęgło wykluczam bo ma teraz jakieś 60k zrobione. Pozdrawiam

  6. Diesla są dobre ale starsze modele ja mam x5 e53 3.0 Diesel 218koni z 2005 roku właśnie przekroczyłem magiczne 300tys km. Auto śmiga i wygląda bardzo dobrze. Zero problemów, od wymiany do wymiany bez dolewek oleju. Stara generacja wymiata, pozdrawiam Panie Adamie świetny kanał 👍

  7. U mnie w ciężarówce to został tylko orginalny zbiornik pozatym już wszystko zostało wymienione za ładnych parę tys… Żywotność tego układu jest bardzo krótka a części dość drogie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!