Elektryk zjadł ich już na starcie! #Automaniak
Oglądaj „Automaniak” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/automaniak-odcinki,139/odcinek-3,S21E03,115080
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Czterodrzwiowy sportowy samochód początkowo był uważany za profanację gatunku, ale segment fastbacków osiągnął rynkowy sukces, dlatego sprawdzimy jego reprezentantów: Jarek Maznas poprowadzi Audi A7, Patryk Mikiciuk – Mercedesa CLS, a Rafał Jemielita – BMW 6 GT. Przekonamy się, czy wysoka cena, jaką płacą klienci, przekłada się na jakość. Przyjrzymy się właściwościom jezdnym, napędom, ilości miejsca na tylnej kanapie oraz wystawimy je do wyścigu na czas na krętym torze Autodromu Pomorze.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Patryk to jest jednak agent. Tesla już prawie na mecie, a on się łudzi, że jeszcze ją dogoni. Miszcz!
Żyjemy w czasach gdzie każdy patrzy na auto które szybsze te lepsze jest i tylko to sie liczy nie ważny koszt utrzymania nie ważne ile takie auto wytrzyma ważne że ma być szybkie
PRĄD ⚡ to najbardziej przełomowe odkrycie w dziejach
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!!
Tylko spalinówki
Pic na wodę te elektryki, nie dosyć że zrobienie takich aut to jest nie opłacalne ile potrzeba Miedzi a gdzie tu koszt utrzymania takiego samochodu jak same baterie to jest koszt 50 tys zł. A po 5 latach agregat będą wozili bo 50km nie przejedzie 😎 Koniec motoryzacji jak dla mnie z tymi śmieciami. Wszystko się robi reklamówką jednorazową. Kiedyś auta kopcily bez żadnych adblue, katalizatorow. W domach palili wszystkim co było i ludzie po 100 lat żyli. Świat schodzi na psy 😉
Porównanie audi A7 do BMW M i tesli to nie wiem dajcie jakiegoś rs'a albo R8 to już inna zabawa
emocje jak podczas oglądania ukryta prawda…
Silnik spalinowy-30% wykorzystania mocy
Silnik elektryczny-90% wykorzystania mocy czego wyscie sie spodziewali
Kozak mercedes
Jak jest to model tego merolka
Legenda głosi że Patryk wciąż myśli że ma szansę wygrać z Teslą.
Mogli wziąć rs5 dla audi
Za 300km oni dalej będą jechać a Tesla stanie na 45min 🙂 Także objechać na starcie – tak, ale na trasie, zwłaszcza dłuższej, pstryczek elektryczek jest bez szans.
Czyli BMW, kupuje się dla wyglądu jak poloneza, kwestia gustu, bo niestety technologicznie to nokia przy Samsungu
Podstaw im Pan elektrowòz EP-07, będzie bardziej spektakularnie, nie pompujcie tak nachalnie tych elektrykòw, bo mam odruch wymiotny, jakie znaczenie ma przyśpieszenie ze startu zatrzymanego i dla kogo? Ciekawe czy mister E. Musk, już wykupił pòł Afryki żeby w nieczynnych kopalniach składować zużyte baterie? Jako znany filantrop i ekolog
Teraz niech zrobią test zasięgów wszystkich aut xd
Tesla po teście pojechała zaraz się ładować xD zawsze zastanawiało mnie czemu jadąc swoją f11 530d po autostradzie i napotykam tesle to zazwyczaj jedzie ona prawym pasem z prędkością do 100kmh 😂😂😂
Asy tvn’u 😂 👌🏻👌🏻👌🏻
Tylko ja adelajdą zajadę na Chorwację bez tankowania a tesla już na granicy mi się zesra😂
Jeszcze cena zakupu zasięg . Niestety jeszcze długo Nie. Zabawka dla bogatych jako trzecie auto w domu . ECO 1,0 dla biednych 3,5 TDI dla bogatych .
Oni nawet dobrze nie wdepneli..
A w Tesli kolo zamachowe, pracowalo 10min wczesniej.
To jest debilne bo wiadomo iż Tesla (elektryk) będzie mieć lepsze przyspieszenie
Kto by się spodziewał 😉
Walic tesle to jest mord na motoryzacje
Po co kupywać auta w którym nawet nie słychać silnika 😅Już wole amerykance 😅