Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Dacia Spring – nówka za 50 000 zł – szczera opinia

Tanie OC z cashback 150 zl
https://mubi.pl/zachar

Nowa Dacia Spring kosztuje ok 77000. Po odjęciu 27000 dopłaty uzyskujemy cenę ok 50 000 zł. Tanio, ale czy nie za tanio?

#Dacia #spring #salonówka

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

48 thoughts on “Dacia Spring – nówka za 50 000 zł – szczera opinia

  1. W dniu emisji odcinka Dacia spring w najtańszej wersji to koszt minimum 84 000zl.a nie 77 000, już w marcu jak ja zamawiałem kosztowała minimum 80900 zl a odcinek wszedł w czerwcu. Cena 77000 mogła być jak autor nagrania ją zamawiał ok rok temu. Prześwit to 14,5 cm a nie 14,5 km a pojemność baterii to prawie 27kWh a nie 37. Dużo bzdur jak na motoryzacyjny kontent a nikt nie sprawdza rzetelności tych informacji.

  2. Moja szczera opinia będzie bardziej radykalna. Dzisiaj pozwoliłem sobie wynająć to toczydełko w firmie car sharingowej. Szczerze to po wynajęciu chciałem jak najszybciej się z nim rozstać. To nie jest samochód tylko wyrób samochodopodobny. Wszystko ale to absolutnie wszystko w nim jest bezdennie tandetne, pozycja za kierownicą, materiały wykończeniowe, kamera cofania w której nic nie widać, bardzo mało miejsca z tyłu.. Najgorszy jednak jest ten zapach tandety w środku który sprawiał że chciałem się z tego autka jak najszybciej ewakuować. Co zresztą szybko poczyniłem. Szczerze to straszne gówno i nie pojmuję jak można coś takiego kupić prywatnie i jeszcze za swoje pieniądze..

  3. Sorki trzeba być idiotą żeby zamienić dla ekonomi nissana na Dacię a gdzie bezpieczeństwo może jestem srogi ale bezpieczeństwo jest dla mnie priorytetem a elektryczne to wielka ściema

  4. 6800 – tyle litrów diesla trzeba spalić by wydobyć lit potrzebny na JEDNĄ baterię dla samochodu elektrycznego. Przy średnim spalaniu 5,5l/100km wystarczyłoby to na przejechanie ponad 1'200'000 km samochodem spalinowym.

  5. Cena z "nagłówka" to z kosmosu wzięta, auto w "bogatszej" wersji kosztuje już ponad 100 tys zł.. biorąc pod uwagę aktualne ceny tego modelu to jest jakieś nieporozumienie. Płacić 100 tys zł ( nie odliczając "ulgi" ) za auto, którym nie można jechać np. na wakacje czy choćby krótki wypad weekendowy? W mojej ocenie uczciwa cena za takie toczydelko to max 50 tys ( bez dopłat ). Jak dla mnie elektryki z realnym zasięgiem mniejszym niż 450 km nie mają sensu, ponieważ wiąże się to z koniecznością posiadania drugiego auta spalinowego co z ekologia nie ma nic wspólnego..

  6. Filip mam nadzieję że kiedyś przeczytasz ten komentarz. Możesz przecież Filip zakupić sobie uniwersalne uchwyty na pojemniki na kubki, takie jak kupuje się do starszych samochodów które nie posiadają cup holders. W Internecie jest tego przeogromny wybór z różnymi sposobami montażu, są też takie które sobie zawieszasz na kratkach od wentylacji. Podobnie jest z podłokietnikami, też możesz sobie zakupić takie które będą pasować i sam zamontować. Samochód ten produkuje chińska firma Dongfeng Motor, model na ich rynku nazywa się Dongfeng e1. Może też wystarczyło by poszukać w Internecie czy ta firma nie produkuje na chiński rynek plastikowych zabudowań (bagażników) pod przednią maskę, na kabel od ładowarki. Trzeba się zainteresować i samemu sobie skompletować auto w drobne rzeczy, aczkolwiek mówisz ich brak Cię denerwuje. Auto jest budżetowe (dziś już nie jeżeli ponad 100 tysięcy złotych kosztuje) ale można samemu brakujących rzeczy poszukać na rynku i sobie założyć.

  7. 35zl/100km xddd to ja jeżdżę na gazie i mi wychodzi 25zl/100km a tankuje 2 minuty. Pozdrawiam. Technologia nie jest jeszcze wystarczająca żeby elektryki były dla ludu

  8. Żaden elektryk nie jest zero emisyjny. Ludzie ktorzy lykaja to ze sa eko bo maja elektryk to idioci. I elektryfikacja to na pewno nie jest przyszlosc motoryzacji

  9. Jakie 50 tys XD Pewnie kilka osób dostało 50k, lub jak ktoś robił masowe zlecenia dla firmy. Obecnie 90 tys… 90 tys za takie auto to troszkę jest nieśmieszny żart. Według kalkulatora na Dacii, jak będzie mróz lub upał przejedziemy około 70km XD

  10. Czyli chcąc jechać z rodziną z centrum Polski na wczasy obojętnie czy to w góry czy nad morze, muszę zarezerwować sobie przynajmniej 3 lub 9 godzin na dojazd w zależności od ładowarki. To ja podziękuję. Gdzie tu logika mieć takie auto?

  11. W chwili rozważania zamówienia cena zrobiła się już 105 000 wybrałem leafa za 138 000 może i 30 tys więcej ale różnica to mega przepaść. Jako pojazd do Biedry ok no ale cena czyni cuda i tu już za ostro. Z dopłatą 78 vs 111 i wygrało 111

  12. "Nie ma prawie wad". Poza tym, że za jedyne 89000 zł dostaje się golasa o zasięgu 200 km, a potem co 200 km trzeba czekać ponad godzinę na naładowanie go (jeśli jest szybka ładowarka, bo jeśli nie to 13 godzin). Dojazd z Warszawy na Mazury staje się przygodą. "Dojedzie? A będzie na miejscu ładowarka?" Dojazd z Warszawy w Tatry to już eskapada na cały dzień. Dodam, że gdy tylko elektryki staną się bardziej powszechne, to zaraz cena prądu do nich pójdzie w górę jak ta lala, bo ludzka pazerność nie przepuści okazji. 'Zaraz ktoś powie "Pier..lisz pan, naładuję sobie z solara" – ta, zapewne gdy wrócisz nim z roboty pod wieczór / w nocy. Ew. w weekend, trafiając na 1 z ok. 60 słonecznych dni w Polsce w ciągu roku. No i ta eko-zieleń produkowanych masowo baterii z plastiku i metali rzadkich, bez procesu utylizacji…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!