Naprawa elektrycznego autka (starty tryb , zapiaszczone przełączniki ) .
Hejka.
Moi dwaj synowie dostali w prezencie od dziadków auta elektryczne do śmigania po podwórku. Autka od siebie dzielą dwa lata (każdy dostał auto na pierwsze urodziny) i pewne drobne różnice konstrukcyjne oraz jakość wykonania (starsze lepsze), ale to z grubsza ten sam projekt, tylko maska inna i inaczej są rozmieszczone elektryczne gadżety.
Trudno określić ile kilometrów te autka już zrobiły, ale sporo. W ciepłe miesiące są one najchętniej używaną (czyt. katowaną) na podwórku zabawką, a do tego kierowców jest więcej, z uwagi na sąsiadki odwiedzające chłopaków poprzez wybitą w płocie dziurę (pęd do motoryzacji 😉 ).
Nie licząc uszkodzeń w postaci podrapanego lakieru i stopniowo odrywanych elementów „dekoracyjnych” typu naklejki czy lusterka, od zwykłego używania najczęściej można spodziewać się potrzeby interwencji w zakresie przełączników elektrycznych (zapiaszczone), zerwanych trybów przekładni (od przerzucania kierunku jazdy przód-tył bez zatrzymywania) oraz padniętych akumulatorów (dwa sezony maks, potem pojemność po prostu dramatycznie spada).
Naprawa tych autek w sklepie/serwisie potrafi kosztować krocie. Przekonaliśmy się tym przy pierwszym podejściu, kiedy Młody postawił swoje autko do pionu i spuścił je na beton, przez co pękło plastikowe koło. Jako że autko było jeszcze na gwarancji i nie chcieliśmy jej tracić, oddaliśmy autko do sklepu, pomimo tego, że wymiana koła nie była objęta gwarancją. Przedstawiony po tym rachunek (części + robocizna) spowodował kompletny opad szczęki. To był pierwszy i ostatni raz.
Praktycznie wszystkie części do tych autek można dostać osobno na Allegro lub w sklepach z częściami do zabawek. Bez koszmarnego narzutu, jaki sobie policzył nasz sklep stacjonarny, w którym dziadkowie kupowali auta. Z uwagi na prostotę budowy, większość napraw da się wykonać samemu przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. Przełączniki najprościej kupić za grosze w lokalnym sklepie elektrycznym.
Najpoważniejszą awarią, która nas do teraz spotkała, było pęknięcie przedniego zawieszenia, które wymagało interwencji sąsiada (moja spawarka padła). Mój starszy syn jeździ swoim autkiem w sumie już 3 lata i po wymianie akumulatorów na inne, o dwa razy większej pojemności, na razie nie zanosi się, żeby mu się znudziło. Gorsza sprawa, że powoli przestaje się mieścić w swoim autku. Ale tego to już nie ma jak „naprawić”.
Moje inne filmy na kanale dotyczą głównie dłubania przy motocyklu Yamaha FZS 600 Fazer z 1999 oraz moich akwariów. Jeśli ktoś jest zainteresowany… zapraszam. 🙂
Moje inne filmy:
Yamaha FZS 600 – https://www.youtube.com/playlist?list=PLVmd07-DtEAsnbDluu_vZBJtOAUkSH3Ul
Akwarystyka – https://www.youtube.com/playlist?list=PLVmd07-DtEAt1RvPp3w3X_Cy4WFPy3wYx
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Gghh0
super filmik, mam pytanie jak znaleźć takie trybiki na allego? Co bym nie wpisywał to nie chce mi znaleźć 🙁