Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – CAŁA PRAWDA



SAMOCHÓD APPLE: https://youtu.be/CD2En-4eEI8
INNE ODCINKI: http://bit.ly/3aemB4i
ZWROT KASY: https://boomerangcash.pl/conajlepsze1

WTYCZKA: https://boomerangcash.pl/plugin/conajlepsze1

PATRONITE: https://patronite.pl/calaprawda

Samochody elektryczne stają się coraz popularniejsze. Jednakże czy aby na pewno auta elektryczne są lepsze i nowocześniejsze niż samochody spalinowe…?

Cała Prawda o samochodach elektrycznych to materiał, w którym poruszam to zagadnienie ze wszystkim możliwych stron – ekologii, finansów, wygody i sensowności.

Okazuje się że samochody elektryczne, takie jak Tesla, mają sporo zalet, ale jeszcze więcej wad – szczególnie w naszym kraju. Czy opłaca się kupić samochód elektryczny? Obejrzyjcie materiał, aby poznać kontrowersyjną prawdę…

ŹRÓDŁA:
https://www.nik.gov.pl/plik/id,7764,vp,9732.pdf
https://edition.cnn.com/interactive/2019/08/business/electric-cars-audi-volkswagen-tesla/
http://theconversation.com/climate-explained-the-environmental-footprint-of-electric-versus-fossil-cars-124762
https://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_aspects_of_the_electric_car

Shades of Green: Electric Car Emissions – 2022


http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23032228,w-jakim-stopniu-transport-samochodowy-odpowiada-za-smog.html
https://www.transport-publiczny.pl/mobile/skad-sie-bierze-smog-i-jak-bardzo-winne-sa-auta-53970.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,19138088,warszawa-nie-paryz-ani-nie-pekin-truja-nas-podwarszawskie.html
https://e.autokult.pl/35416,blisko-100-tys-zl-za-akumulatory-w-autach-elektrycznych-wysoka-cena-ratowania-swiata
https://www.opel.pl/e-mobilnosc/index.html

SUBSKRYPCJA:
https://goo.gl/pPEMLY

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

43 thoughts on “SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – CAŁA PRAWDA

  1. A ile kWh trzeba zużyć żeby wydobyć ropę , przetworzyć w rafinerii i zawieźć paliwo na stacje benzynowe ?? to bzdura , akumulatory można przeznaczyć na magazyny energii do instalacji solarnych albo można wymienić słabsze cele i nie trzeba całego wymieniać 🤣

  2. Wszystkie wyliczenia pewnie są prawdziwe, dzisiejsze baterie nie są ekologiczne i to prawda. Ale istnieje coś takiego jak postęp technologiczny. Bez masowego wprowadzenia dziś aut elektrycznych nie będzie postępu w produkcji baterii, to o czym mówisz to cena która niestety trzeba ponieść, bardzo podobnie rozwiały się samochody spalinowe. Konkludując bzdurny odcinek robiący wodę z mózgu

  3. Bo tu nie chodzi o ekologię a o wprowadzenie pod hasłami ekologii totalnego zamordyzmu. Gdzie ludzie będą pozbawiani majątku i sprowadzani do roli niewolników. Ale żeby to osiągnąć trzeba ich najpierw nastraszyć katastrofą klimatyczną, ekologiczną, epidemiologiczną czy jakąkolwiek, żeby w zamian za bezpieczeństwo obiecywane przez rządy i korporacje wyrzekli się wolności. A wtedy stracą i bezpieczeństwo i wolność. Nawiasem mówiąc to niezwykle ciekawe, że ludzie są aż tak bardzo zmanipulowani i podzieleni, że dają się na to nabrać.

  4. Bardzo dziękuję ci za ten film, wy niósł on kolejne elementy do mojej wiedzy o tym jak jesteśmy oszukiwani marketingowo. Najważniejsze dla tych wszystkich korporacji jest to żeby wyciągnąć z nas pieniądze a nie żeby zadbać o ekologię. To jest najbardziej smutne.

  5. Czy ta gra jest warta świeczki? Tak! Tu nie chodzi o emisyjności tylko o rozreklamowanie nowej gałęzi przemysłu, i nie tylko samej sprzedaży aut, ale technologii ich konserwacji, naprawy itp. Również naprawa po nawet małej stłuczce jest NIEMOŻLiWA bo istnieje ryzyko uszkodzenia konstrukcji pojazdu, a bateria jest niemalże integralna jej częścią! Co sprawia te auta w dużej części jako jednorazowe!!! To gdzie ta ekologia??? Jak zwykle auto ma w swoim „życiu” kilka kolizji po drodze.

  6. Jestes nieduoczonym, stronniczym pozerem. Jeśli ktoś ładuje auto w domu, w którym nie ma fotowoltaiki albo na ładowarkach publicznych, to twoje wyliczenia są prawidłowe. Ale nie wspomniałeś o ludziach, którzy kupują elektryki mając w domu instalację fotowoltaiczną, a dość często taka jest właśnie motywacja części klientów nabywających auta elektryczne. W takich przypadkach auto jest jak najbardziej zeroemisyjne w TRAKCIE JAZDY, nie mówię tu o produkcji. Druga sprawa jest taka, że jeśli chodzi o zanieczyszczenia związane z pyłami – żeby być uczciwym nie możesz mówić, że różnica między elektrykiem i spaliniakiem jest w tej materii ZEROWA. Nie jest. Auta elektryczne i hybrydowe mają możliwość wykorzystania do hamowania, nawet bardzo intensywnego, zjawisko rekuperacji, które OBIEKTYWNIE rzecz biorąc angażuje kolcki hamulcowe do procesu wytracania prędkości dużo rzadziej niż w aucie spalinowym – co za tym idzie, emituje mniej pyłu z klocków. Oczywiście pod warunkiem, że kierowca nauczy się z tego zjawiska bezpiecznie korzystać i będzie wiedział kiedy i z jakim opóźnieniem hamowania auto będzie zwalniać na rekuperacji, a kiedy należy użyć hamulca roboczego. Ciekawe, że nie wspomniałeś o tym ani słowa pokazując fragment z jazdy, gdzie dokładnie z tego zjawiska skorzystałeś i pokazałeś jak hamujesz nie używając hamulców ani kloców, rozjebało mnie to xDDDD Polecam doczytywać w obie strony, a nie tylko w tą tendencyjną, na której pizgasz najwięcej wyświetleń. Trzeba być uczciwym wobec widzów 😉

  7. Trafiłam tu kilka dni temu i oglądam po kilka filmików dziennie. Miło się Ciebie słucha i mówisz przystępnie, przez co rozumie się co mówisz i do czego dążysz. Tak trzymać 🙂

  8. Oglądałem już kilka podobnych filmów i w każdym autor wybiera sobie te dane , które mu pasują .
    Jeśli jest mowa o produkcji energii elektrycznej to trzeba by powiedzieć o wydobyciu ropy naftowej i produkcji benzyny , diesla czy LPG . Pokazać życie takiego samochodu elektrycznego i spalinowego przez 10 lat . Od wyprodukowania poprzez użytkowanie ( przeglądy , materiały eksploatacyjne ) i na koniec utylizacja . Wtedy by ładnie było widać co jest opłacalne ekologicznie i ekonomicznie . Chętnie takie porównanie zobaczę .

  9. Jestem zupełnie innego zdania :
    Dźwięk silnika – w elektryku to pisk ( aż w D ściska ) – wsiądź w jakikolwiek samochód z silnikiem V8 a wtedy poczujesz i usłyszysz co to jest samochód – szczególnie z samochodem z USA
    Po drugie – na co komu przyspieszenie od 0-100 w 3 czy 4 sekundy skoro większość czasu – większość z nas jeździ po mieście z prędkością do 50 km/h a w rzeczywistości w dużych miastach jest to 20 km /h bo stoimy w korkach ?
    Zasięg – życzę powodzenia komuś kto wybierze się zimą na wczasy choć by z Zakopanego do miejscowości Hel.
    Nie wspomnę o trasie Świnoujście – Ustrzyki Górne .
    Średni zasięg elektryków to 300 km a zimą będzie to 150 km minus ogrzewanie – chyba , że je wyłączymy i pojedziemy w czapce; rękawiczkach i grubym futrze. Ja tą trasę ( benzyniakiem ) pokonam na raz w podkoszulku 🙂
    Elektryk to samochodzik do jazdy w koło komina – jako 2 lub 3 auto w rodzinie i to jeszcze w takiej co mieszka w domu jednorodzinnym bo w bloku – zupełnie odpada

  10. w tych całych kosztach i eksploatacji praktycznie nikt nie uwzględnia takiego czynnika jak podatek drogowy który płacimy w każdym litrze paliwa oraz tzw "dotacji i dopłat" do elektryków za które to My wszyscy płacimy

  11. Zapomniałeś wspomnieć ile zanieczyszczeń do atmosfery idzie na produkcję paliw z ropy naftowej , a gadasz o produkcji akumulatorów . Po drugie praktycznie wszystkie elektryki hamują silnikiem więc zanieczyszczenia z klocków znikome. Odchodzi również olej który potrzebuje silnik spalinowy … Bardzo istotna rzeczą jest to czy jakbyś mieszkał przy trasie lub w centrum miasta to wolałbym żeby pod oknem jeździł ci elektryk czy diesel?

  12. Jeszcze nie zostało uwzględnione ,że zimą przy niskich temperaturach baterie są mniej wydajne i jest sporo krótszy zasięg nie tylko ze względu mniejszej wydajności ale też na kwestie ogrzania wnętrza , szyb grzanych foteli gdzie jak wiadomo , że energia cieplna potrzebuje sporo prądu

  13. No coz, norma Euro 8 bedzie taka zeby ja spelnic sadzomioty beda musialy miec koncowki rur wydechowych skierowane do kabiny w ktorej n.b. nie bedzie mozna okien otworzyc. Tyle w temacie. Elektrycznosc jest postepem i z tym nie zwyciezysz. Tak jak kamien lupany z innymi technologiami nie zwyciezyl mimo sprzeciwow tych co go obrabiali. Prosze sie przesiasc na komputery spalinowe (mechaniczne bebny w procesorach beda nieskazone skandalami pozyskania litu czy kobaltu do czipow) i komunikowanie spalinowym internetem jak swego czasu Indianie. Jest oczywistym, ze stan aktualny technologii nie pozwala jeszcze na uzyskiwanie energii elektrycznej bez obciazenia dla srodowiska ale wyjscia sa tylko 2 : albo zostana opracowane odpowiednie technologie i wszyscy z nich kozystac beda mogli, albo uwstecznimy sie do czasow gdy rasa panow (jeszcze 30 lat temu w PL tak bylo) mogla a pospolstwo nie. Jekolenie nie ma sensu wladza i tak pozbawi mozliwosci jazdy spaliniakami a ograniczy elektrykami. I caly wicek polegal bedzie na tym jak sie zalapac do rasy panow bo ona bedzie mogla.

  14. Wszystko super tylko nie z klockami i tarczami. Tam nie zużywają się one tak mocno bo elektryki dużo hamują silnikiem używają KERS więc tam klocki znacznie rzadziej się wymienia. Do pozostałych rzeczy nie mam pytań.

  15. Kurde zastanawia mnie jedno cały czas słyszę że elektryki są bardziej szkodliwe itp. wszyscy się czepili że prąd mamy z węgla i dalej produkujemy CO2. Pojawia się jedno ważne pytanie na które żaden prowadzący dyskusję o ekologii i CO2 nie wspomina, mianowicie auto spalinowe spala paliwo i generuje CO2, oki o tym mówicie ale już nie dodacie do wzoru że zakład petrochemiczny produkujący te paliwo i też generuje CO2

  16. 0:5 z tym porównaniem ilościowym bez zastanowienia się co do rodzaju zanieczyszczeń to mnie rozbawiłeś. Teraz wiem, że jak jadę autem po drodze szutrowej to tylko 0.01% zanieczyszczeń pochodzi ze spalania paliwa i wycieków oleju. ;(

    1:00 Trochę "zapomniałeś" o fakcie, że do produkcji/rafinacji paliwa również zużywana jest energia elektryczna (około 1-4kWh na 1 litr paliwa). Już nie mówiąc o spalaniu niektórych frakcji ropy naftowej do uzyskania energii cieplnej wymaganej w tym procesie. Poza tym trzeba myśleć w perspektywie 10-20 lat i nie tylko Polski węglem stojącej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!