Z jakich APLIKACJI do EV korzystam? | Daniel Grzyb
Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb
Moja strona:
https://www.facebook.com/wynajmijtesle/
http://wynajmijtesle.com/
Mój link referencyjny Tesli:
https://ts.la/daniel44235
Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/
Dziękuję za udostępnienie samochodu do testu:
https://ekoenergetyka.com.pl/pl/
Gdzie kupić Tesle?
TesladlaCiebie.pl
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:
danielgrzyb.mail@gmail.com
#aplikacjeEV #danielgrzyb
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Czy mógłbyś zrobić aktualny przegląd aplikacji potrzebnych do EV bo zdaje się że rynek się mocno zmienił przez te dwa lata z góry dziękujemy
Daniel teraz musisz dodać do tej listy Orlen Charge, inaczej nie naładujesz się na Orlenie. Na szczęście ładowanie jest nadal darmowe, niestety aplikacja jak na razie działa dość miernie. Na moim kanale możesz znaleźć film, w którym pokazuje jak to aktualnie działa.
Daniel, jeździsz sporo w trasy, czy kalkulowałeś koszty ładowania? Nie taniej byłoby dieslem? Na pewno szybciej i wygodniej.
Nie hejtuję elektryków. Sam takiego planuję ale wyłącznie pod warunkiem zamontowania wcześniej paneli fotowoltaicznych u mnie na dachu, nie jeżdżenia w trasy i unikania szybkich płatnych ładowarek. 99,9% przebiegu robię w granicach zasięgu elektryka, więc de facto ładując go w nocy w domu nie muszę zjeżdżać na stację paliw, więc oszczędzam czas. Prąd byłby za darmo, bo z kolektorów. Jedynie poczekać parę lat na zwrot z takiej inwestycji.
Na dłuższe trasy zostaje dieselek.
Pozdrawiam.
Dokładnie powinno być tak, że podjeżdżam podpinam, a odpiąć mogę dopiero po zapłaceniu, albo na stacji, albo na terminalu przy ładowarce. I to byłoby najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie.
Jak uruchomic SHELL RECHARGE skoro nie mam karty RFID od nich, a nie da sie do aplikacji podpiac swojej kredytowki, zamowic RFID tez sie nie da do Polski, to jak to ogarnąc ?
29 aplikacji, 14 gniazd ładowania – nowoczesna elektromobilność i standaryzacja…
2:35, a nie lepiej zgadać firmy ze sobą, żeby ładowarka dawała to info do apkki?
mam pytanie możesz wstawiać więcej filmów
Powinno automatycznie oznaczać zajętość ładowarki
kiedy film z ABRP? 😀 Nie ukrywam, że by mi się przydał, bo za miesiąc czeka mnie wycieczka na zachodnią część Niemiec i jestem ciut obsrany, że nie zaplanuję dobrze trasy 😉
Napisz czy jest możliwość ładowania samochodu w okolicy Sandomierza?
Idealne wypunktowanie KOLEJNYCH ISTOTNYCH WAD aut elektr.
Brawo D.Grzyb 👏
(The best: co ja mam robić przez godzinę w szarym, zaśmieconym polu?) 👏
Nie każdy zaznacza, bo nie ma czasu na głupoty. Nie każdy jest frikiem EV. Ładuje, odłączam i jadę dalej…
Nie masz prądu, twój problem!
Trza było kupić auto na wache…
Ładowarka joz działa pr zy Kaufland zielona gora lubuskie
Super test
Proszę mi tu nie obcinać możliwości xD. Aplikacja + płatności kartą/telefonem, a nie jedno lub drugie.
Tylko oczywiście działająca aplikacja 😉
12 min = 1/5 godziny czyli 9kWh x 5 = 45 kWh średnio 😛 Pozdrawiam
2:04 Czy tam stał taycan? 😮
Zapowiada się ciekawy i dłuuuuuuuugi film LOL hyhyhy =]
A ja mam inną zagadkę, które elektryki (poza teslą – ma bezpośrednie połączenie kół z silnikiem) nie posiadają skrzyń biegów czy innych przekadni?
I pytanie dodatkowe/pomocnicze; Po jakiego diabła producenci ładują ten balast do aut elektrycznych?
Pozdro =]
Film jak zawsze super 😄
Dawajcie łapki w góre
Jestem drugi
Daniel jesli jestes regularnie teraz w ZG zrob odcinek taki podsumowujacy ten miesiac dzialania tej stacji ladowania jak to sie przyjelo , jakie jest zainteresowanie , czy jest w stanie to przetrwac finansowo oraz czy taxi juz wyjechaly na ulice miasta i rowniez krotkie podsumowanie tego dosc krotkiego okresu ale mysle ze juz cos wiecej na ten temat mozna podsumowac.