Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

WYCIĄGAMY BATERIĘ z Tesli! | Daniel Grzyb



Na hasło „DANIEL GRZYB” otrzymujecie 10% rabatu na części oraz serwis.

Części do Tesli:
https://www.facebook.com/pg/TESLAPARTSPOLAND/about/?ref=page_internal

Serwis Tesli:
https://www.facebook.com/Kali-Service-220499928047690/?__tn__=kCH-R&eid=ARA0xhcxxlk6KdU2VwNinpeSqWPILyMM1LDhGkEkyUJ6W5QDWjwGn-RNjNUZaDf4h7L7y1iUAeCmulOm&hc_ref=ARTkr8FF50gURF9PtxUN1Pxto_i0cssFBZehEWyrWnh7_CJ3zVFac73PefdIi7cL0-E&fref=nf

Mój link referencyjny Tesli:
https://ts.la/daniel44235

Moja strona:

http://wynajmijtesle.com/

Mój drugi kanał:

https://www.youtube.com/channel/UCWx0s1mAb5MEdz7kUbiTqKw

Mój fanpage na FB:

https://web.facebook.com/danielgrzybofficial/?ref=br_rs

Mój Instagram:

https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Mój Twitter:

https://twitter.com/Daniel59025706?lang=pl

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

danielgrzyb.mail@gmail.com

Zapraszam na stronę poświęconą nowinkom o samochodach elektrycznych:
http://samochodyelektryczne.news/

#serwistesli #tesla #danielgrzyb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

38 thoughts on “WYCIĄGAMY BATERIĘ z Tesli! | Daniel Grzyb

  1. Olej z silnika… noo. Nie ma i chyba nie dziwne.
    Łożyska pewnie są smarowane i dyfer. Tu wiele nie wysmarkało, ale co ja się znam… Przytarło się mechanicznie i się powierzchnie "polubiły". Dobrze, że komp odłączył silnik, nawet on nie chciał fajerwerków oglądać.

  2. Dzięki za ten film teraz wiem jak tesla jest zbudowana 🙂 Silnik napędza od razu osie kół stąd ten moment obrotowy 🙂 zawsze mówię że proste rozwiązania są najlepsze i najmniej awaryjne.

  3. zjebane audio no chyba że u mnie był czasmi taki robotyczny dźwięk i szum wiatru P.S Kup taką osłonke na mikrofon no chyba że mikro z kamery nagrywasz to kup mikro

  4. Samochody alektryczne…wszystko fajnie tylko z punktu widzenia ekologii jakie są koszty wytworzenia takich akumulatorów a później ich utylizacji?? Pewnie wytrzymają parę lat a wymiana takiej baterii pewnie kosztuje majątek. To jak jazda na światłach cały rok, niby bezpieczniej ale takie auto średnio spala 1l paliwa więcej na 100km…ekologicznie? Zawsze jest tak , że nie ma samych plusów są i minusy nowych technologii.

  5. W przekladni nie bylo oleju ale jaja , bo wycieku tez tam nie zaowarzylem. Prawdopodobnie przekladnia sie zatarla bo jakiemus leniowi przy skladaniu zabraklo oleju I zalal olej z taleza po frytkach bo byla akurat pora lanczu. To zenada ze w tak nowych autach za tyle sosu takie awarie.

  6. "serwis u Dominika" `Przykro mi, ale wygląda to na antyreklamę. Śruby w piach, kluczem hydraulicznym opaski samozaciskowe, folia aluminiowa na połączenia elektryczne, zaciski na kablu wiszą. A później taką Teselką, ktoś 250km/h będzie na autobanie się rozbijał… miejmy nadzieję tylko, że nie dosłownie, jak hamulce straci. Ja chciałbym zobaczyć jak Dominik pracę sobie zorganizuje, kupuje odpowiednie narzędzia i róbi robotę porządnie, a nie po polsku na odp.. bo taniej niż w Berlinie.

  7. ta bateria powinna się trzymać na paru zatrzaskach najlepiej takich które w razie pożaru same się rozepną wtedy w razie zapłonu baterii jest szansa na uratowanie reszty samochodu takie moje luźne przemyślenia

  8. Motoryzacja zatacza błędne koło… bosze co to za tandeta za tyle pieniędzy i kto będzie utylizował takie baterie jak np. wszyscy na świecie przejdą na elektryki. Pewnie wszystko będzie płynęło do krajów 3go świata do afryki i tam się będą martwić.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!