Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – Skąd się wzięły?



Skąd wzięły się samochody elektryczne? Czy jest to nowy wynalazek? Kiedy powstawały i dlaczego przez większość czasu nie było o nich słychu? Ile kosztuje i trwa naładowanie samochodu elektrycznego? Zapraszam na historię samochodów elektrycznych!

Odwiedź nasze strony!
Grupa na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/moto.zagwozdki/?ref=bookmarks

https://www.cwst1.pl
https://www.facebook.com/Rekonstrukcja-CWS-T-1-Ludwik-Rożniakowski-119837808671119
https://www.facebook.com/cws.rekonstrukcja

Subskrypcja:
http://www.youtube.com/user/ckdzpc?sub_confirmation=1
————————————————————————-
Źródła:
– Przyspieszenie Tesli S:

– Wymiana akumulatorów (Better Place):

————————————————————————-
Muzyka:
– Dan Lebowitz – The Opening
– Dan Lebowitz – Lone Wolf

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

36 thoughts on “SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – Skąd się wzięły?

  1. Nie tedy droga panowie , nic na siłę, żeby zmienić całą motoryzacje na elektryki to musi być w nich cos atrakcyjniejszego od spalinowców co ludzi zachęci do kupna. Na razie nic w elektryku nie jest lepsze dla uzytkownika, wiec cena powinna byc niższa i to napedzi sprzedaż. A jak ja widze że cena za elektryka to 120 tys zł a za spaliniaka 80 tys zł i jak uszkodze elektryka to idzie na złom a spaliniaka mogę naprawiać , po 200 tys km bateria kosztuje mnie 30 tys zł a remont silnika w spaliniaku 5000 zł to ….. gdzie zacheta do kupna elektryka. Chrzanić elektryki , jeszcze nie ta technologia i tylko wymusić na mnie może prawo EU zakup elektryka, a dojdzie do tego że po 2035 roku ludzie będą w nieskończoność naprawiać stare graty spalinowe bo elektryk będzie za drogi . Prawa rynku a nie ustawy zmienia sytuację, albo połowa ludzi nie bedzie miała auta co oznacza odebranie podstawowej wolności człowieka do przemieszczania się. Karta praw podstawowych EU. W dupie z takim podejściem do tematu elektryfikacji, a pomijam slad weglowy produkcji i utylizacji akumulatorów.

  2. Jak słyszę elektryki poprawiają jakość powietrza w miastach to mnie szlak trafia. Jest to powtarzany mit ludzi nie mających zielonego pojęcia o czym mówią. W niemczech wyszedł raport o jakości powietrza i co je zanieczyszcza, za 35% zanieczyszczeń odpowiadały samochody z tego tylko kilkanaście procent to spaliny z silnika!! Nikt nie podnosi aspektu że najwięcej zanieczyszczeń powodują opony bieżnik, hamulce oraz unoszony pył.

  3. Ja jeżdżę od 1998r. Pierwsze moje auto to Citroen SAXO. Oczywiście auto było idealne na miasto w 5 drzwiach. Posiadało jeszcze starego typu baterie, które trzeba było obsługiwać czyli raz na 5tyś km dolać wody do dysz znajdujących się przy podszybiu. Do dziś miło wspominam to auto i jeszcze bym je nabył, co nie jest łatwe. Teraz jeżdżę EREV, bo BEV, jest w naszym zacofanym kraju jeszcze zbyt stresujący a zacząłem jeździć po wielu małych miejscowościach. Gdyby to było samo miasto to oczywiście BEV, ale przecież EREV to nic innego jak BEV tyle że z własnym generatorem prądu i właśni tak używam tego auta. Po mieście jako BEV a w trasie jak EREV. Tego rodzaju napędem wiem, że zawsze dojadę do celu. Nie raz miałem sytuacje, gdzie ustępowałem miejsca komuś z BEV na ładowarce, lub ładowarka po prostu nie działała. Na dzień dzisiejszy właśnie jestem podczas zakupu ostatniego modelu EREV a jak ten kraj się obudzi ze snu i wyrosną ładowarki, to będzie BEV i to chyba z chin, bo to co robią chiny, to za mojego życia w PL nigdy. Dla ciekawości od 18 Września 2021r można składać zamówienia na Cadillac Lyriq.

  4. Niestety ale póki co elektryki to pięknie brzmiące hasła i ślepa uliczka.
    Obecnie najbardziej ekologiczną alternatywą są silniki spalinowe zasilane różnymi rodzajami gazu; lpg, cng etc.

  5. A to nie koniec. Dla przykłady sygnalizuję kolejny problem, za który naród będzie jeszcze musiał zapłacić, ze swojej ciężko zapracowanej krwawicy. I tak z mądrości pana premiera Mateusza Morawieckiego:
    Orlen poinformował – „Do końca pierwszego kwartału 2019 roku Koncern odda do użytku co najmniej 20 stacji szybkiego ładowania, o mocy 50 i 100 kW, zlokalizowanych na stacjach ORLEN w miastach i przy trasach tranzytowych”.

    Weźmy dwa konkretne przykłady: BMW i3 i Nissan Leaf.
    Przykład: BMW i3
    Pojemność baterii akumulatorów = 27 kWh (80% baterii – 21,6 kWh)
    Zasięg realny około – 200 km
    Cena za 1 kWh = 0,53 zł
    Czas ładowania (0-80%) = Pojemność baterii akumulatorów w kWh / Moc stacji w kW
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 50 kW (moc stacji 50 kW) = 26 min
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 7,4 kW (moc stacji 7,4 kW) = 175 min ≈ 3 h
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 2,3 kW (ładowarka 230 V, 10 A) = 590 min ≈ 10 h
    Koszt przejechania 100 km = 13,5 kWh * 0,53 zł/kWh = 7,16 zł

    Przykład: Nissan Leaf
    Pojemność baterii akumulatorów = 30 kWh (80% baterii – 24 kWh)
    Zasięg realny około – 210 km
    Cena za 1 kWh = 0,53 zł
    Czas ładowania (0-80%) = Pojemność baterii akumulatorów w kWh / Moc stacji w kW
    Czas ładowania = 24 kWh / 50 kW (moc stacji 50 kW) = 29 min
    Czas ładowania = 24 kWh / 6,6 kW (moc stacji min. 7,4 kW) = 215 min ≈ 3,5 h
    Czas ładowania = 24 kWh / 2,3 kW (ładowarka 230 V, 10 A) = 625 min ≈ 10,5 h
    Koszt przejechania 100 km = 15 kWh * 0,53 zł/kWh = 7,04 zł/100 km

    Co wynika z tych danych? Ano to, że takie autka możesz sobie naładować w domu ale w 11 godzin (2,3 kW /ładowarka 230 V, 10 A). W przypadku ORLEN-owskich stacji szybkiego ładowania, o mocy 50 i 100 kW potrzebny jest NOWY fragment systemu elektroenergetycznego a w nim: Lina zasilająca 15 kV, Rozdzielnia SN 15 kV, Transformator 1000 kVA (przy 6 – 7 samochodach ładowanych jednocześnie), Rozdzielnię NN 0,4 kV i ewentualną stację prostownikową + wykwalifikowany personel do obsługi samochodów. Stacja SN 15/0.4 kV to koszt około 300 000 zł a koszt linii w zależności od długości to mogą być i setki tysięcy/miliony zł.
    I o tych milionowych kosztach nikt nie mówi bredząc o szybkim ładowaniu w 30 minut. Po to żeby móc ładować samochód w ½ h za 15 zł trzeba zainwestować MILIONY! Tego Wam pan premier Mateusz Morawiecki nie powie bo ani on ani nikt z jego otoczenia się na tym nie zna. Bredzą tylko „w pół godziny za 15 zł”. A to gucio prawda. Jest to takie sedno „mądrości” wybitnego ekonomisty, premiera Mateusza Morawieckiego i jego wybitnej w sprawach gospodarczych, sponsorki PiS utrzymującej się z dotacji i stanowisk w bankach i spółkach skarbu państwa. Pojawi się zysk z naładowania kilku samochodów dziennie po 15 zł sztuka ze stacji energetycznej której koszt to np. 650 000 zł. Czas amortyzacji = nieskończoność, zważywszy na konserwację i ewentualne remonty.
    Jaśniej już?

    A tak nawiasem, gdyby od lat '90 przeznaczono tylko mały ułamek tego co rozkradają, defraudują i MARNUJĄ "politycy" na badania w polskich uczelniach nad nowymi źródłami energii elektrycznej to dzisiaj mielibyśmy patenty i prawdziwe samochody elektryczne o zasięgu przynajmniej 800 – 1500 km i wielką produkcję na cały świat.
    A tak mamy jedno wielkie gówno nieustannie głoszone w TVN/Polsat/TVP przez ubowców i ich pomioty oraz i ich agenturę.
    Nieustanny bełkot. Wyobraźcie sobie proszę, jaką potęgą stałaby się Polska jakby tych naszych sowietów, posłać do piachu tak jak w swoim rozkazie, w A.D. 1945 zalecał kpt. Stanisław Sojczyński "Warszyc".
    Jakby się od nich tak nagle uwolnić, od tych kilkudziesięciu tysięcy degeneratów i wykolejeńców i zacząć normalnie żyć i pracować.

    Mądrości pana premiera Mateusza Morawieckiego cd.
    Raport z dnia dzisiejszego 29-08 A.D. 2019:
    Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
    ul. Warszawska 165 05-520 Konstancin-Jeziorna
    ZAPOTRZEBOWANIE = 23 018 [MW]
    GENERACJA = 21 345 [MW]
    el. cieplne 20 387 [MW]
    el. wodne 372 [MW]
    el. wiatrowe 535 [MW]
    SALDO WYMIANY CAŁKOWITEJ [MW] = -1 659 IMPORT
    https://www.pse.pl/dane-systemowe
    Dla samochodu elektrycznego BMW i3 i Nissan Leaf:
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 50 kW (moc stacji 50 kW) = 26 min
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 7,4 kW (moc stacji 7,4 kW) = 175 min ≈ 3 h
    Czas ładowania = 21,6 kWh / 2,3 kW (ładowarka 230 V, 10 A) = 590 min ≈ 10 h
    odpowiada poborowi mocy odpowiednio:
    [MW] 50 000
    [MW] 7 400
    [MW] 2 300
    I teraz bardzo proszę, niech ktokolwiek z minusujących mnie mądrali i czcicieli PiS odpowie na proste pytanie:
    Skąd wziąć dwukrotnie większą moc niż posiada cały system elektroenergetyczny! w Polsce gdyby temu milionowi kierowców przyszło do głowy naładować samochody w tej samej godzinie?
    GENERACJA 21 345 [MW]
    POTRZEBY 21 345 [MW] + 50 000 [MW] = 71 345 [MW] (334% mocy całego systemu!)
    To wymaga wybudowania 10 (dziesięciu!) elektrowni wielkości Bełchatowa!
    Ładowanie nawet w ciągu 3 godzin miliona aut wymaga wybudowania 2 (dwóch!) elektrowni wielkości Bełchatowa!
    I co pani Tarnawska, ma Pani coś mądrego do powiedzenia o tych głupich przywódcach którzy bladego pojęcia o całości projektu nie mają?
    Przestańcie się ośmieszać bo te Wasze minusy i pouczenia tylko Was pogrążają.
    Ja wiem, że to boli bezrozumnych PiSowców, że premier Morawiecki tak dał się podpuścić swoim niekumatym doradcom ale cóż?
    Minie też go trochę szkoda ale tylko trochę, bo może sobie brać mądrzejszych doradców i tyle.

    P.S. Jestem mgr inż. elektrykiem, po studiach dziennych na Politechnice Warszawskiej i trochę (prawie 40 lat) w tej dziedzinie pracowałem.

  6. Należy wspomnieć, że Rotschild który posiadał blisko 90% ropy w USA sponsorował Henrego Forda. To był główny gwoźdź do trumny. A gdzie wzmianka o Nikoli Tesli i jego zmodyfikowanym samochodzie Pierce Arrow?

  7. Tylko że teraz każdy elektryk jest CHIŃSKI. Żeby kupić akumulator litowy nie ważny jaki trzeba go kupić z Chin. To China narzucają cenę. Zapamiętajcie kupując i promując elektryczny samochód promujecie przeniesienie produkcji do Chin. Tesla nie ma produkcji tylko montownie w USA.

  8. Elektryczne pojazdy to nie jest przyszłość, tylko teraźniejszość. Poczekajcie parę dni jak tylko Tesla otworzy serwis w Warszawie. Jeżdże elektrycznymi motocyklami i motorowerami od 2014 roku. Vectrix vx1 oraz Romet EV 1 po tuningu z akumulatorami takimi jak w Tesli. W sezonie 2018 Rometem zrobiłem prawie 12 tyś km. Ładowałem się na stacjach Orlen ze zwykłego gniazdka gratisowo, dzięki uprzejmości pracowników. Jedyny problem jaki miałem , to : gdzie by tu dziś pojechać po pracy.( Romrt EV1, V max- 80 km/h. Akumulatory litowo jonowe 5.5 kWh. Czas ładowania ok 2h. Zasięg od 100 do 200 km. W zależnóści od prędkości. Przy 70 km/h zasięg 100km. Przy 40km/h zasięg ok 200km. Ładowarka o mocy ok 2kW. Z regulacją mocy ładowania. Odzysk energi przy hamowaniu. Komputer pokładowy pokazujący orientacyjny zasięg, wskaźnik temp. silnika itp. W Polsce po takim tuningu jest tylko 7 szt takich Rometów. Żywotność aku, ok 100 tyś km.

  9. Potrzeba ustawy , o natychmiastowym montażu " pełzaków" ( 2 kw silnik elektryczny podpięty za sprzęgłem , pracujący gdy auto jest w pozycji luz, wyzwalany z przycisków na lewarku, zasilany z akumulatora w samochodzie).
    Znikną problemy z kopceniem w korkach, na tym rozwiązaniu dowleczesz się do mechanika czy stacji benzynowej.

  10. Tankowanie samochodu z silnikiem spalinowym,LPG,pare minut,zasięg 530-550 km na jednym tankowaniu,dostępność stacji tankowania praktycznie wszędzie…Samochód gotowy do użycia w każdej chwili,zakładając że jest sprawny,bo przynajmniej paliwo jest zawsze(gaz czasami się może skończyć😉).Samochody elektryczne jak najbardziej,ale tylko w momencie kiedy zaczną dorównywać szybkością tankowania,dostępnością stacji i zasięgiem.Co prawda jest coś takiego jak proces rekuperacji czyli odzyskiwanie energii z procesu hamowania,ale chyba nie zwiększa to aż tak znacząco zasięgu elektryka,jeżeli jedziemy już po za miastem.W mieście,gdzie są wieczne korki,światła zablokowane skrzyżowania i gdzie cały czas hamujemy zda to egzamin .

  11. Moim zdaniem samochód wyposażony w baterie o zasięgu 100 – 150 km byłby idealny do jazdy "wokół komina" – czyli do pracy, szkoły, na zakupy, do kościoła, lekarza, etc, etc – czyli na 90% "nalotu" zwykłych, rodzinnych aut. Ładujesz go sobie spokoinie w garażu przez noc za 8 zł i masz 150 km zasięgu na następny dzień. Bajka. Dla mnie w każdym razie SUPER.
    Na dłuższe trasy, to albo wynajem spalinówki (jadę elektrykiem do wynajemcy, zostawiam elekrtyka na parkingu i w trasę jadę spaliniakiem o dużym zasięgu), albo silnik spalinowy na pokładzie samochodu, taki od kosiarki, o mocy 20 KW wystarczy. Silnik ów napędzałby alternator ładujący baterie i utrzymujący stały poziom naładowania, np. 10-20%. Do przyspieszania samochód czerpałby prąd z akumulatora z chwilową mocą dużą, ale w czasie normalnej jazdy z mocą 10 – 15 kW silnik byłby w stanie to "odrobić" pracując z mocą 20 kW non -stop, czy się stoi, czy się jedzie. Taki silnik pozwalałby jechać dalej, mimo braku stacji ładowania, pracowałby cały czas w swoim optymalnym zakresie, w którym byłby właśnie zoptymalizowany na maksymalną sprawność, nie potrzebowałby sprzęgła, skrzyni biegów, zmiennych faz rozrządu, sterowania i innych cudów, przez to samo już byłby dużo prostszy i tańszy w obsłudze. Pracowałby cały czas ze stałym obciążeniem, przy stałych obrotach. Dla silnika spalinowego takie warunki pracy to luksus! A także byłby trwalszy – nie dałoby się go "upalać" driftując pod Biedronką w niedzielę. No i wykorzystywany przez maks 10-15% czasu jazdy zwyczajnego samochodu rodzinnego. Właśnie opisałem coś w stylu BMW i3…
    Można by nawet go demontować z auta, kiedy wiadomo byłoby, żę nie będzie on potrzebny.
    Takie autko bym zakupił "w ciemno", gdyby tylko jego cena była niekosmiczna. OK, nawet byłbym w stanie dać 15% więcej niż za spaliniaka o porównywalnych parametrach, bo 90 – 95% mojej jazdy to właśnie "jazda wokół komina" a w trasę ponad 130 km to chyba nigdy się nie wybrałem… Serio.

  12. Dobrze dobrze ze powstaja takie filmiki. Wiedza od podstaw i tak trzeba edukowac, bo zaraz za rozwojem musi isc i edukacja – na bank malo kto ma pełną wiedza w obszarze elektromobilnosci. A to sie przyda zwlaszcza ze naprawde wiele sie u nas dzieje. Wystarczy spojrzec na greenway'a – stacji ładowania przybywa i ludzi nalezaloby o tym powiadomic, bo czesto bariera w decyzji do zakupu jest wlasnie strach o brak stacji ładowania

  13. Codziennie mijam 3 tesle, dwa sedany czerwony i czarny oraz alla suva brązowy mat. Stylistyką nie powalają ale największym plusem jest możliwość ładowania z gniazdka podobnie jak sajczęto ellectra ;D

  14. Teraz tylko budować elektrownie atomowe i mamy tanią jazdę. Warto dodać, że silniki elektryczne mają efektywność energetyczną tj. sprawność na poziomie ponad 90%, podczas gdy spalinowe ledwie 40%. Zatem to jest przyszłość motoryzacji!

  15. Śpieszmy się kochać duże V12-ki,V8-ki, V6-ki … bo już niedługo odejdą na dobre…. 🙁
    Elektryki to kwestia czasu. Prawdopodobnie auta wodorowe będą na topie, bo osiągają wysokie zasięgi.
    Po tym 2030r. będzie mi smutno, bo nowego prawilnego V8 się już nie dostanie. Te które będą jeszcze jeździć staną się obiektami pożądania… 😀
    PS: Żaden elektryk nie pomerda uszu takim rykiem i bulgotem i nie da takiej frajdy uczucia obcowania z potworem jak daje 8 cylindrów z dobrym wydechem… 🙂 Już teraz sztuczne dorabianie dźwięku z głośników przy trzycylindrowym silniczku pod maską jest żenujące…

  16. Czyli szybkie ładowanie ( jedyne słuszne, no chyba że ma się 15 h żeby samochód sie naładował) jest droższe od LPG….czyli jednak lpg nadal najlepsze do auta

  17. Poczekać aż samochodów elektrycznych będzie dużo i ludzie dowiedzą się że w popularnym modelu akumulatora (mocniejsza bateria) używanym przez kilka koncernów samochodowych będzie wadliwa tak jak w Samsungowym Note 7 to w ogóle ta gałąź motoryzacji zniknie

  18. Tak, czy inaczej trzeba będzie się w przyszłości przesiąść do jakiegoś eko auta, ale to i tak nie będzie tańsze, niż benzyniak. Koncerny muszą zarabiać, a klient zapłaci.
    "Stara" motoryzacja ma to "coś" w sobie. Jednak elektryki też mają swoje plusy, choćby stały moment obr. Więc myślę, że silniki na wodór są dobrym kompromisem. Odwrotu już nie ma.

  19. Wiecie dlaczego koncerny takie jak renault czy nissan tak promują elektryki?Bo trzeba płaci za baterię co miesiąc.W UK za baterie trzeba płacić 70 funtów miesięcznie z limitem do 6000 mil rocznie.Mnie na benzyne wydaję niż to jest warte :)Tylko tesla sprzedaję auta z baterią.Byłem kiedyś zainteresowany właśnie renault fluence 🙂

  20. Tesla wymyslil samochody elektryczne 😀 ale niestety powiedzieli mu ludzie od ropy, zeby spadał bo komu przeciez sprzedadzą ropę. Chodzi tu w sumie o silnik antygrawitacyjny. A film jak zwykle super profesjonalny.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!