SERWISANT ROWEROWY POWINIEN BYĆ ELEKTRYKIEM? | DO ROBOTY
A jeśli Wy przed wiosennym sezonem szukacie pracy w serwisie rowerowym lub w innej branży koniecznie zapoznajcie się z ogłoszeniami na https://www.olx.pl/praca/
Subskrybuj Do Roboty: https://www.youtube.com/channel/UCF5Ug3YNz41qauWNMacdLgw?sub_confirmation=1
#serwis #rowerelektryczny #bikefitting
Podziękowania dla Serwisu Rowerowego Bike Atelier za możliwość realizacji materiału – https://bikeatelier.pl/
A jeśli chcecie zobaczyć backstage nagrań kolejnych odcinków wbijajcie na instagram https://www.instagram.com/onkaczmarczyk
Współpraca komercyjna: wspolpraca@doroboty.tv
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Wbijajcie również na mój drugi kanał i zobaczcie nasz test rowerów 💪https://youtu.be/ymmBzDMPIrg
Jaka to jest bzdura totalna te pseudo testy to jest tylko i wyłącznie wyciąganie kasy od klienta
26,27,5 i 29 cali
Następny odcinek w kościele
baterie tez sie niszczon w rowerach elektryczny nie ma nigdy powiedziane sie nie zniszczy
Ja rozumiem że ktoś ma pasje , że użyte jakieś materiały i marka premium. Lecz jak dla mnie dać za rower ~ 40 k to trzeba być mocno chorym . Za 40 k kupuję nową mt09 i nie zastąpi sportu i ruchu lecz chodzi mi o porównanie skomplikowania budowy itd. Jak ktoś lubi być ruchany na kasę to ok.
Kupilem w tej firmie dwa rowery merida w sosnowcu , polecam
Rower dla każdego z duża kasą, zapomniałeś dodać kolego.
26 cali 27,5 cali 29 cali
Rozm. Kół: 27.5 , 28 i 29"
Chłopie co ty stulosz że nie wolno dotykać palcami tarczy hamulcowej. A jak wjedziesz w kałuże to co się dzieje
0:55 ło kurde co to było? Canyon w elektryku czy co?
To teraz hulejnogi elektryczne
29.5 27.5
Może mi ktoś wytłumaczyć bo czegoś tu nie rozumiem jak rower elektryczny może kosztować 36 czy 50 tyś zł jak za tyle to się kupuje dobre auto które ma silnik skrzynię i mnóstwo innych podzespołów to takie auto powinno kosztować nie np 40 tys tylko 200 tys o chi.? tu chodzi bo coś mi się zdaje że lednie to robią ludzi na pieniądze z tymi rowerkami
igorkoniarek92@wp.pl
27'5
28
29
Dziękuję dowodzenia
Odpowiedz: 27,5" 28" 29"
Email: alanekzochowski@gmail.com
Taki właśnie rower mi się podoba i bym taki chciał
(y)
Mechanika pojazdowa
malkolmin54@gmail.com
26,27.5,29 (w szosach 28)
kacaperek1@interia.pl
26;27,5;29 pozdrawiam
27.5
28
29
Te rozmiary są dla osób dorosłych
27.5
28
29
Zrób odcinek jako Mechanik autobusowy proszę
27,5
26,27.5,29
mmalec749@gmail.com
26,27,28,29 Szymikosa@gmail.com
26 27,5 29
że co?! podczas serwisu elektryka nie sprawdzają stanu żywotności baterii?
26,27,5,29 email: danekdrugidrugi@gmail.com
Może by tak praca wysokościowa ale jako mycie okien w wierzowcach albo wysokich budynkach
filipk365@interia.pl
odp: 26, 27.5, 29
Przecież ci ludzie w tym serwisie sie nie znają na rowach, i w niektórych momentach gadają totalnie głupoty , ludzie z łapanki
29. 27,5. 27
marchewkapl09@gmail.com
Rozmiar koła w rowerze dla dorosłych to: 26" 27.5" oraz 29"
😀
27.5
28 (to w szosah czy rowerach przełajowych )
29
Ja mam rower za 21k nie ten co na prof bo to zdjęcie z 2018
Rower: TREK REMEDY 9 27.5 RSL 2017 Race Shop Limited
Teraz kosztuje 17k ale jak wychodził kosztował 21k i teraz znowu drożeje bo rowery są prawie niedostępne
Odpowiedź do konkursu to :
-27,5
-28
-29
Odpowiedź do konkursu to: 26 cali, 27,5 cala oraz 29 cali, które sam posiadam