Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
31 thoughts on “SERES 3 – Nowy SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY na Polskim rynku! Test i WRAŻENIA z jazdy⚡️”
Szczerze nie ma to jak diesel i stare auto zatankuje wszędzie jak ja bum miał szukać istrybutorow i czekać na ladowanie kilka godzin to Dziękuję za taką technologie Nawet jak mi auto gdzieś stanie na ulicy to dojdę na pieszo na stację doniosę 5 l paliwa i jadę dalej A Wes ty donieś prąd do auta masakra Jeszcze się ludzie przekonają co to elektryk wywalone pieniądze w błoto
To jest samochód w porządku, ale na pewno nie za te pieniądze. Jest wrzesień 2022, teraz chcą za niego 188 900 zł, cena absolutnie nieakceptowalna. Widać w nim chińskość w detalach po kilkuset km użytkowania. Wyposażenie super, denerwuje brak ledów i tempomatu. Dodatkowo przedpotopowe multimedia i procesor sterujący z Kamaza. Menu tylko w języku angielskim lub chińskim, opony marki Chao Yang na mokrym wręcz niebezpieczne. Jeśli by tę kwotę za niego zbliżyć do 100k to byłoby rewelacja. Teraz jest tylko ciekawostką.
Samochód mi się podoba. Przede wszystkim ma odpowiednie wymiary. Nie jest niski i jest bardzo miękki. Na autostradzie nawet jak jeżdżę szybko to przewidywalnie. Najbardziej mi się podoba to że jest mięki. Planuję przeprowadzkę do Irlandii i na wyspach sporo jeździ podobnych MG. Lepiej jednak jak jest dostęp do serwisu i tanich części zamiennych dostępnych od ręki typu szyba. Ja myślę o zakupie niedocenianego opla Ampery-e. Gdzie przy spokojnej jeździe mogę zrobić 500km bez problemu. Ale myślę że samochód przyjmie się na polskim rynku szybko. Dlatego właśnie najwięksi gracze motoryzacyjni blokowali rozwój elektryków bo chcieli jeszcze zarobić na swojej technologii. Samochód elektryczny natomiast jest łatwo zrobić. Czekamy więc na polską izerę. Dziękuję za materiał.
Popieram Twoje działania na polu popularyzacji elektromobilności i robisz to na dobrym poziomie i szacunek Tobie za to . Ale testy wybacz to masakra cytuję …………… ponieważ samochód bardzo słabo przyśpiesza………. Nie znam takiego pojęcia "słabo przyśpiesza " . Audi Q4 e-tron 35 przyśpiesza do setki w 9 sekund . Na twojej skali to jeszcze słabiej przyśpiesza od Seresa ??????
Z całym szacunkiem… Ale UŻYWAJ MIKROFONU ! Wkurza ten chaos dźwiękowy. Oglądam Towoje filmy i raz jest ok a raz sieczka z dźwiękiem. Przecież masz już doświadczenie więc proszę nagrywaj dobry dźwięk:)
8,9 sekundy do 100 jest dla Ciebie słabo. Życzę powodzenia jak w terenie zabudowanym wprowadzą 30-stki oraz wejdzie nowy taryfikator mandatów. Wtedy to nawet 30 koni w aucie wystarczy do jazdy na co dzień. Druga rzecz: Wtyczka CCS nie działa. Super reklama. Nie ma to jak spieszyć się, korzystać z szybkiej ładowarki (bo jak mi się nie spieszyłoby to można z wolniejszej) i nie działa 🙂 Tylko hybrydy HEV, max plug-iny. Dalszy "cyrk" nie ma sensu. Bardzo słabe auto, bardzo słabe ładowarki. Tyle.
Daniel w 12:20 mówisz "spodoba się europejczykom i polaką". Trzy razy odsłuchiwałem i tak właśnie powiedziałeś. Żebyś jeszcze tak samo powiedział "europejczyką". Skąd taki dziwny błąd? Europejczykom i polakom.
Słaby zasięg? Wcale nie. To są po prostu chińskie kilometry, one są 2 razy mniejsze od polskich. Tak samo chińskie amperogodziny, itd. To oczywista oczywistość dla kogoś, kto często kupuje w chińskich sklepach internetowych.
te 163KM to chyba wykręcone w sofcie bo ma tylko 300Nm znamionowo, chociaż dziwnie mało waży tylko 1650kg te 6,6 na 230V 32A czy trójfaze ogarnia? jeśli stacja daje tylko 5kWh drogi jak na chińczyka
Szczerze nie ma to jak diesel i stare auto zatankuje wszędzie jak ja bum miał szukać istrybutorow i czekać na ladowanie kilka godzin to Dziękuję za taką technologie
Nawet jak mi auto gdzieś stanie na ulicy to dojdę na pieszo na stację doniosę 5 l paliwa i jadę dalej
A Wes ty donieś prąd do auta masakra
Jeszcze się ludzie przekonają co to elektryk wywalone
pieniądze w błoto
Mała prędkość 167 km/godz? A gdzie ty chłopcze chcesz jeździć szybciej? Przecież to nie bolid do jazd po torach wyścigowych!
To jest samochód w porządku, ale na pewno nie za te pieniądze. Jest wrzesień 2022, teraz chcą za niego 188 900 zł, cena absolutnie nieakceptowalna. Widać w nim chińskość w detalach po kilkuset km użytkowania. Wyposażenie super, denerwuje brak ledów i tempomatu. Dodatkowo przedpotopowe multimedia i procesor sterujący z Kamaza. Menu tylko w języku angielskim lub chińskim, opony marki Chao Yang na mokrym wręcz niebezpieczne. Jeśli by tę kwotę za niego zbliżyć do 100k to byłoby rewelacja. Teraz jest tylko ciekawostką.
Koleś… co Ty możesz powiedzieć…
ta cena jest jakaś kosmiczna. w chinach to auto kosztuje około 97 tyś zł. 169 tyś w Polsce więc kto bierze 72 tys zł?
Czy "chińskie (Volvo) kojarzy się z czymś tandetnym?"
Samochód mi się podoba. Przede wszystkim ma odpowiednie wymiary. Nie jest niski i jest bardzo miękki. Na autostradzie nawet jak jeżdżę szybko to przewidywalnie. Najbardziej mi się podoba to że jest mięki. Planuję przeprowadzkę do Irlandii i na wyspach sporo jeździ podobnych MG. Lepiej jednak jak jest dostęp do serwisu i tanich części zamiennych dostępnych od ręki typu szyba. Ja myślę o zakupie niedocenianego opla Ampery-e. Gdzie przy spokojnej jeździe mogę zrobić 500km bez problemu. Ale myślę że samochód przyjmie się na polskim rynku szybko. Dlatego właśnie najwięksi gracze motoryzacyjni blokowali rozwój elektryków bo chcieli jeszcze zarobić na swojej technologii. Samochód elektryczny natomiast jest łatwo zrobić. Czekamy więc na polską izerę. Dziękuję za materiał.
za 100tyś zł bym kupił ale nie za 160 bo tyle kosztuje chyba KIA
Nie kupujemy dzbany chinszczyzny. Nie wspieramy rezimu i nie drenujemy europejskiego rynku.
Z chińskich marek samochodowych to jednak póki co rządzi Volvo
Nie spodzialem się takiego samochodu na polskim rynku
to jakaś nieznana firma w chinach pokarz lepiej jakieś chińskie auto ze znanej tam 5 np DYD a z europejskich chińskich aut ciekawe są volvo i mg
Za te pieniądze? Nie sądzę.
Drogo bardzo drogo, w Anglii MG MS 22.000 funtów też angielsko chiński koncern. A tu jest wyższa marża w salonach.
Nie No super te auta elektryczne – za te cenę tylko brać hahahhaH jaki brzydki i drogi szrot.
Popieram Twoje działania na polu popularyzacji elektromobilności i robisz to na dobrym poziomie i szacunek Tobie za to . Ale testy wybacz to masakra cytuję …………… ponieważ samochód bardzo słabo przyśpiesza………. Nie znam takiego pojęcia "słabo przyśpiesza " . Audi Q4 e-tron 35 przyśpiesza do setki w 9 sekund . Na twojej skali to jeszcze słabiej przyśpiesza od Seresa ??????
Mówisz w krótkim filmie że ładujesz się 5x za darmo Tesla 3 w drodze z Chorwacji, jak to za darmo?
haha przeczytalem tytul jako STRES 3
Bardzo fajny odcinek! Będziesz testował kia ev6? Ja będę miał przyjemność w sobotę się przejechać😁
Z całym szacunkiem… Ale UŻYWAJ MIKROFONU ! Wkurza ten chaos dźwiękowy. Oglądam Towoje filmy i raz jest ok a raz sieczka z dźwiękiem. Przecież masz już doświadczenie więc proszę nagrywaj dobry dźwięk:)
Za taką cenę jaką oferują to nawet bym się nie zastanawiał tylko celował w Tesle : D
w bardzo podobnej cenie możemy mieć IONIQ 5 po po dopłatach , baaardzo słabo i te 8s do 100 ? :/
12:10 Auto ma na tylnej osi różne opony. Oj nieładnie. Dowodzik poproszę.😉
8,9 sekundy do 100 jest dla Ciebie słabo. Życzę powodzenia jak w terenie zabudowanym wprowadzą 30-stki oraz wejdzie nowy taryfikator mandatów. Wtedy to nawet 30 koni w aucie wystarczy do jazdy na co dzień.
Druga rzecz: Wtyczka CCS nie działa. Super reklama. Nie ma to jak spieszyć się, korzystać z szybkiej ładowarki (bo jak mi się nie spieszyłoby to można z wolniejszej) i nie działa 🙂 Tylko hybrydy HEV, max plug-iny. Dalszy "cyrk" nie ma sensu. Bardzo słabe auto, bardzo słabe ładowarki. Tyle.
Daniel w 12:20 mówisz "spodoba się europejczykom i polaką". Trzy razy odsłuchiwałem i tak właśnie powiedziałeś. Żebyś jeszcze tak samo powiedział "europejczyką". Skąd taki dziwny błąd?
Europejczykom i polakom.
Słaby zasięg? Wcale nie. To są po prostu chińskie kilometry, one są 2 razy mniejsze od polskich. Tak samo chińskie amperogodziny, itd. To oczywista oczywistość dla kogoś, kto często kupuje w chińskich sklepach internetowych.
Sedes 3😁
Za tyle kasy to mogli chociaż te ledy dać
Auto fajne ale stosunek ceny do jakości to żenada
Powinno kosztować maksymalnie 100 tyś według mnie
Niska prędkość maksymalna?
Przecież można max 140 jeździć XD
A elektrykiem to dopiero trzeba uważać
Pewnie tańsze od Tesli myślę że u nas się sprzeda
te 163KM to chyba wykręcone w sofcie bo ma tylko 300Nm znamionowo, chociaż dziwnie mało waży tylko 1650kg
te 6,6 na 230V 32A czy trójfaze ogarnia? jeśli stacja daje tylko 5kWh
drogi jak na chińczyka
Pierwszy komentarz