Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Pełny serwis widelca sprężynowego RST OMEGA + 5 głównych błędów podczas przeglądu amora.

RST Omega to przedstawiciel sprężynowych widelców amortyzowanych, dlatego większość działań będzie podobna także w innych modelach, pracujących na sprężynie.
Zwrócimy też uwagę na 5 najczęstszych błędów, jakie popełniamy podczas przeglądu amora.

Korzystając z poniższego linku do porównywania cen online pomagasz w zebraniu pieniędzy na zakup testowanych dla Was rowerów (aktualny projekt to porównanie trzech najtańszych na rynku Graveli): https://www.ceneo.pl/#crid=201611&pid=13870

Serwisowany amor: https://velo.pl/rst/omega-29-0

muzyka: https://www.youtube.com/user/RetnikDubs

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

45 thoughts on “Pełny serwis widelca sprężynowego RST OMEGA + 5 głównych błędów podczas przeglądu amora.

  1. Ciekawy odcinek, ale trochę bym się czepiał. Skoro film ma być o serwisowaniu widelca, to trzeba było wziąć jakiś używany widelec i go serwisować, a nie rozkręcasz nowy przy którym nie ma nic do roboty i tylko teoretyzujesz co trzeba wyczyścić, zamiast to pokazać. To taka uwaga na przyszłość 😉

  2. Mam pytanko techniczne do Pana .
    Mam widelec amortyzowany na sprężynach ,śruby są imbusowe .Tylko jak się do nich dobrać ?
    Potrzebny mi rozmiar klucza i jak zrobić sobie przedłużkę do niego?
    Czy sat jakieś oryginalne ?🤔
    Będę wdzięczny za merytoryczne podpowiedzi szajbajkowcòw o ile takowe mają ?😭😉
    Prawda jest taka że rower jest stary ,kupiony w 2015 roku ,to rower MTB z Green Bike Turbo Quattro.

  3. Gość, jesteś mocny! 🙂 Właściwy człowiek na swym miejscu. Nawet sposób w jaki mówisz, wiele o Tobie mówi dobrego. Uwielbiam ludzi z taką dokładnością i wiedzą, bo sam tak mam od dzieciaka i wiem jakie to ważne dla klienta. Miałem 10 lat jak rozebrałem w piwnicy Jubilata na części, mylem w nafcie i złożyłem na nowo. Był idealny. 🙂 A mój pierwszy poważny rower to był PAW. :)) Dziękuję bardzo za film. Właśnie kupiłem sobie używany, pierwszy rower z amo i muszę go sobie zrobić na cacy. Miejski, bo górski już odpada ze względu na stan kręgosłupa po operacjach. Pojeździłem niestety tylko kwadrans, bo nagle z tyłu rozerwało oponę i dentkę. Wybuch jak z samochodu był. Dramat, jak ludzie przechowują rowery. Cała linka na dlg 15 cm oderwana od gumy. Pewnie stał długo bez powietrza i popękała. Czas wymienić, będzie jak nowy. Tylko masa regulacji mnie czeka, praktycznie wszytkiego, bo wszędzie luzy, koło krzywo, bije w boki, widelec stuka.. I tak jeździła baba jakaś. 😂
    Pozdrawiam. 😊🎸
    P. S. może kiedyś mógłbym zrobić Panu muzykę do podkładów w filmach? Będzie oryginalna, gitarowa, ale może być też bardziej filmowa, jakiej nie ma nikt na yt. Takiemu fajnemu człowiekowi chętnie. 🙂

  4. Oglądam i zastanawiam się, czy odkopany wraz z rowererem sprzed 12 lat amorek Rockshox Dart 2, zasługuje na postawienie go na nogi czy lepiej od razu wymienić go na połowę lżejszy stalowy, sztywny widelec?

  5. Pomożecie? Kupiłem nowy rower i na amortyzatorze jak pracuje jest dużo oleju i bardzo dużo kurzu się na niego klei czu powiniennem amortyzator wduszać i ten olej wycierać czy nie?

  6. Witajcie…czy można użyć smaru np. do łożysk ,,,shimano bike grease,, ? kupiłem używany rower z amorkiem MANITOU R7 i nie trzyma powietrza.Chciałbym sam zregenerować…kupić uszczelki itp..ktoś powiedział, żeby sprawdzić czy wentyl jest dokręcony…wg mnie jest,chyba mało prawdopodobne aby był wentyl uszkodzony… nie chciałbym oddawać do serwisu……dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.

  7. Szajbajk, co może trzymać dolne i górne golenie po stronie blokady skoku? Amortyzator to srsuntour nex z mechaniczną blokadą. Odkręciłem dolne śruby, lewy i prawy korek, wyjąłem sprężynę, próbuję zdjąć dolne golenie i trzyma je element blokady skoku. Dodam, że w dolnych goleniach od strony blokady wystaje gwint śruby i za cholerę nie da się go ruszyć.

  8. jakim smarem potraktować sprężyny w amortyzatorze? Mam w domu FUCHS RENOLIT FLM 2, smar litowy do łożysk. Nada się?

    "FUCHS RENOLIT FLM 2 – to stabilny mechanicznie smar litowy wysokoodporny na działanie wody, oparty na oleju mineralnym z zawartością MoS2

    Smar litowy RENOLIT FLM 2 posiada w swoim składzie stałe dodatki smarne MoS2, które mają bezpośredni wpyw na obciążenia (szczegónie dynamiczne) w warunkach ekstremalnych, nawet przy niedoborze smaru. Zawarte w smarze RENOLIT FLM2 dodatki EP i AW, mają wpływ na stabilność smaru przy obciążeniach, poprawiają odporność na utlenianie, odporność na działanie wody i mają działanie antykorozyjne i antyzużyciowe.

    Smar Renolit FLM 2 dedykowany jest do wszelkiego rodzaju łożysk tocznych i ślizgowych gdzie mamy do czynienia z wysokimi obciążeniami stałymi i okresowymi oraz gdzie wymagane są wydłużone okresy pomiędzy przesmarowaniami. FUCHS RENOLIT FLM2 stosowany jest we wszystkich punktach smarowania w pojazdach, maszynach rolniczych, sprzęcie budowlanym, a także maszynach wykorzystywanych w górnictwie i kamieniołomach, przy produkcji betonu i gumy."

Dodaj komentarz

Zadzwoń!