Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

KIA Sorento 2021 – dużo samochodu w niskiej cenie (PL) – test i jazda próbna



Weź kredyt na samochód z Santander Consumer Bank.
https://stvkr.com/click-GQTREISV-KHEQCPAW?bt=25&tl=1

KIA Sorento 2021 to już czwarta generacja korańskiego SUVa. Pierwsza generacja Sorento wprowadzona na rynek w 2002 roku była jeszcze na ramie, ale kolejne dwie generacje porzuciły terenowy rodowód w zamian za lepsze właściwości jezdne. Nowa KIA Sorento jest na nowej platformie, która w założeniu ma jeszcze lepiej spisywać się na drodze, ale żeby “utility” (użyteczność) w skrócie SUV coś znaczyła, KIA zafundowała klientom nowe sterowanie napędem na wszystkie koła.

Nowe Sorento jest o centymetr dłuższe i szersze od modelu trzeciej generacji. Rozstaw osi wydłużył się o 3,5 cm. W zależności od wersji wyposażenia i napędu KIA Sorento może mieć felgi o średnicy od 17 do 20 cali.

Z przodu w oczy rzuca się spłaszczona, ostro kończąca się maska. Słupki A cofnięto o parę centymetrów, co optycznie powiększa sylwetkę Sorento. Z boku widoczny jest srebrny ząb na wysokości słupka C, który chyba ma po prostu przyciągać wzrok. Pionowe światła z tyłu są nawiązaniem do większego modelu Telluride.

Nowa Sorento występuje z dieslem o pojemności 2,2 litra z 8-stopniową przekładnią dwusprzęgłową nowej generacji oraz z napędem hybrydowym – na razie zwykłym – turbobenzyna 1.6 z motorem elektrycznym. Hybryda typu plug-in pojawi się w 2021 roku.

↔ KIA Sorento wymiary:
✔ długość: 4810 mm
✔ szerokość: 1900 mm
✔ wysokość: 1700 mm
✔ rozstaw osi: 2815 mm
✔ bagażnik: 179/813/1996 L

💲 KIA Sorento cena od: 158 000 pln

💲 KIA Sorento HEV EcoHybrid cena wersji testowej: 219 000 pln

🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives

💥 Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives

📢 mam drugi kanał – https://bit.ly/MareksGear. Opowiadam tam o sprzęcie, który wykorzystuję w moich niskobudżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: https://bit.ly/SubMareksGear

🚙 Obejrzyj też:
Ford Edge Ford Edge https://youtu.be/9NcFe6PfGaA
Honda CR-V https://youtu.be/x8-HYx01oGA
Hyundai Santa Fe https://youtu.be/5UYkgbKHMow
KIA Sorento https://youtu.be/DuVOyS2N3vE
Mazda CX-5 https://youtu.be/IQQKlebKcJM
Mazda CX-9 https://youtu.be/rWvf3h8i9Hk
Skoda Kodiaq Skoda Kodiaq https://youtu.be/QR5BMHgRvF4
Toyota RAV4 https://youtu.be/cmY4qF_OsxQ
Volkswagen Tiguan https://youtu.be/mQF3zXagmdU
Volkswagen Tiguan Allspace https://youtu.be/pfuZmsHS22o
Volkswagen Touareg https://youtu.be/FZDOLE9WMSY

#MarekDrives #KIA #KIASorento

📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

39 thoughts on “KIA Sorento 2021 – dużo samochodu w niskiej cenie (PL) – test i jazda próbna

  1. Drogi Marku.
    Czy w Polsce też jest wysyp zatartych silników 2.2 w Kii i Hyundai?

    Poczytajcie trochę o ilości zatartych silników 2.2 diesla w USA koncernu Kia Hyundai.
    1.2mln aut wezwano do serwisu a i tak masa aut ma zatarte silniki.
    Wstyd po 53 tys.mil padaja ludziom przy serwisowaniu jak w książce.
    Dziwi mnie że w Polsce jakos o tym się nie mówi.
    Może to kwestia akcyzy i tego ze jest w PL silnik 2.0? Jak ktoś wie napiszcie proszę czy też się tak nagminnie zacierają.
    Bardzo chciałem kupić Sorento z 2.2 dla mojej 4ki dzieciaków i żony ale niestety już któreś auto znalazłem z zatartym silnikiem tu w UK i zacząłem grzebać na forach aby dojść do odpowiedzi dlaczego się zawierają.
    Macie jakieś informacje z Polskich dróg?
    Czy 2.0 jest mniej awaryjny?
    Pozdrawiam

  2. Mieliśmy ich 6. Nigdy więcej. Za każdym razem robią cięższe i gorsze z mniejszymi silnikami. Auto sterowane pokrętłami jak w grach komputerowych. Ohydne nawiewy powietrza. Do widzenia.

  3. Myślę, że problem mierzenia spalania na autostradach jest taki, że zazwyczaj pojazdy są sprawdzane przy średnich ograniczeniach w różnych krajach czyli do 120km/h, a nie 140km/h. Ta niewielka różnica bardzo wpływa na spalanie przede wszystkim z powodu dużego wzrostu oporu powietrza powyżej 120km/h.

  4. Taka ciekawastko jaką zauważył Pan Marek. Szybsze przyspieszanie w trybie eko. Wystarczy poszukać jak przebiega moment obrotowy w tym aucie. Pik mamy w zakresie 1500-1600 obrotów. W okolicach maksimum jesteśmy do 2000 obrotów. Później moment spada. Co mówi o tym aucie jedno, to jest auto komfortowe do zwyczajnej powolnej jazdy. Poza tym jak czytam komentarze, że za mała moc, to mi się coś robi. Chcesz się ścigać kup sportowe coupe z bagażnikiem na kask dla siebie i pasażera, a nie 7 miejscowego SUV-a. Komentarze mistrzów kierownicy jeżdżących Passeratti albo Priusem. LOL.

  5. Ciekawe to spalanie. Miałem okazję jeździć, zrobiłem 300 km – mieszana trasa – autostrada, eska, drogi lokalne i miasto. Średnio wyszło mi 6 litrów, a na autostradzie przy 140 km/h miałem na liczniku średnie spalanie 8,5 litra.

  6. … jak każda hybryda – z racji ciężaru ma przelał, a napęd elektryczny nie ma jak nadrobić strat z tego tytułu. Auto bardzo fajne, ale jednak hybrydy bym nie chciał.

  7. slucham, przecieram oczy i widze: "dużo samochodu w niskiej cenie". Hmmm…. jak to sie czlowiek moze do wszystkiego przyzwyczaic, nawet do robienia w wala na kazdym kroku i wciskaniu kitu, ze cos jest "tanie" lub robione "dla twojego dobra". Swiat oszalal

  8. Kia jest przykładem auta hybrydowego. Oszczędności szukamy w mieście – częste ruszanie i zatrzymywanie się.
    W trasie praktyczność hybryd jest wątpliwa,- szczególnie długa, szybka trasa autostradą.
    A jeśli tego typu auta nadają się najlepiej do miasta (lub tylko do miasta), to po co komu tak duży i ciężki samochód?
    Czy, to nie jest jedynie kwestia mody?
    Modny SUV, modna hybryda.
    PS. Żeby tak jeszcze urodę i mądrość można było kupić. 🤔

  9. A propo tego problemu gdzie mamy dwie bazy po bokach na foteliki w 2 rzędzie siedzeń i chcemy by dorosły swobodnie siedział pomiędzy to jakie znane Ci suvy spełniają ten warunek? Xc90, q7? Coś jeszcze?

  10. Obejrzałem filmy m.in o Sorento czy Santa Fe. "Wszędzie" na zachód i na południe poza Polską istnieje Diesel a u nas wtłacza się ludziom, że Diesel be, że Diesel nie ma sensu, lepszy Hybrid pomimo, że spalanie jest o 10% niższe w takich samych Dieslach! w dodatku z mocniejszym silnikiem. Pomimo tych durnych samochodów na bateryjki, które w całym cyklu życia produkują więcej syfu niż Diesel przez 50lat. Przyszłość jest taka że będziecie płacić dożywotnią ratę miesięczną za wożenie swoich 4 liter. Żadna tam ekologia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!