Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Jaki zasięg ma KIA EV6? Zużycie energii ⚡️ TEST



Salon KIA Nowicki
Kalisz, ul. Stanczukowskiego 18
Dawid 792 214 214
Bartek 790 810 812

Konin, ul. Poznańska 48
Darek 537 000 172
Paulina 721 231 376
www.nowicki.kia.pl

Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Sprawdź mój drugi kanał:
https://www.youtube.com/channel/UCWx0s1mAb5MEdz7kUbiTqKw

Tutaj wynajmiesz Tesle:

Strona Główna

Moja strona:
danielgrzyb.pl

Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Tutaj kupisz samochody elektryczne:
https://evdlaciebie.pl/

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#kia #EV6 #danielgrzyb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

49 thoughts on “Jaki zasięg ma KIA EV6? Zużycie energii ⚡️ TEST

  1. Dzieki za film i zdobytą dzieki niemu wiedzę. Wniosek jest taki że wiem już dlaczego wszystkie elektryki jadą ok 100 na ekspresówkach i je wyprzedzam. Póki co to nie dla mnie. Podziękuje. Spalinowiec daje wolność i bez spiny można jeździć. Póki nie poprawią baterii albo nie wymyślą czegoś na wzór spalinówki czyli np auta wodorowego to moja spalinówka będzie ostatnią i napewno takiego szajsu nie kupie.

  2. Wolno ładuje, czemu? Ile trwało to ładowanie do 100% na początku filmu? Więcej czekasz na stacjach niż jeździsz. Na trasy to się po prostu nie nadaje, nic nie zastąpi ropniaka.

  3. Przy obecnych cenach węgla i gazu przekładającym się na ceny energii elektrycznej, elektromotoryzacja nie będzie już tak rozwijana i taka opłacalna. Lepiej kupić tradycyjny napęd diesela i cieszyć się niskim spalaniem i dłuuuugim zasięgiem.

  4. zawsze mowilem, SUVY nie maja sensu czy ICE czy elektryk. Zuzywaja duuuzo energii ale ludzie sa nie wyedukowanii a reklamy wciskaja im te EV6!!!! Tak samo jest z AUDI elektrycznym SUVEM, nie wspomne elektrycznych pickups takich jak RIVIAN!!!

  5. Daniel, powinienes zaanlizoawac czemu zuzycie jest okolo 30kwh na 100 km. Podpowiem: EV6 ma duza mase, duzy frontalny obrys , duzy wspolczynnik oporu powietrza. Elon Musk zaprojektowal np. MODEL 3 ze stosunkowa mala masa, malym obrysem i 0.23 wspolczynnik oporu powietrza!!!! dlatego moja trojka zuzywa malo energii, srednie zuzycie 17 kwh na 100 km.

  6. Elektryk ma sens jako drugie auto w rodzinie, do jazdy po mieście. Wielkie auta jadące 120km/h po autostradzie są dla "wyznawców" marek, którzy sobie wmówią, że lubią spać przy ładowarkach i w sumie to się nie spieszą… Ludzie którzy traktują auta jak narzędzia jeszcze przez 20 lat będą co najwyżej jeździli hybrydami.

  7. Witam z tego testu wynika jedno auto elektryczne to porażka a ci najmądrzejsi na siłę chcą wprowadzić to badziewie… teraz nad morze będzie się jechało 2 dni brawo brawo tak dalej a cofniemy się do czasów konia.

  8. 2 godziny jazdy, godzina ładowania, czylu średnia przejazdu 80 km/h.

    Dopiszę jeszcze takie przemyślenia – gdyby nie cena i czas ładowania, to bym rozpatrywał. Pojemność/ zasięg ujdzie, jak da się podładować kolejne 300km przez 30 minut. Natomiast cena! O, Panie! Za cenę zakupu, to ja wolę remontować swojego diesla, dopóki będą części, bo koszty serwisowania, wymiany części i paliwa raczej nie przekroczą kosztu zakupu takiego elektryka. Z punktu widzenia nabywcy, nie jest to ekonomiczne. Z punktu widzenia kogoś, kto musi/chce zmieniać samochód co kilka lat i koniecznie chce nówkę z salonu, to też opcja, która zwróci się przy obecnych cenach prądu za 200 000km względem wersji benzynowej (o ile sztucznie podatkami nie wykończą ICE zupełnie).

    P.S.
    Wiecie, że Ferrari, Lamborgini, Porsche są eko?! Patrzę i Panamera z 2012 kosztuje 150 000zł. Taniej niż niejeden nowy elektryk. Do tego szybko się tankuje, ma większy zasięg i jest EKO! 😉

  9. Podjechał na ładowanie i moze isc na 2 godzinny spacer😂 dlatego to sie mija z celem kupowania tego shitu. Ludzie którzy maja firmy sie ciesza bo sobie odlicza vat itd. Dla zwyklego zjadacza chleba nieopłacalne. W Norwegii stoi na takim specjalnym parkingu 700tys. tych samochodów. Nikt tego nie naprawia bo sie nie kalkuluje.

  10. hmm ciekawe – w innej polskiej recenzji (robionej w Austrii) z tamtego okresu, przy jeździe 130-140km przy temp 6 stopni, zużycie było 26 kwh. I 30kwk nawet z pompą ciepła? To wynika z tego że przy temp ok 0 stopni bez oszczędzaniu na grzaniu, 200km nie przejdzie?

    Robiłeś może teraz jakieś testy przy temp 20-25 stopni?

    Tak patrze, ma rewelacyjne zuzycie na mieście, ale na trasie to masakra. Jak auto w zimie nie będzie w stanie dojechać mi z krk do Wawy czy Wrocka, czy w dwie strony do Bukowiny, to dyskwialifikacja. I to też jadąc z przyzwoitę prędkością czyli 140-160km… Wynika z tego że na trasie krk-waw w 2 strony w zimie (licząc jak troche po Wawie trzeba pojeździć) to trzeba będzie załadować go 3x, czyli ok 230kwh. Przy cenie greenway jakieś 1,80 daje to koszt ponad 400zł i konieczności zatrzymania się 2x (i to nie dokładnie wtedy kiedy chcesz). Obecnie mając Peuegeot 508 1.6 180 KM benzyna, o ile na mieście to jest smok, tak w trasie jest przyzwoicie. KRK-Waw przy jeździe 140-160km/h 8L/100. Licząc 2x 300 km + 30 w Wawie, to 630 km. Przy obecnej cenie 7.5/L to 380zł. Zakładając że postawią na trasie Ionity i z abonamentem 1.35/Kwh i tak wyjdzie 310zl. Ale jak ceny wrócą do normalnych np 5.5, to już wtedy 280zł. Szczerze – jak teraz to liczę to łapie się za głowę… MASAKRA

    Mocno się na niego napaliłem, ale jak patrze na spalanie na trasie, plus że trzeba czekać rok na niego z konfiguracji, a od ręki nie ma w całej Polsce…. Pytanie – czy jest inny tego typu fajny elektryk z lepszym zasięgiem i niższymi kosztami? Chyba jeszcze z 1-2 lata trzeba dać czasu żeby technologia się poprawiła..

  11. Ja bym takie sobie kupił gdyby nie te nerwowe zerkanie na spadek zasięgu… Może dopracują baterie i nawet ktoś z tak ciężka noga jak ja będzie mógł sobie pozwolić na zakup takiego auta.

  12. Matka rób koryto na drogę,bo nie wiem czy dojedziemy chyba że 50km/h to damy radę,ale nie wiem czy cieć bendzie i nam otworzy?,a i czy ładowarki nikt nie zajebał,I czy miejsce będzie przy ładowarce,przecież moja stara by mnie na zbity pysk wyjebała z tym samochodem,już widzę te siwe włosy na moim łubie dojedziemy????nieeeee🤣🤔pchaj te 250tys

  13. Ja pikole jadąc do chorwacji urlopu by brakło,a ile te ładowania kosztują???ekologia jeszcze raz ekologia,a prąd z węgla🤣🤭teraz pytanie jak ta fura się wysłuży to ile zapłacę za utylizację tych baterii, huj po lasach bendą się walać,bendzie ekologicznie

  14. Jakbym miał ta cały czas kombinować, analizować, modlić się żeby było miejsce na ładowarce, żeby nie było wypadku, żebym nie musiał zmieniać trasy, żeby nie było zimy, żeby…, żeby…. A walić te elektryki.

  15. Tylko jeden problem. Na tej drodze jest speed limit 120km/h. Kodeks drogowy się kłania. Na AOW ograniczono do 120 i na S8 z definicji jest 120.
    Niech redaktor przejedzie tę drogę zgodnie z przepisami.
    W Europie w większości krajów jest ograniczenie do 120. Nawet w Niemczech co raz mniej jest dróg bez ograniczeń.

  16. Moim zdaniem stała prędkość 120 kmh jest ok. Nie wiem jak w elektryku, ale w spaliniaku przy 140 kmh już robi się głośno i to męczy. Lubie jeździć właśnie gdzieś w okolicach 120 – 130 kmh i nie byłby to dla mnie problem. Chyba lepsze stałe 120 niz takie skakanie ze 140 na 90. 🙂 Zresztą w wielu krajach UE max autostradowy to 120 do 130 kmh, czyli w sam raz pod elektryki.

  17. Tak mi się wydaje że przeciwnicy samochodów elektrycznych to bogaci ludzie.
    Co tydzień potrzebują zasięgu 1 000 km żeby pojechać z południa Polski nad morze i wrócić do domu.
    Czyli co tydzień wakacje 🙂

  18. Cóż wniosek jaki mi się nasuwa jest bardzo prosty: to są (pod)miejskie zabawki. Paradoksalnie zużycie jest najmniejsze tam gdzie infrastruktura ładowania jest stosunkowo najlepsza czyli w miastach czyli de facto nie tam gdzie potrzeba :-). Mazda chyba ma racje robiąc lekkiego elektryka mx-30 z zasięgiem 200 km za cenę prawie połowę niższą niż ta Kia.

  19. Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy potrafią jeździć takimi meleksami, dla mnie elektromobilność to największe nieszczęście naszej cywilizacji, samochody będące od dziesiątek lat symbolem swobody i wyzwolenia ich właścicieli, stały się urządzeniami do bezpłciowego i bezemocjonalnego przemieszczania się z miejsca na miejsce. Mam nadzieję, że nie dożyję czasów w których auta benzynowe kipiące testosteronem przestaną być oferowane na rynku. W życiu nie poradziłbym sobie emocjonalnie z tym, abym mógł jeździć autem elektrycznym zamiast spalinowym lub używać zegarka elektrycznego zamiast mechanicznego – dla mnie to fundamenty których prawdziwy facet nie możne burzyć, chyba że chce być odpowiednio sklasyfikowany w społeczeństwie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!