Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

BATERIE z samochodów elektrycznych to UTOPIA !!!



BATERIE z samochodów elektrycznych to UTOPIA !!!
********************************************************
Ciekawy wywiad z Robertem Mazurkiem @mrAkumulator o bateriach z samochodów elektrycznych. Zadałem odwieczne pytanie… Czy samochód elektryczny się opłaca ?
********************************************************
Tym licznikiem monitoruję moje zużycia:
https://tiny.pl/wgc85
********************************************************
Jeśli podoba Ci się moja praca,
a może w jakiś sposób udało mi się Tobie pomóc i chciałbyś
WESPRZEĆ mnie nawet najmniejszą kwotą,
możesz to uczynić poprzez platformę
🔹PATRONITE🔹
👉https://patronite.pl/PompaCieplaPV👈
Bardzo Ci za to dziękuję. 🏆🏆🏆
*********************************************************

Zapraszam do kontaktu:
pompa.ciepla.pv@gmail.com

*********************************************************
#samochódelektryczny
#pompaciepłaipv
#jazdaelektrykiem
#kianiro
#kia
#eniro

@Eko Niezależny
@Smart Dom 2.0
@ZeptoBox.pl
@na prad po Polsce

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

30 thoughts on “BATERIE z samochodów elektrycznych to UTOPIA !!!

  1. Może jakiś test opłacalności ładowania samochodu elektrycznego. Szczególnie jak już zużyje 180 kWh w miesiącu a potem będę musiał ładować 20 razy auto po 3zł za kWh?

  2. Rozumiem ze elektryk w Polsce jest napędzany Węglem i gdzie ta ekologia??? I nie ma argumentów jak ktoś ma nawet fotowoltaike na dachu i ładuje samochód w nocy lub pochmurny dzień bo wtedy to Węgiel pali.

  3. minus elektryka zasięg:) niewyobrażanym sobie trasy zakopane półwysep (trasę można zrobić na strzała) z planowaniem przystanków i czekanie na ładowanie po kilka razy. z spalinowka max 1 tankowanie 15min i leci się dalej. a nie planowanie czekanie strata czasu

  4. Fajnie było pogawędzić, natomiast w tym materiale nie ma nic co uzasadniałoby krzyki w rodzaju UTOPIA etc. Ja tam się przyglądam spokojnie. Sensownie zabrzmiała argumentacja w rodzaju: czegoś nie ma, bo na to nie ma popytu. Zazwyczaj bywa tak, że jak się pojawią uwarunkowania, to pojawią się też rozwiązania. Na przykład podaż w odpowiedzi na popyt.

  5. Problem z tv jest taki ze wypowiadają się ludzie głosząc teorie bez podparcia naukowego czy badań , a reszta w to wierzy . Polecam literaturę zagraniczna bo w Polsce wydawnictwa zatrzymały się na 1980 roku tam jest opisany proces produkcji i recyklingu i badania . Polecam aby jak wypowiadasz się mr akumulator dodawać pod filmem przypisy ze źródłami no bo skas ta wiedzę czerpiesz tak ? Chyba ze wymyślasz a na to wychodzi

  6. Ten gość na końcu filmu nie chcę go obrażać ale mówienie o akumulatorach, że po 9 latach mają sprawność 90% to już przesada, jak widać niektórzy mają konkretnego zajoba na tym punkcie, lecz z tym da się żyć.

  7. Hindus robi regeneracje akumulatora .Na klepisku i w sandałach .
    Ale u nas .Oj u nas to muszą lub mogą to robić wyspecjalizowane jednostki .Ze sprzętem on NASA .Pod kontrolą Ministerstwa wszelkiego przepływu zasobów ludzkich .Z tąd nic się nie opłaca .Wszytko jest za drogie .
    A ludzie nic z tym nie robią .

  8. Czwarty czynnik – procentowy udział akumulatorów z jakich budowane są dużej mocy magazyny energii o dużych pojemnościach maleje na rzecz superkondensatorów – zwłaszcza w jednostkach magazynujących przeznaczonych dla stabilizowania częstotliwości Sieci energetycznych w czasie do 3 minut.To wprawdzie początek- ale inicjuje spadek zapotrzebowania na ogniwa do budowy tego typu magazynu energii

  9. Kurde, nie ma co podrzynać bogola i udawać, że mnie na to stać, ale nie chcę bo to beee. Tylko niech wszyscy zaczną swoim widzom mówić jakie to są koszta na dzień dzisiejszy. Te wszystkie pomysły odzyskiwania materiałów ze starych baterii i robienie z nich nowych, przerabianie baterii na stacjonarne magazyny energii, nawet przez profesjonalne firmy. To wszystko dzisiaj i jeszcze przez wiele lat bardzo dużo kosztuje i będzie kosztowało. Wiem, że ten kto w to poszedł całym sercem i portfelem nie powie, że umoczył, lub chociaż że się trochę przeliczył, bo taka jest nasza natura. Prosta kwestia, czy jakikolwiek posiadacz nowego samochodu elektrycznego myśli dziś co będzie z jego baterią za 10 lat. Nie nie myśli. Te wszystkie technologie nadal są bardzo drogie i co gorsza takie zostaną bo szybciej idzie poszukiwanie nowych technologii niż rozwijanie istniejącej i jednocześnie rozwijanie całej branży powiązanej z obecną technologią PV i elektryków. Na końcu jeszcze pojawi się coś czego chyba najbardziej się obawiamy, czyli bardzo drogie procedury prawne, bo ktoś musi kiedyś zapłacić za utylizację. Na końcu jeszcze jest jedna kwestia, jakoś pomijana, BEZPIECZEŃSTWO, ale o tym myśli się najczęściej wtedy jak coś się podzieje.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!