Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Honda CR-V Hybrid – rywal RAV4 (PL) – test i jazda próbna



Honda CR-V Hybrid to SUV do miasta. Zanim obejrzysz ten test, zachęcam do zapoznania się z materiałami:
Honda CR-V https://youtu.be/x8-HYx01oGA
Toyota RAV4 https://youtu.be/cmY4qF_OsxQ
W tym teście będzie sporo nawiązań do zwykłej CR-V i hybrydowej RAV4. Czy hybrydowa Honda CR-V jest tak oszczędna jak hybrydowa Toyota RAV4 i prowadzi się w tak dobrze, jak CR-V z silnikiem 1,5L?

Uruchomiłem nowy kanał – Marek’s Gear – Sprzęt Marka (https://www.youtube.com/channel/UCg4BWCaI55W9JF7I2pXmZxw). Na tym kanale będę opowiadał o sprzęcie, który wykorzystuję w moich budżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba!

Cena od: 140 000 pln
Egzemplarz testowy: 187 000 pln

Obejrzyj też:
Citroen C5 Aircross https://youtu.be/0BXD2uJrz8U
Hyundai Tucson https://youtu.be/ljlzYmiW1Lg
Jeep Cherokee https://youtu.be/zYJkt-3sGZA
Mazda CX-5 https://youtu.be/IQQKlebKcJM
Mitsubishi Outlander https://youtu.be/vT1hH_qTrdw
Nissan X-Trail https://youtu.be/-cfnZic2ukw
Peugeot 3008 https://youtu.be/0bdYv5fj-2k
Volkswagen Tiguan https://youtu.be/8pF6Uxh_kq8

Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #Honda #CRVHybrid

Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

48 thoughts on “Honda CR-V Hybrid – rywal RAV4 (PL) – test i jazda próbna

  1. Tak, miałem pomroczność jasną i pomyliłem masę pojazdy z maksymalną masą całkowitą. Hybrydowy Executive waży ok. 1700 kg, czyli mniej więcej tyle, co benzynowy Executive z CVT. Niezależnie od tej pomyłki (za którą przepraszam) moim zdaniem zawieszenie w hybrydzie zachowuje się inaczej (gorzej) niż w wersji z silnikiem benzynowym.

  2. Marku mam lexusa nx 300h i spalanie mam w okolicach 11 l na mieście w okresie zimowym ,to jakim cudem wam dziennikarzom spalanie oscyluje w granicach 5-6 l ?

  3. Ogólnie po jeździe tym autem to podczas przyspieszenia Tiguan w Dieslu jest cichszy. Spalanie natomiast na plus bo na drodze mieszanej udało mi się zejść bez problemu do 4.8L.

  4. Ja miesiąc temu prawie kupiłem to auto… Prawie, bo w ostatniej chwili dowiedziałem się, że gwarancji na 300.000 km nie można rozszerzyć na baterię. Żywotność baterii wg gwarancji to jedynie 100.000 km. W razie uszkodzenia baterii jej się nie naprawia, tylko wymienia – koszt wymiany bagatela 40.000 zł. Informacje przekazane w Honda Karlik Poznań. Strasznie jestem wkurzony na Hondę, bo auto bardzo mi się podobało, ale trzeba mieć nierówno pod sufitem by kupić auto z ryzykiem, że po 3-4 latach trzeba będzie wyłożyć 40.000 na nową baterię. PS. W Honda Karlik mają takie podejście do klienta, jakby im na złość do salonu przychodził. Szukałem auta za 150.000 zł, a czułem się, jakbym im krzywdę wyrządził, że się w ogóle o coś pytam. Dramat.

  5. Wczoraj , będąc w ASO Hondy z moją HRV, przejechałem się CR-V Hybrid , cisza, cisza, cisza, nawet gdy się włączył spalinowy to nie odrazu skojarzyłem że już pracuje . Żadnego wyvmcia , buczenia , jedynie cichy pomrulk, bardzo cichy , żadnych odgłosów z kół .

  6. Porównywałem oba samochody i dwie rzeczy były najbardziej uderzające. RAV-4 jest okropnie głośnym samochodem, dodawanie gazu jest trudne do zniesienia bo wycie jest straszne. Hondę prowadzi się jak limuzynę, czuć komfort i wygodę – bardzo łatwo zauważalna różnica. Cena nie jest bez znaczenia ale główny czynnik, który przekonał mnie do zakupu Hondy to czas oczekiwania, na Toyotę trzeba było czekać 6-7 miesięcy (wg dealera więc nie wiadomo jak byłoby na prawdę), Honda to kwestia tygodni.

  7. Kuzyn jeżdzi toyota corolla hybryd i przewiozłem go honda crv hybryd wg jego opinini honda jest cichsza  a i pasowało by dodac że honda CRV całą moc ma z silnika elektrycznego (184KM i 315Nm)a Toyota podaje moc z jakis dziwnych przeliczników (???) (222KM i 221Nm?)  i co do danych spalania nie można nigdzie znaleźć dokładnych danych Toyoty o cyklu WLTP gdzie podaje sie pięć wyników a Toyota podaje tylko jeden ??

  8. Niestety bardzo powierzchowny ten test, w dodatku z grubymi błędami. Jeden z najsłabszych pana Marka (ok. 10 oglądałem). Nie jestem czepialski, szanuję pracę testerów (i b. dobry j. angielski:), ale jednak ta nuta nonszalancji stała się już dla mnie troszeczkę odpychająca.
    Pertyn pozostaje niezastąpiony, jeśli komuś zależy na porównaniu crv hybrid vs rav4 hybrid. Przynajmniej jako punkt wyjścia, potem można szukać dalej odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości. Pertyn również nie stroni od subiektywnych uwag, ale chyba jako jedyny poświęcił dużo czasu na zrozumienie i wyjaśnienie technicznej budowy tych układów hybrydowych.

    BTW test łosia rav4
    https://www.youtube.com/watch?v=VtQ24W_lamY

  9. nikt nie kupi RAV4 czy CR-V w hybrydzie jak ma jeździć w terenie, holować a nawet gdy ciągle jeździ w trasie. Hybrydy są genialne w mieście i tam powinniśmy je testować/porównywać z innymi. Brakuje mi w tym teście argumentów w odniesieniu do tekstu z końca filmu, że RAV4 jest po prostu lepsza.

  10. Z wielką przykrością muszę stwierdzić, że nie jest Pan obiektywny w swoich ocenach samochodów. Sam gdy przymierzałem się do zakupu oglądałem Pana recenzje i przez to prawie bym nie kupił powyższej Hondy… Jeżeli Pan porównuj CRV do RAV4, to pierwsza podstawowa rzecz, czemu nie jest wyjaśniona różnica w konstrukcji napędu hybrydowego obu samochodów? Kwestia kolejna – ilość miejsca z tyłu, bo przy identycznym ustawieniu fotela przedniego wynosi ona ok 3 cm na korzyść Hondy, a to dla mnie przy używaniu fotelików RWF jest wielkim plusem, bardziej istotnym niż nawet te 80l pojemności bagażnika na korzyść Toyoty. Kolejna? Honda nie jest laikiem w produkcji hybryd. Można by tak wymieniać dalej. Chce Pan być dobrym dziennikarzem, to mimo sympatii do pewnych marek trzeba przede wszystkim oceniać obiektywnie, a na koniec dodać swoją subiektywną ocenę. Pewnie od czasu do czasu nabije Panu licznik wyświetleń, bo lubię analizować różne źródła informacji, ale łapki w górę póki co nie będzie:)

  11. tylko i wyłącznie hybryda toyoty/lexusa hybryda typu plug-in to jeszcze nie czas na to, spoko jak masz baterie naładowane, gorzej jak sie rozładują w czasie jazdy, to auto pali jak smog!

  12. Skoro CRV jest tańsza, szybsza, oszczędniejsza, jak wynika z Pańskiego testu (nawet bagażnik szybciej się zamyka😆), to dlaczego jednak RAV4 jest "lepsza w te klocki"? Test jak na zlecenie, z wynikiem określonym z góry🤔

  13. Marku – zazwyczaj robisz świetną robotę na swoim kanale, ale nie przyłożyłeś sie tym razem do testu. Nie wspomniałeś zupełnie, że w CR-V silnik spalinowy zupełnie nie jest połączony z kołami i pełni wyłącznie funkcję generatora dla silników elektrycznych. Skupiając się w materiale na układzie hybrydowym dobrze byłoby powiedzieć o zasadach jego działania i różnicach z RAV4. Pozdrawiam serdecznie

  14. CRV pomimo,że to nowy model wygląda jak kolejny lifting. Generalnie nadwozie jest smutne i mało ciekawe. Toyota RAV 4 ładniejsza. No i płacić za taki plastikowy samochód ponad 150.000 PLN, to trochę przesada,choć wiadomo,że ceny aut rosną.

  15. W trakcie testu można wyciągnąć wnioski że auto jest nawet ok. Aż tu nagle na koniec zdecydowany wybór na rav 4. ???
    Niestety widzę u niektórych testujących ze z góry zakładają wyższość rav4. Trochę to słabe.
    Ale dzięki za test.
    Ps ja wybrałem crv hybrid i jestem zadowolony. 😀

  16. Kupiliśmy tydzień temu hybrid CRV, szwagier ma od pół roku RAV4 hybrid. Ja wybrałem Hondę bo Toyota mi nie podpasowała z wielu powodów, którymi tu nie będę przynudzał . Wczoraj przypadek zrządził, że prawie pół dnia jeździł hondą mój szwagier. Przy oddawaniu auta niechętnie stwierdził, że dziś by wybrał Hondę. Nadmienie że kupując Toyotę nie wiedział o istnieniu hybrydy Hondy, czyli klasyczna i typowa ofiara zdominowania rynku hybryd przez Toyotę 😉 . I tu zmierzam do sedna wywodu. Czas królowania Toyoty może nie tyle się skończył, bo absolutnie nie twierdzę ,że to złe auto, ale na pewno król od teraz musi podzielić się królestwem i nie ma już wyłączności na tron 🙂 .
    PS. Abstrahując od technicznych aspektów porównań tych aut, jeżeli chodzi o jakość i estetykę wnętrza to Toyota właśnie dostała pierwsze baty od Hondy i z tego tronu spada moim skromnym zdaniem z hukiem. Co do wyglądu zewnętrznego, to Honda ma w sobie coś dziwnego….im dłużej się na nią patrzę tym bardziej doceniam jej wyjątkową sylwetkę, a przyznam , że kiedy pierwszy raz zobaczyłem tył to mnie aż zemdliło. Przód z kolei stanowi udany moim zdaniem, delikatny powrót do stylistyki hondy CRV trzeciej generacji ( te cudne obłości przedniego zderzaka zalewające niczym fala przednie blotniki 🙂 ) . W sumie dziwne, żaden testujący ten model nie wychwycił, że po IV generacji styliści odbyli chyba sentymentalna podróż kilkanaście lat wstecz.
    I jeszcze jedno tak na koniec. W niektórych testach wielkim problemem dla prowadzących stał się brak dźwigni , zastąpionej tu przyciskami. Trochę kojarzy mi się to z biadoleniem starych kierowców nie znających automatów, którzy wiecznie narzekali że im sprzęgła brakuje i w ogóle nie wyobrażali sobie jazdy bez machania wajchą 😉 . Teraz Ci, wydawałoby się postępowi z pokolenia automatów też chyba muszą swoje "odsapać" , bo bez potrzymania dźwigni najwyraźniej nie mają co z ręką zrobić 😉 ….

  17. Czy tylko ja mam wrażenie ,że ten test to trochę na "odwal się " zrobiony ???? Jedyne co zostało w pamięci to szybkość działania klapy bagażnika ,że dużo waży i generalnie ,że toyota jest lepsza …. Spodziewałem się czegoś bardziej konkretnego

Dodaj komentarz

Zadzwoń!