Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Dlaczego Tesla jest najlepszym autem elektrycznym? | EV Repair



W tym odcinku wyjaśnimy dlaczego krytykujemy Tesle, pomimo, iż uważamy, że to na ten moment to najlepsze auto elektryczne. Poruszymy też temat samej koncepcji marki Tesla i co o niej sądzimy. Zapraszamy do oglądania!

Zapraszamy na nasze media społecznościowe oraz stronę internetową, na której możecie umawiać się na wizyty!

Warsztat: https://www.evrepair.pl/

Instagram: https://www.instagram.com/evrepairgarage
​Facebook: https://www.facebook.com/evrepairgarage
TikTok: ttps://vm.tiktok.com/ZMRSXTkNQ/

Jeśli chcesz zostać naszym Patronem, odwiedź nasz profil:
https://patronite.pl/www.evrepair.pl
Dziękujemy, że pomagasz nam się rozwijać!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Dlaczego Tesla jest najlepszym autem elektrycznym? | EV Repair

  1. 1:38 Ok, zgadzam się że Tesla to nie tylko samochód (produkt) ale też cały ekosystem.

    Natomiast, wydaje mi się że to ekosystem dosyć krótkowzroczny.

    Łatwo zauważyć że inne marki samochodów wypuszczają bardzo mało elektryków, ale dlaczego? Nie dlatego, że nie potrafią, tylko dlatego że każdy zajmuje się rozwojem technologii wodorowych. To ta technologia będzie przyszłością motoryzacji. Jest o wiele wydajniejsza z uwagi na brak baterii w samochodzie oraz szybkość tankowania, które trwa kilka minut.

    Jedynym problemem na dziś jest to że obecna technologia pozwalająca na przechowywanie/magazynowanie wodoru jest dosyć droga. Natomiast Niemcy mocno pracują nad obniżaniem kosztów przechowywania. Jeżdżą tam już też pociągi napędzane tym rodzajem paliwa.

    IMO za 10/15 lat elektryków z bateriami nie będzie się produkować znacznie więcej niż teraz bo jest ogromny problem z bateriami, a cała ta ‚eko’ śpiewka to ściema.

    Zapraszam do dyskusji 🙂

  2. Ja myślę nad zakupem EV ze względów ekonomicznych. Dziś mam MB CLS350CDI, miasto 10-11 L , trasa autostradą 7-8L , do 90km/h jakieś 5-6L. Ale 95% jeżdżę z prędkościami miejskimi, po mieście , a więc załóżmy spalanie cały rok średnio 8-9L (wiem że dużo, ale duże auto:) ) I tak, robiąc 150tyś km przez 8 lat zużyję (średnio 8,5L) paliwa po cenie 8 pln za około 100k ! Mam PV na dachu z nadmiarem energii, a więc robiąc to samo EV właśnie tyle zaoszczędzę na jeżdzeniu. Wyjazdy powyżej zasięgu EV są tak sporadyczne że niewiele zmienią te obliczenia. Czyli powiedzmy Tesla za 320K po odjęciu zysku na prądzie za 8 lat będzie mnie kosztowała 220k. A ICE za 300k po dodaniu paliwa za 150tyś km przebiegu będzie kosztował 400k. Naprawy, przeglądy itd.. też pewnie na korzyść EV. Po 8 latach Tesla , ładowana 95% razy w garażu, wolnym prądem z baterią na pewno w okolicach 80-85% (poprawcie mnie jak się mylę) będzie raczej łakomym kąskiem na rynku, gdyż zbliżać się będziemy do zakazu aut spalinowych. Jej cena wtedy, hmmm, 50% wartości, 70% nie wiem . Strzelam że około 180-200k, zadbane , garażowane z baterią o nikłym zużyciu. A ICE 8 letnie za 300 k pewnie max połowę czyli 150k . Wniosek wg mnie taki, że 400 -150 i jestem w plecy po 8 latach 250k , a Tesla 320k – 100k (które bym wydał na paliwo) = 220k i sprzedaż za 180k powiedzmy , czyli kosztowało mnie to 40k za 8 lat! Wiadomo, że przez te 8 lat inflacja i ceny zmienią te obliczenia, ale one są na teraz i dziś 🙂 Proszę po mnie nie jechać tylko pozmieniać te obliczenia, tak aby poprawić moje błędy. ps. PV na dachu nie liczę już , mam od jakiegoś czasu i jak by kto pytał wydałem 32k – podatek 19% a więc jakieś 26k.(dotacji nie dostałem :)))

  3. Miałem przez 2 lata Nissana Leaf w wersji Tekna 62, najwyższy model. Auto miało 3 lata, sprzedałem i dzięki pomocy bezinteresownej Bartka w znalezieniu auta i poleceniu kupiłem 8 letnia s. To chyba najlepsza decyzja jaka mogłem zrobić. Pomiędzy autami to jest przepaść. Zastanawiałem czy taki stary kapec ma sens i uważam ze tak.

  4. Tesla może ma dobre parametry ale ma do dupy wykonanie i ten ekran w modelu 3 jest nie do przyjęcia co innego w tesli S. Jeżeli mnie będzie stac to kupie BMW I4M50 na nie tandetna tesle,po drugie Kia E-niro jest fajnym samochodem i wszystko jest spasowane jak powinno być.

  5. Kupiłem nową 3 i powiem tak , grzechotanie , stukanie masakra byłem już 4 razy w serwisie w Londynie ( Park Royal ) i nic nie są w stanie z tym zrobić nie mówiąc o tym , że fotel kierowcy stuka i się rusza przy hamowaniu lub przyśpieszaniu jednym słowem kupiłem auto za 60k funtów , które jakością wnętrza można porównać do Łady , reszta jak osiągi , prowadzenie naprawdę świetne.

  6. Przekaz świetny. Taki sam przekazuje moim klientom. Fajnie być w gronie ludzi myślących nieszablonowo. Trzeba wszystkim uświadamiać gdzie Tesla była 10 lat temu a gdzie będzie za 10 lat. Brawo Ty.

  7. Tesla jest najbezpieczniejszym samochodem? Można prosić o źródło tej rewelacji?
    Autonomiczność? Przecież to nie ma sensu do czasu gdy faktycznie auto będzie jechać samo i nie trzeba będzie go ciagle nadzorować.
    Tesla upgrade’uje auta bo wypuszczają betawersje na rynek. Nie oni jedni niestety.

  8. Miała być rehabilitacja a wyszła ewangelizacja 😛 Trzeba oddać tesli, że nadal jest Nr 1. Po premierze modelu Y mam wrażenie, że wszystko stanęło w miejscu. Oczywiście trwają prace nad FSD, bateriami 4680 natomiast same auta stają się powoli nudne wizualnie i oby tesla nie zamieniła się w kolejnego nudnego volkswagena 😛

  9. Parkuje przy krzewach i w środku auto potrafię mieć pająki / pajęczyny :).

    Co do zatrudniania ludzi to przeglądając oferty pracy pod Berlinem zdziwiło mnie, ze ludzie musza znać jezyk niemiecki na wiekszosci pozycji. Pracuje w LEGO w Danii i wystarczy tylko angielski. Myślałem, ze taka Tesla zniesie takie bariery.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!